Fitness Seller

When a viking goes berserk......

beest whjaha;)

ik lees nu pas van je blessure big guy. Klote, maar als ik het goed begrijp valt het nog enigzins mee..

Veel succes met je herstel en je komt gewoon nog sterker terug!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.544
ik lees nu pas van je blessure big guy. Klote, maar als ik het goed begrijp valt het nog enigzins mee..

Veel succes met je herstel en je komt gewoon nog sterker terug!!

Tnx Ruben, het valt idd wel mee hoor zoals het nu lijkt dus ik heb "geluk" gehad. Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurt als ik over een paar weken weer ga gooien.

Tnx Ruben, het valt idd wel mee hoor zoals het nu lijkt dus ik heb "geluk" gehad. Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurt als ik over een paar weken weer ga gooien.

enige waar jij nog mee moet gooien zijn kaarten tijdens het klaverjassen!

grapje man..succes met herstel!!

Zijn Rehband elbow sleeves misschien geen goed idee voor jou tijdens trainen en wedstrijden? Die houden je ellebooggewricht en pezen lekker warm en bevorderen de coordinatie en circulatie...

• #1.547
enige waar jij nog mee moet gooien zijn kaarten tijdens het klaverjassen!

grapje man..succes met herstel!!

:roflol: Je hebt gelijk, misschien wordt ik te oud.......:rolleyes:

Zijn Rehband elbow sleeves misschien geen goed idee voor jou tijdens trainen en wedstrijden? Die houden je ellebooggewricht en pezen lekker warm en bevorderen de coordinatie en circulatie...

Misschien wel, ik heb na het "ongelukje" ook een band om mijn elleboog gehad en het voelde op zich wel lekker.

• #1.548
Training vanavond:

Squat (full):
2 x 5 x 70
2 x 5 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 3 x 160
1 x 3 x 170

Standing calf raises:
1 x 12 x 300
1 x 12 x 340
1 x 12 x 360
1 x 12 x 380
1 x 12 x 400
1 x 12 x 420
1 x 12 x 440

Meer gewicht gaat r niet op de machine dus dan moet ik het aantal reps maar verhogen of de reps langzamer uitvoeren.

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170

Incline benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 3 x 140
1 x 1 x 150

Triceps pushdown:
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Lekker training vandaag alleen kan ik wel goed voelen dat ik mijn benen nu erg veel train want ze voelen moe aan.
De bloeduitstorting op mijn onderarm is nu grotendeels verdwenen maar ik kan wel voelen dat er wat gebeurt is in mijn arm. Hierdoor durf ik ook op de presses nog niet voluit te gaan.

Damned, dat ziet er een lekkere training uit!!!

• #1.550
Het gaat weer de goede kant op zal ik maar zeggen...;)

zo, flink volume en mooie training zo :eek: looking kinky

Wel uitkijken he. ;) 170 Is niet niks voor je onderarm. En net squat ook.

• #1.553
zo, flink volume en mooie training zo :eek: looking kinky

Tnx, ik ben weer lekker aan het opbouwen naar de "beest"-trainingen.

Wel uitkijken he. ;) 170 Is niet niks voor je onderarm. En net squat ook.

Daarom ga ik ook nog niet voluit :D. Ik heb bv. ook nog pecdeck geprobeerd maar dat ging dan weer helemaal niet (lijkt ook teveel op de beweging waar ik het scheurtje mee opgelopen heb).

ik vind zelf dat gooien bij HG echt een aanslag op me aanhechtingen en gewrichten pezen enz..
miss kan je beter gaan focussen op gym lifts/PL/strongman...is meestal toch iets meer statisch..
wel lkkre training weer!

BRUTE trainingen weer kerel.............!!
:thumbs:

• #1.556
ik vind zelf dat gooien bij HG echt een aanslag op me aanhechtingen en gewrichten pezen enz..
miss kan je beter gaan focussen op gym lifts/PL/strongman...is meestal toch iets meer statisch..
wel lkkre training weer!

Het is ook een behoorlijke aanslag maar als je het goed bekijkt heb ik in de afgelopen 3 jaar als HG-er waarschijnlijk al honderden/duizenden worpen gemaakt en dit is pas de eerste keer dat ik een kleine blessure oploop door het gooien.

Tnx!

BRUTE trainingen weer kerel.............!!
:thumbs:

Tnx! (nog niet bruut genoeg ;))

• #1.557
Vanavond weer een gedwongen rustavond (mijn vriendin is aan het werk en ik moet op de kinderen passen). Morgen onderrug en nog wat dingen trainen.

Vanavond weer een gedwongen rustavond (mijn vriendin is aan het werk en ik moet op de kinderen passen). Morgen onderrug en nog wat dingen trainen.

Dat probleem had ik ook vaker, nu drop ik mn dochter gewoon bij oma of neem haar mee naar de gym, ik zet haar dan achter de pc of voor de tv neer zodat ik kan trainen, maar meestal werkt het maar ff omdat ze zelf ook mee wilt trainen:roflol:dus heb ik de oma's als 1e optie in gedachten.:wl:

Training ziet er weer bruutjes uit kerel.:cool:

• #1.559
Dat probleem had ik ook vaker, nu drop ik mn dochter gewoon bij oma of neem haar mee naar de gym, ik zet haar dan achter de pc of voor de tv neer zodat ik kan trainen, maar meestal werkt het maar ff omdat ze zelf ook mee wilt trainen:roflol:dus heb ik de oma's als 1e optie in gedachten.:wl:

Training ziet er weer bruutjes uit kerel.:cool:

Tnx! Bij ons komen de oma's ook regelmatig langs om op te passen maar vanavond ging dat helaas even niet. Maar ja, morgen maar weer knallen dan!

• #1.560
Training vanavond:

Frontsquat:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 3 x 140
1 x 3 x 150

Goodmorning:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130

hyperextensions:
5 x 10 + 25

Reverse pecdeck:
1 x 10 x 50
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100

Face pulls:
5 x 10 x ??

Ging wel weer lekker. Het was wel flink zweten in de gym door de benauwdheid. Direct na de training even een lekke vleesmaaltje naar binnen gewerkt: 2 ons steak en 1/2 ons ander vlees. Na het bakken met 2 plakken kaas er over in de magnetron gezet om de kaas te laten smelten. Heb het vlees gegarneerd met wat dingetjes waar koolhydraten inzitten. :meal:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven