AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Vannacht slecht geslapen door de legpress van gisteren. Gewoon eeen heel onrustig gevoel in mijn benen en vanmorgen toen ik uit bed moest voelden ze ziekelijk stijf aan. Gelukkig is het mijn laatste werkdag vandaag.....

Zo, das minder....Al wat beter nu?

• #1.583
Zo, das minder....Al wat beter nu?

Mwah....eigenlijk is het goed want dat betekend dat het een goede training was. :D

De stijve benen is wel wat minder natuurlijk maar aan de andere kant....ik heb een zittend beroep dus de enige momenten wanneer het vervelend is is als ik koffie ga halen, haha!

Maar het is inmiddels al weer wat soepeler ook hoor door het bewegen.

Het is zeker een goede training geweest dan :D maar als het je uit je slaap houd vind ik het toch wat minder... ;)

Ik had al een beetje medelijden, zag je al elke stap afzien op je werk, had er even niet aan gedacht dat meneer lekker een zittend beroep heeft :grumble:

:D

• #1.585
Op zich heb ik er ook wel een hekel aan als ik niet kan slapen maar ik heb vandaag toch niet veel meer te doen hier. Ik denk dat ik vanmiddag ook gewoon eerder naar huis ga.

Enneh......die aangepaste bureaustoel van mij die zit overigens heeeeeeerlijk! ;) (haha, medelijden. ik geloof niet dat ik daar aanspraak op kan maken.)

Op zich heb ik er ook wel een hekel aan als ik niet kan slapen maar ik heb vandaag toch niet veel meer te doen hier. Ik denk dat ik vanmiddag ook gewoon eerder naar huis ga.

Enneh......die aangepaste bureaustoel van mij die zit overigens heeeeeeerlijk! ;) (haha, medelijden. ik geloof niet dat ik daar aanspraak op kan maken.)

Damn, je hebt het lekker voor mekaar daar geloof ik :roflol:

Een beetje "medeleven" is nooit weg, toch ;)

• #1.587
Ik mag zeker niet klagen.En een beetje medeleven is idd nooit weg! :D

• #1.588
Net thuis uit mijn werk en mijn vakantie is nu officieel begonnen.
Ik heb besloten dat mijn vakantie begint met een avondje rust en dan zie ik verder wel.
Volgende week zal ik ook gewoon in de gym trainen.

fijne vakantie Pik, nog wat speciaals in petto ?
Wij zijn gewoon thuis gebleven..
Hoe is je arm ? ;)

• #1.590
fijne vakantie Pik, nog wat speciaals in petto ?
Wij zijn gewoon thuis gebleven..
Hoe is je arm ? ;)

Tnx! Nee, ik heb geen plannen omdat het vrouwtje gewoon moet werken. We gaan wel af entoe een dagje weg met de kinderen.
De bloeduitstorting is verdwenen maar ik voel nog wel dat er "iets gebeurt" is in mijn arm. Na het weekend ga ik mijn arm weer belasten en dan zie ik wel wat er gebeurt.

Heb je een 2persoonsbureaustoel?

• #1.592
Heb je een 2persoonsbureaustoel?

Mwah...het is nog geen 2-persoons maar het scheelt niet veel......

Hij kan in ieder geval ook veel meer gewicht aan want mijn oude stoel stond na hooguit 2 uurtjes in de laagste stand, hij kraakte verschrikkelijk en na een tijdje had ik de afdrukken van de leuningen in mijn benen staan. :D

succes met je arm bro!!:)
ennuh ebter van de vakantie.. dat heb ik niet:(
heftruckrijden nog 3/4 weekjes en dan school:P

• #1.594
Tnx! Komt helemaal goed Niels.

Mwah...het is nog geen 2-persoons maar het scheelt niet veel......

Hij kan in ieder geval ook veel meer gewicht aan want mijn oude stoel stond na hooguit 2 uurtjes in de laagste stand, hij kraakte verschrikkelijk en na een tijdje had ik de afdrukken van de leuningen in mijn benen staan. :D

Hahaha het leven van een beest moet niet makkelijk zijn. Elke dag fullsquats maken op je bureaustoel. Ik heb het trouwens wel is met van die rieten terras stoeltjes. Past me reet amper in. Maar hele vette mensen hebben er geen last van zag ik laatst, die hunnie aars is veel flexibeller denk ik.

• #1.596
Hahaha het leven van een beest moet niet makkelijk zijn. Elke dag fullsquats maken op je bureaustoel. Ik heb het trouwens wel is met van die rieten terras stoeltjes. Past me reet amper in. Maar hele vette mensen hebben er geen last van zag ik laatst, die hunnie aars is veel flexibeller denk ik.

Hou op over terrasstoelen, haha! Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat de stoel mee omhoog komt. Het dagelijks leven zit vol met ongemakken.
ik ben inmiddels alweer aan de volgende wc-bril toe. De laatste was belastbaar tot 240kg maar dan vertellen ze er niet bij dat dat betekent dat hij niet versplinterd onder je arie als je gaat zitten. De scharnieren kunnen helaas een stuk minder hebben dus hij is nu weer na 2,5 maand overleden......:(

HAHAHA zoooo herkenbaar..:)

Hou op over terrasstoelen, haha! Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat de stoel mee omhoog komt. Het dagelijks leven zit vol met ongemakken.
ik ben inmiddels alweer aan de volgende wc-bril toe. De laatste was belastbaar tot 240kg maar dan vertellen ze er niet bij dat dat betekent dat hij niet versplinterd onder je arie als je gaat zitten. De scharnieren kunnen helaas een stuk minder hebben dus hij is nu weer na 2,5 maand overleden......:(

dit is zeeeer herkenbaar.. wie me pa kent(180KG) weet waarom:P

• #1.599
Ik heb hem vorig jaar gezien maar die past toch helemaal niet meer in zo'n stoel? :eek:

• #1.600
Pffff...eindelijk maandag. Gisteren een behoorlijk lange dag gewerkt (ondanks dat ik vakantie heb) op een suf evenementje dus het was meer gewoon aanwezig zijn maar dat viel nog niet mee in die warmte.
Nou ja, die ellende is weer voorbij. Nu even kijken of ik vanmiddag of vanavond ga trainen want ik heb echt zin om te trainen.

Terug
Naar boven