MuscleMeat

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441

Hahaha, ik zal je niet teleurstellen.....hoop ik! ;)

Ik trok net mijn sokken uit en het lijkt er op dat mijn scheenbeen de aanvaring met de 10kg steen op de laatste wedstrijd toch niet zo heel leuk gevonden heeft.
Het verbaasde me eigenlijk wel want er was me de hele week nog niets opgevallen want ik had alleen naar de schaafplek en bloeduitstorting (een cm of 15 boven mijn enkel) op mijn scheenbeen gekeken, die overigens al aardig wegtrekt.
Alleen nu zag ik dat ik bijna geen vorm meer in mijn enkel heb (zo erg dat mijn vriendin nogal schrok) en er zit een langwerpige bloeduitstorting onder mijn enkel die evenwijdig een mijn voetzool loopt. Het doet overigens geen pijn ofzo (alleen de plek op mijn scheenbeen voelt nog steeds beurs aan). Heel vreemd.......:D

bloeduitstorting zakt gewoon naar beneden. (je hebt echt niet met je poot omhoog gezeten, wel ?) dus zwaartekracht...;)

• #1.443
Nope, niet met mijn poot omhoog.....:o

Ik had het zelf ook al bedacht dat het gewoon zakt maar mijn enkel is echt dik.
Toch een flinke klap geweest dan.....

Die dikke enkel komt gewoon door oedeemvorming door een beschading in dat been... Is vrij logisch. Oedeemvorming is ook altijd distaal her ergste.

• #1.445
Die dikke enkel komt gewoon door oedeemvorming door een beschading in dat been... Is vrij logisch. Oedeemvorming is ook altijd distaal her ergste.

En nu in Teletubbietaal.........:D

J/K Is ook logisch maar het blijft gewoon grappig als je de gevolgen ziet.

• #1.450
K*tk*tk*tk*t...eh...k*tk*tk*tk*t! Had ik al gezegd: k*t!!!!

Vandaag de highland game in Stad aan 't Haringvliet gehad en op zich ging het wel lekker.
Het 1e onderdeel was hamerslingeren en ondanks dat ik geen slecht afstand gooide eindigede ik als 4e waar ik natuurlijk niet tevreden mee was.

Het 2e onderdeel was weight for distance en hier stond ik na mijn 2e worp op de eerste plaats maar ik voelde een pijntje in mijn onderarm maar verder was er niks aan de hand. Tijdens mijn 3e worp voelde ik een soort van krak in mijn biceps/onderarm (erg moeilijk om te zeggen waar het nu precies was) en verging ik van de pijn voor een kort moment.
Langs de EHBO geweest maar die kon mij ook niet veel vertellen dus besloot ik om het even aan te kijken.

Het 3e ondedeel was steenstoten en dat ging gewoon goed en eindigde ik zoals normaal als 2e en hiermee had ik inmiddels een puntenvoorsprong opgebouwd en stond ik 1e in het klassement.
Hierna kwam het hooggooien en daar maakte ik me totaal geen zorgen over omdat ik dat toch meestal win maar helaas......tijdens mijn 1e worp kreeg ik weer die krak en die pijn maar hij ging over de lat.
Mijn 2e beurt gooide ik en verging weer van de pijn en mocht eigenlijk van de scheids niet meer verder gooien. Hierop besloot ik het linkshandig te proberen maar dat ben ik totaal niet gewend dus dat ging ook niet.

Hierna heb ik besloten om de cabertoss over te slaan en geen risico meer te nemen omdat mijn finaleplaats al veilig is. Hierdoor ben ik uiteindelijk toch nog als 3e geeindigd waar ik eigenlijk 1e had moeten zijn, verdomme!

Nu ik thuis ben blijk ik dus ook een zwelling in mijn ondeerarm te hebben (aan de binnenkant van mijn arm net onder de elleboog). Het doet geen pijn op zich maar het is een beurs gevoel. Mooi k*t omdat ik ook niet weet wat het is!

jeetje je wordt gewoon te oud ben ik bang :)
wel klote voor je!hoop dat je snel weer opknapt!

• #1.452
jeetje je wordt gewoon te oud ben ik bang :)
wel klote voor je!hoop dat je snel weer opknapt!

:fu:

Bedankt he! Hahaha!

Net even de huisartsenpost en ze denken dat het een klein spierscheurtje is dus ik moet het koelen en laten rusten. Gelukkig hebben we even een paar weken geen wedstrijden dus dat moet goed komen.

:fu:

Bedankt he! Hahaha!

Net even de huisartsenpost en ze denken dat het een klein spierscheurtje is dus ik moet het koelen en laten rusten. Gelukkig hebben we even een paar weken geen wedstrijden dus dat moet goed komen.

+ ijs! Zeker de eerste 24 uur. Had de zwelling in je onderbeen ook kunnen tegengaan indien ze op tijd was aangebracht :p.

Jammer van je blessures, toch goed gedaan

• #1.455
+ ijs! Zeker de eerste 24 uur. Had de zwelling in je onderbeen ook kunnen tegengaan indien ze op tijd was aangebracht :p.

Met koelen bedoel ik ook ijs. Maar dat ga ik in dit geval ook zeker doen.

Jammer van je blessures, toch goed gedaan

ja, zeker jammer maar dit soort dingen horen er ook bij. Je hoopt altijd dat het jou niet overkomt maar ja....

Tnx in ieder geval. Onder deze situatie als 3e eindigen is ook nog niet zo gek.

K*t man, ik hoop dat het zo snel als het er was weer verdwijnt!

3de is toch zeker netjes man :cool:

Sterk om toch nog 3e te worden met een blessure.

damn, het zit ook niet mee...

• #1.460
Soms heb je dat wel eens he! (Ook al blijft het zwaar k*t natuurlijk)

Nou, het blijkt dus idd echt wel een scheurtje in het een of ander te zijn want ik heb nu een bloeduitstorting op de plaats van de zwelling (net onder mijn elleboog) en een kleintje vlak boven mijn elleboog aan de binnenkant van mijn arm.
Waarschijnlijk zijn het dus de aanhechtingen maar ik wacht nog even het oordeel van de dokter af morgen. Gelukkig heb ik er geen pijn van en is het eigenlijk meer stijf.

Terug
Naar boven