XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Klote Jacco, succes met je herstel. Ik heb zelf nog nooit iets gescheurd maar het lijkt me dat 9 aug. te snel is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Hoop dat je snel weer beter bent en harry kan terugpakken.. Jij bent nr1.:p

Harry staat alleen nr. 1 in het algemeen klassement omdat de aftrekwedstrijd er nog niet af is en dan is zijn voorsprong nog "magertjes" te noemen.
Ik had zondag zonder die blessure ook met mijn ogen dicht kunnen winnen maar helaas.....

In ieder geval bedankt. Nog even wachten wat de dokter morgen zegt maar mijn indruk is dat het wel meevalt want anders zou ik wel meer last hebben denk ik.

• #1.483
Klote Jacco, succes met je herstel. Ik heb zelf nog nooit iets gescheurd maar het lijkt me dat 9 aug. te snel is.

Dank je, misschien is het een heel klein scheurtje maar misschien kies ik er toch voor om die wedstrijd over te slaan zodat ik in ieder geval wel mee kan doen op het Open Belgisch Kampioenschap op 22 en 23 augustus.

Uit nieuwsgierigheid: Waarom denkt men aan een spierscheur en niet aan een gewoon hematoom? Doet een spierscheur niet enorm veel pijn?

En laat je even weten hoe en wat de arts diagnoseert, lijkt me interessant.

Succes met je herstel.

Uit nieuwsgierigheid: Waarom denkt men aan een spierscheur en niet aan een gewoon hematoom? Doet een spierscheur niet enorm veel pijn?

Succes met je herstel.

Hoeft niet per se veel pijn te doen heb ik me laten vertellen.

• #1.486

Succes met je herstel.

Ik denk aan een spierscheur omdat op het moment dat ik het gewicht weggooide ook een krakend of scheurend gevoel kreeg vergezeld van een enorme pijnscheut. De spier is sowieso niet in zijn geheel gescheurd want dan zou ik nu idd vergaan van de pijn. Waarschijnlijk is het een lengtescheurtje en misschien ook maar een kleintje (wat zou betekenen dat ik veel geluk heb gehad) maar morgenmiddag weet ik meer.

• #1.487
Training vanavond:

Hacksquat:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
1 x 10 x 140
1 x 6 x 160
1 x 6 x 180

Leg curl:
1 x 8 x 42
1 x 8 x 47
1 x 8 x 56
1 x 8 x 63
1 x 8 x 70

Standing calf raises:
1 x 12 x 260
1 x 12 x 280
1 x 12 x 300
1 x 12 x 320
1 x 12 x 340
1 x 12 x 360

Front squat:
1 x 10 x 20 (lege stang)
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120

Vanavond even wat meer volume gedaan voor de benen. Voelde wel weer eens goed.
Mijn onderarm ziet er op dit moment zo uit:

th_57384_STA78519_122_990lo.jpg

Laatst bewerkt:
Net herstelt van je pols en nu weer dit.

****ed man! Hoop dat je er niet te lang last van zult hebben

• #1.490
Net herstelt van je pols en nu weer dit.

Tja, shit happens! Ik heb schijnbaar een beetje een pechjaar. Mijn pols was mijn eigen stomme schuld maar dit zag ik niet aankomen want ik gooide gewoon hetzelfde als normaal en ik deed geen rare dingen ofzo (voor zover het gooien met gewichten niet raar is dan, haha).
Maar ik heb het idee dat het best redelijk snel over zou kunnen zijn.

wat heb je nou precies gehad dan?:O
echt klote voor je!!:(
tis een pechjaar voor ons beiden:(

Mooie training en een mooi volume Jac :cool:

Maar damned, die arm ziet aardig ****ed up uit :eek:

lekkere training met zo een arm man!!!

wat heb je uitgespookt kerel??

• #1.495
wat heb je nou precies gehad dan?:O
echt klote voor je!!:(
tis een pechjaar voor ons beiden:(

Zaterdag tijdens de wedstrijd voelde ik bij de weight for distance ineens een krakend/scheurend iets in mijn arm en het deed even pijn. Ik heb niet de hele wedstrijd meer mee kunnen doen maar ik ben toch nog wel 3e geworden gelukkig.
Komt wel weer goed Niels en anders hebben we altijd volgend jaar nog, hahaha.

Mooie training en een mooi volume Jac :cool:

Maar damned, die arm ziet aardig ****ed up uit :eek:

Tnx, het ziet er volgens mij erger uit dan het is (hoop ik toch).

dat is niet zo best jacco!!!
moet het niet geopereerd worden?

jimmy laurens zn arm zag er net zo uit namelijk en die moest wel onder het mes!!!

Hoe is het gebeurt denk je? Ik vind het altijd klote met wedstrijden dat je amper kunt opwarmen. En tussendoor weer een uur rust enzo.

Enorm veel sterkte met herstellen!

• #1.499
dat is niet zo best jacco!!!
moet het niet geopereerd worden?

jimmy laurens zn arm zag er net zo uit namelijk en die moest wel onder het mes!!!

Nee, lijkt mij niet. Bij Jimmy was volgens mij zijn hele spier losgescheurd
en dat is bij mij niet het geval hoor want dan zou ik ik constant pijn gehad hebben of ik had bepaalde bewegingen niet meer kunnen makken. Meestal zie je dan ook wel aan de vorm van de spier dat het echt foute boel is.
Dit is waarschijnlijk een heel klein scheurtje maar door de verkleuring lijkt het heel wat.

Hoe is het gebeurt denk je? Ik vind het altijd klote met wedstrijden dat je amper kunt opwarmen. En tussendoor weer een uur rust enzo.

Enorm veel sterkte met herstellen!

Tnx Ivo! ik heb echt geen idee hoe het gekomen is, het gebeurde gewoon ineens. Na mijn tweede worp voelde ik iets in mijn onderarm. Het leek net alsof er een spiertje of een peesje verkeerd geschoten was maar niets pijnlijks ofzo. Bij mijn volgende worp knapte er gewoon iets.
Ik weet niet of het met slecht opwarmen of iets anders te maken heeft gehad of dat het gewoon zo moest zijn.

sterkte dr mee kerel t zit maar niet mee!!:(

Terug
Naar boven