XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

ok pik!

doe maar ff rustig aan he!!!

sterkte ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
Update:

De bloeduitstorting is niet echt veel groter meer geworden. Wat er nu gebeurt is meer dat hij aan het "uitvloeien" is en door de verspreiding minder donker wordt. Vanmiddag om 14:00 heb ik een afspraak bij de dokter en ik hoop dat hij er net zo positief over denkt als ik.

• #1.505
Laatst bewerkt:
haha sterkte !

• #1.508
Net bij de huisarts geweest voor mijn arm en het blijkt toch wel een spierscheurtje (wat een verassing :eek:) te zijn. Hij heeft het in alle richtingen belast en het meeste is volledig pijnvrij op twee bewegingen na die je juist niet zou verwachten.
Als hij mijn arm tegenhield terwijl ik kracht naar buiten moest zetten (tegenovergestelde beweging van handjedrukken) en toen hij mijn vuist vasthield en ik moest hem naar buiten draaien. Op die momenten voelde ik een vervelend (niet echt heel pijnlijk) gevoel aan de buitenkant van mijn biceps (tegenovergesteld van waar de bloeduitstorting zit).
Hier viel uit af te leiden dat ik dus geen krachtverlies heb en dat het wel meevalt gelukkig.
Ik moet natuurlijk wel rust houden met mijn arm en waarschijnlijk kan ik niet deelnemen aan de HG in Tilburg op 9 augustus omdat dat te vroeg zou zijn en ik zou hiermee onnodig risico nemen maar ik moet mijn arm over een week of 3 weer gaan belasten en goed opletten hoe het aanvoelt.
De dokter heeft een doorverwijzing voor de fysio meegegeven dus daar zal ik ook gebruik van maken.

Net bij de huisarts geweest voor mijn arm en het blijkt toch wel een spierscheurtje (wat een verassing :eek:) te zijn. Hij heeft het in alle richtingen belast en het meeste is volledig pijnvrij op twee bewegingen na die je juist niet zou verwachten.
Als hij mijn arm tegenhield terwijl ik kracht naar buiten moest zetten (tegenovergestelde beweging van handjedrukken) en toen hij mijn vuist vasthield en ik moest hem naar buiten draaien. Op die momenten voelde ik een vervelend (niet echt heel pijnlijk) gevoel aan de buitenkant van mijn biceps (tegenovergesteld van waar de bloeduitstorting zit).
Hier viel uit af te leiden dat ik dus geen krachtverlies heb en dat het wel meevalt gelukkig.
Ik moet natuurlijk wel rust houden met mijn arm en waarschijnlijk kan ik niet deelnemen aan de HG in Tilburg op 9 augustus omdat dat te vroeg zou zijn en ik zou hiermee onnodig risico nemen maar ik moet mijn arm over een week of 3 weer gaan belasten en goed opletten hoe het aanvoelt.
De dokter heeft een doorverwijzing voor de fysio meegegeven dus daar zal ik ook gebruik van maken.

Geen verrassing dus. :( Kun je niet tijdje met links gaan trainen en toch mee doen met Tilburg?

• #1.510
Geen verrassing dus. :( Kun je niet tijdje met links gaan trainen en toch mee doen met Tilburg?

Ik zou gek genoeg zijn om dat te doen maar het probleem zit een beetje in het hamerslingeren en ik zie mezelf ook nog geen cabertoss met 1 hand doen....;)

Maar ik sluit niks uit..........

beter dat je nu zekerheid hebt haha ookal wist je het al :p

succes met herstellen beest!!!!:thumbs:

Valt al bij al nog mee dan :o

Spoedig herstel Jac!

• #1.514
Training vanavond:

Geen al te zware training want mijn onderrug was nog wat stijf van gisteren.

Goodmorning:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110
1 x 8 x 120

Hyper extensions:
5 x 10 + 25

Abs (decline): voor de BlOkJuHs :woot:
150 reps

Cable crunch:
4 x 10 x 35

Links handig curlen. One arm deadlift. :P

• #1.518
Idd, met rechts rukken is overrated.

Met links is idd lekkerder want dan lijkt het net of iemand anders het doet. Voor maximaal effect moet je eerst nog een paar minuten op je linkerhand gaan zitten zodat je er geen gevoel meer in hebt.

Met links is idd lekkerder want dan lijkt het net of iemand anders het doet. Voor maximaal effect moet je eerst nog een paar minuten op je linkerhand gaan zitten zodat je er geen gevoel meer in hebt.
Dat of dat jij iemand anders rukt? :roflol:

Afwisselen is het beste.

• #1.520
Dat of dat jij iemand anders rukt? :roflol:

Afwisselen is het beste.

Je snapt wel wat ik bedoel smeerlap!
Afwisselen is goed maar ik moet mijn arm ontzien. Gelukkig is mijn vriendin ook voorzien van de nodige middelen (handen, mond, etcetera) om me gelukkig te houden, haha!

Terug
Naar boven