Fitness Seller

When a viking goes berserk......

mooi k*t inderdaad, Ouwe, sterkte met je herstel ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Ja dank je, ik hoop idd dat het niet al te lang gaat duren. Dacht ik even lekker die weken zonder wedstrijden lekker te kunnen benutten om hard te trainen..........:(

• #1.463
Ik heb even een foto gemaakt van mijn blessure die ik gisteren tijdens de Highland Game in Stad aan 't Haringvliet heb opgelopen. Het vreemdste vind ik toch eigenlijk wel het kleine puntbloeduitstortinkje precies links van mijn tattoo. Die grote snap ik want dat is de plaats waar ik de meeste pijn had.

th_64006_STA78511_122_1166lo.jpg

wtf, flinke plek man

• #1.465
Ja, en de verkleuring is een groter gebied dan je nu ziet door de belichting.
Het loopt in een lichtere kleur nog verder door naar onderen maar de plek zo denk ik nog wel iets groter worden want dit is pas de eerste dag.

• #1.468
Update:

De bloeduitstorting op mijn onderarm is in omvang toegenomen (x1,5) wat natuurlijk logisch is. Zometeen de dokter bellen voor een afspraak.
Op zich nog steeds niet echt pijn op een beurs gevoel na dan. Mijn bicep heeft toch ook een opdonder gekregen want die voelt ook beurs in de buurt van mijn elleboog.
Ik ben benieuwd in wat voor mate dit mijn training in de weg gaat zitten.

Lekker vertieft ouwe...zalme niks verbazen dat er naast je tattoo ook wat vezeltjes zijn gescheurt...beterschap!

• #1.470
Lekker vertieft ouwe...zalme niks verbazen dat er naast je tattoo ook wat vezeltjes zijn gescheurt...beterschap!

Ja best wel! dat vermoeden heb ik ook wel want dat kleine bloeduitstortinkje is ook ietsje groter geworden en het verklaart ook het beurse gevoel in mijn biceps. Ik kan jammer genoeg pas morgenmiddag bij de dokter terecht dus ik moet nog even geduld hebben.

Klote Jac. :S

• #1.472

Dat is nog heel voorzichtig uitgedrukt maar eigenlijk weet je dat het altijd een keer kan gebeuren want het is toch een vrij extreme sport (ook al heb je dat vaak niet door als je er mee bezig bent).
Wat waren jullie trouwens weer snel weg. Geen zin om te blijven kijken?

Mooi hematoompje :P

Zoals ik al zei, het komt wel goed. Zolang je maar niet te gek doet nu en het rustig laat herstellen...

damn, sterkte met je herstel kerel !!

• #1.475
Oei k*t Jacco is zeker een spierscheuring heeft alle kenmerken. Daar ben je echt nog wel even zoet mee. Succes met het herstel.

Dat is nog heel voorzichtig uitgedrukt maar eigenlijk weet je dat het altijd een keer kan gebeuren want het is toch een vrij extreme sport (ook al heb je dat vaak niet door als je er mee bezig bent).
Wat waren jullie trouwens weer snel weg. Geen zin om te blijven kijken?

Neuh, niet echt eigenlijk.

• #1.478
Oei k*t Jacco is zeker een spierscheuring heeft alle kenmerken. Daar ben je echt nog wel even zoet mee. Succes met het herstel.

Tnx Gijs. Ik heb ook mijn twijfels of ik de eerstvolgende HG wel mee kan doen (9augustus) ik denk zelf dat het te vroeg gaat zijn.
Nou ja, komende tijd maar veel benen trainen weer.

Damn, flink k*t bro'

Hoop dat je snel weer beter bent en harry kan terugpakken.. Jij bent nr1.:p

Terug
Naar boven