- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(haha, medelijden. ik geloof niet dat ik daar aanspraak op kan maken.)Op zich heb ik er ook wel een hekel aan als ik niet kan slapen maar ik heb vandaag toch niet veel meer te doen hier. Ik denk dat ik vanmiddag ook gewoon eerder naar huis ga.
Enneh......die aangepaste bureaustoel van mij die zit overigens heeeeeeerlijk!(haha, medelijden. ik geloof niet dat ik daar aanspraak op kan maken.)

fijne vakantie Pik, nog wat speciaals in petto ?
Wij zijn gewoon thuis gebleven..
Hoe is je arm ?![]()
Op zich heb ik er ook wel een hekel aan als ik niet kan slapen maar ik heb vandaag toch niet veel meer te doen hier. Ik denk dat ik vanmiddag ook gewoon eerder naar huis ga.
Enneh......die aangepaste bureaustoel van mij die zit overigens heeeeeeerlijk!(haha, medelijden. ik geloof niet dat ik daar aanspraak op kan maken.)

Mwah...het is nog geen 2-persoons maar het scheelt niet veel......
Hij kan in ieder geval ook veel meer gewicht aan want mijn oude stoel stond na hooguit 2 uurtjes in de laagste stand, hij kraakte verschrikkelijk en na een tijdje had ik de afdrukken van de leuningen in mijn benen staan.![]()
Hahaha het leven van een beest moet niet makkelijk zijn. Elke dag fullsquats maken op je bureaustoel. Ik heb het trouwens wel is met van die rieten terras stoeltjes. Past me reet amper in. Maar hele vette mensen hebben er geen last van zag ik laatst, die hunnie aars is veel flexibeller denk ik.

Hou op over terrasstoelen, haha! Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat de stoel mee omhoog komt. Het dagelijks leven zit vol met ongemakken.
ik ben inmiddels alweer aan de volgende wc-bril toe. De laatste was belastbaar tot 240kg maar dan vertellen ze er niet bij dat dat betekent dat hij niet versplinterd onder je arie als je gaat zitten. De scharnieren kunnen helaas een stuk minder hebben dus hij is nu weer na 2,5 maand overleden......![]()