T M O S
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx gasten, ik train voorlopig vooral LB dus dat komt wel goed.

onderschat de functie van je biceps tijdens het squatten niet, Ouwe !
dat wordt alleen maar Leg- Extensions en Culz![]()

) te zijn. Hij heeft het in alle richtingen belast en het meeste is volledig pijnvrij op twee bewegingen na die je juist niet zou verwachten. Net bij de huisarts geweest voor mijn arm en het blijkt toch wel een spierscheurtje (wat een verassing) te zijn. Hij heeft het in alle richtingen belast en het meeste is volledig pijnvrij op twee bewegingen na die je juist niet zou verwachten.
Als hij mijn arm tegenhield terwijl ik kracht naar buiten moest zetten (tegenovergestelde beweging van handjedrukken) en toen hij mijn vuist vasthield en ik moest hem naar buiten draaien. Op die momenten voelde ik een vervelend (niet echt heel pijnlijk) gevoel aan de buitenkant van mijn biceps (tegenovergesteld van waar de bloeduitstorting zit).
Hier viel uit af te leiden dat ik dus geen krachtverlies heb en dat het wel meevalt gelukkig.
Ik moet natuurlijk wel rust houden met mijn arm en waarschijnlijk kan ik niet deelnemen aan de HG in Tilburg op 9 augustus omdat dat te vroeg zou zijn en ik zou hiermee onnodig risico nemen maar ik moet mijn arm over een week of 3 weer gaan belasten en goed opletten hoe het aanvoelt.
De dokter heeft een doorverwijzing voor de fysio meegegeven dus daar zal ik ook gebruik van maken.
Kun je niet tijdje met links gaan trainen en toch mee doen met Tilburg?Geen verrassing dus.Kun je niet tijdje met links gaan trainen en toch mee doen met Tilburg?

beter dat je nu zekerheid hebt haha ookal wist je het al
succes met herstellen beest!!!!![]()

Idd, met rechts rukken is overrated.Zijn ook nog opties natuurlijk...
Mwah...ik kom mijn tijd wel door hoor!
Dat of dat jij iemand anders rukt?Met links is idd lekkerder want dan lijkt het net of iemand anders het doet. Voor maximaal effect moet je eerst nog een paar minuten op je linkerhand gaan zitten zodat je er geen gevoel meer in hebt.

Dat of dat jij iemand anders rukt?
Afwisselen is het beste.