XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Wat voor werk? Freakshow? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Training vanavond:

Squat (full):
2 x 5 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 3 x 180

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190

Incline benchpress:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130

Pecdeck: (vorige week ging deze nog niet met mijn arm)
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
1 x 10 x 110

Triceps pushdown:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

t*ring...wat was het warm. Ik ben nog nooit zoveel vocht in zo'n korte tijd verloren.

Jacco, hoe full is full bij jou, aangezien je niet de meest flexibele persoon bent (subtiel gezegd).

Nice squat weer.
Ik denk dat full bij jouw is: wanneer je buik op je bovenbenen komt, of niet?

• #1.606
Jacco, hoe full is full bij jou, aangezien je niet de meest flexibele persoon bent (subtiel gezegd).

Ow ****...niet weer die kansloze discussie over wat full is en niet he?

Voor mij is full het diepst haalbare onder parallel voor een willekeurig persoon. Dus dat is per persoon verschillend.
Voor mij betekend dat mijn reet 10 a 15 cm onder parallel komt.
(en kom nu niet met een smartassopmerking van "dat is niet zo moeilijk met zo'n reet".) :rolleyes:

Voor mij is full het diepst haalbare onder parallel voor een willekeurig persoon. Dus dat is per persoon verschillend.
(en kom nu niet met een smartassopmerking van "dat is niet zo moeilijk met zo'n reet".) :rolleyes:

Je doet het vast beter dan klusmier ;)

• #1.608
Nice squat weer.
Ik denk dat full bij jouw is: wanneer je buik op je bovenbenen komt, of niet?

Tnx maar nee. Full is wanneer mijn bovenbenen het niet toelaten om verder te zakken (zelfs niet als je 400kg in mijn nek gooit).

Hahaha, uberlekker man!

Ik verlies ook liters vocht, zullen we effe erbij moeten nemen ;)

Hahah calm down big guy, ik haat ook dat mierenneukerij erover.
Vroeg het me gewoon af omdat je niet zo flexibel bent, thát´s all.

die 1x 190 kg benchpress? Is dat RAW? Wat een massive gewichten zeg :thumb:

• #1.615
Hahah calm down big guy, ik haat ook dat mierenneukerij erover.
Vroeg het me gewoon af omdat je niet zo flexibel bent, thát´s all.

Ik ben gewoon prikkelbaar door het warme weer....;)

Nee, ik was juist een tijd geleden begonnen met dieper squatten (omdat ik altijd parallel squatte) en daardoor moest ik ook terug in gewicht natuurlijk en weer langzaam opbouwen. Mijn flexibiliteit is dus juist behoorlijk verbeterd (voor mijn doen dan) net als dat ik nu lowbar kan squatten.

die 1x 190 kg benchpress? Is dat RAW? Wat een massive gewichten zeg :thumb:

Ja, dat is raw. Mijn PR staat op 220 raw. Tnx in ieder geval.

Lekkere benchpress man, heb je nog last van je arm? Is gooien met een gewichtje niet stukken lichter dan 190kg benchen?

het gaat om de kracht die door het draaien word opgewekt. En een farmer walk met 140kg is zwaarder voor je onderarm dan een bench, waar het gewicht er alleen op leunt en je dus je vingers echth ard hoeft dicht te knijpen (ja bij benchen hoor je ook te knijpen i know, but you get the point)

Training vanavond:

Squat (full):
1 x 3 x 180

Benchpress:
1 x 1 x 190!

Incline benchpress:
1 x 5 x 130

t*ring...wat was het warm. Ik ben nog nooit zoveel vocht in zo'n korte tijd verloren.

Nette training Viking :cool:

En dat zo als ik kon uitmaken uit je verhaal nog met een blessure en dan ff-ies 190kg op je vensterbank en uitstoten maar...klasse. :D

het gaat om de kracht die door het draaien word opgewekt. En een farmer walk met 140kg is zwaarder voor je onderarm dan een bench, waar het gewicht er alleen op leunt en je dus je vingers echth ard hoeft dicht te knijpen (ja bij benchen hoor je ook te knijpen i know, but you get the point)

Ik had tijdje terug telkens last van me bicep met toppen bij bankdrukken, vandaar mijn gedachte.

Benchen is tijdens de negatieve fase een aanslag op je onderarm en biceps.
Dus dit zou alleen opgaan als je het gewicht ongecontroleerd zou laten vallen op de borst.

Terug
Naar boven