Willy7
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jacco, hoe full is full bij jou, aangezien je niet de meest flexibele persoon bent (subtiel gezegd).

Ow ****...niet weer die kansloze discussie over wat full is en niet he?
Voor mij is full het diepst haalbare onder parallel voor een willekeurig persoon. Dus dat is per persoon verschillend.
Voor mij betekend dat mijn reet 10 a 15 cm onder parallel komt.
(en kom nu niet met een smartassopmerking van "dat is niet zo moeilijk met zo'n reet".)![]()

Nice squat weer.
Ik denk dat full bij jouw is: wanneer je buik op je bovenbenen komt, of niet?

Hahaha, uberlekker man!
Ik verlies ook liters vocht, zullen we effe erbij moeten nemen![]()
Ow ****...niet weer die kansloze discussie over wat full is en niet he?
Voor mij is full het diepst haalbare onder parallel voor een willekeurig persoon. Dus dat is per persoon verschillend.
Voor mij betekend dat mijn reet 10 a 15 cm onder parallel komt.
(en kom nu niet met een smartassopmerking van "dat is niet zo moeilijk met zo'n reet".)![]()
Hahah calm down big guy, ik haat ook dat mierenneukerij erover.
Vroeg het me gewoon af omdat je niet zo flexibel bent, thát´s all.

die 1x 190 kg benchpress? Is dat RAW? Wat een massive gewichten zeg![]()
Training vanavond:
Squat (full):
1 x 3 x 180
Benchpress:
1 x 1 x 190!
Incline benchpress:
1 x 5 x 130
t*ring...wat was het warm. Ik ben nog nooit zoveel vocht in zo'n korte tijd verloren.

het gaat om de kracht die door het draaien word opgewekt. En een farmer walk met 140kg is zwaarder voor je onderarm dan een bench, waar het gewicht er alleen op leunt en je dus je vingers echth ard hoeft dicht te knijpen (ja bij benchen hoor je ook te knijpen i know, but you get the point)
het gaat om de kracht die door het draaien word opgewekt. En een farmer walk met 140kg is zwaarder voor je onderarm dan een bench, waar het gewicht er alleen op leunt en je dus je vingers echth ard hoeft dicht te knijpen (ja bij benchen hoor je ook te knijpen i know, but you get the point)