wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik lees nu pas van je blessure big guy. Klote, maar als ik het goed begrijp valt het nog enigzins mee..
Veel succes met je herstel en je komt gewoon nog sterker terug!!
Tnx Ruben, het valt idd wel mee hoor zoals het nu lijkt dus ik heb "geluk" gehad. Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurt als ik over een paar weken weer ga gooien.
Tnx Ruben, het valt idd wel mee hoor zoals het nu lijkt dus ik heb "geluk" gehad. Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurt als ik over een paar weken weer ga gooien.
enige waar jij nog mee moet gooien zijn kaarten tijdens het klaverjassen!
grapje man..succes met herstel!!
Je hebt gelijk, misschien wordt ik te oud.......
Zijn Rehband elbow sleeves misschien geen goed idee voor jou tijdens trainen en wedstrijden? Die houden je ellebooggewricht en pezen lekker warm en bevorderen de coordinatie en circulatie...
zo, flink volume en mooie training zolooking kinky
Wel uitkijken he.170 Is niet niks voor je onderarm. En net squat ook.
. Ik heb bv. ook nog pecdeck geprobeerd maar dat ging dan weer helemaal niet (lijkt ook teveel op de beweging waar ik het scheurtje mee opgelopen heb).ik vind zelf dat gooien bij HG echt een aanslag op me aanhechtingen en gewrichten pezen enz..
miss kan je beter gaan focussen op gym lifts/PL/strongman...is meestal toch iets meer statisch..
wel lkkre training weer!
)Vanavond weer een gedwongen rustavond (mijn vriendin is aan het werk en ik moet op de kinderen passen). Morgen onderrug en nog wat dingen trainen.
dus heb ik de oma's als 1e optie in gedachten.

Dat probleem had ik ook vaker, nu drop ik mn dochter gewoon bij oma of neem haar mee naar de gym, ik zet haar dan achter de pc of voor de tv neer zodat ik kan trainen, maar meestal werkt het maar ff omdat ze zelf ook mee wilt trainendus heb ik de oma's als 1e optie in gedachten.
Training ziet er weer bruutjes uit kerel.![]()