MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Minder man, hoop dat het mee valt.

Train je nu af en toe met faoud enzo die trainden toch ook in je "nieuwe" gym?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
wat is je gevoel voor Scotfest ?

Scotfest? Als je daar Tilburg mee bedoelt dan is de kans dat ik daar gooi niet erg groot want ik wil geen risico nemen en dan bv. Destelbergen missen.
Ik ben natuurlijk wel aanwezig want het vrouwtje gooit wel.

Minder man, hoop dat het mee valt.

Train je nu af en toe met faoud enzo die trainden toch ook in je "nieuwe" gym?

Het is allemaal niet zo erg hoor maar zo'n scheurtje heeft best wel een lange hersteltijd, varierend van 6 tot 8 weken. Dus let jij ook een beetje op met je nek en je schouder?

Fouad traind meestal andere tijden dan ik en hij is ook lange periodes weg voor zijn werk dus ik kom hem wel af en toe tegen maar meer niet.

Scotfest=Tilburg inderdaad.

mooi k*t, man, maar dan kun je me mooi helpen ;)

ohja shit, je kan natuurlijk niet bij de grond met je handen :roflol:

• #1.648
Vanmorgen in ieder geval geen last van mijn arm na hem gisteren weer voor het eerst belast te hebben dus daar ben ik blij mee. Ik kan nu dus weer langzaam de belasting op gaan bouwen.

Als ik jouw was zou ik het gewicht nog meer aanpassen (bij de oefeningen waar je last hebt) en dan enorm veel reps maken.

goed om te horen !! Een 10 kg en 12 kg dumbbell curl.. haha de mensne zullen je wel verdwaasd hebben aangekeken nadat ze je de dag van te voren met 190 kg zagen benchen :D

• #1.651
Als ik jouw was zou ik het gewicht nog meer aanpassen (bij de oefeningen waar je last hebt) en dan enorm veel reps maken.

Is ook de bedoeling maar ik was gisteren even aan het aftasten waar ik wel en niet last van zou hebben. Op dit moment ligt de grens ongeveer nog bij 40-50% belasting.

goed om te horen !! Een 10 kg en 12 kg dumbbell curl.. haha de mensne zullen je wel verdwaasd hebben aangekeken nadat ze je de dag van te voren met 190 kg zagen benchen :D

Mwah....ik moet eerlijk zeggen dat het wel een triest gezicht was. Daar sta je dan met een BW van 137kg en dan van die minidumbbells in je handen. Volgens mij hebben er ook wel 2 of meer mensen gelachen....:(

Scotfest=Tilburg inderdaad.

mooi k*t, man, maar dan kun je me mooi helpen ;)

Ja, want ik ben er dan niet. :D :p

Is ook de bedoeling maar ik was gisteren even aan het aftasten waar ik wel en niet last van zou hebben. Op dit moment ligt de grens ongeveer nog bij 40-50% belasting.

Mwah....ik moet eerlijk zeggen dat het wel een triest gezicht was. Daar sta je dan met een BW van 137kg en dan van die minidumbbells in je handen. Volgens mij hebben er ook wel 2 of meer mensen gelachen....:(

:D

Over die 12kg dumbbell; alles gaat toch om de uitvoering en niet om het gewicht. :D

• #1.656
Training vanavond:

Hacksquat (onder parallel):
1 x 10 x 50
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
2 x 5 x 110

Standing leg curl:
1 x 8 x 25
1 x 8 x 30
1 x 8 x 35
1 x 8 x 40
1 x 6 x 45

Seated calf raises:
1 x 15 x 30
1 x 15 x 45
1 x 15 x 60
1 x 15 x 75
1 x 15 x 85

Vandaag nog meer vocht verloren tijdens het trainen dan gisteren. De hacksquatmachine is echt verdomd zwaar, hij voelt zwaarder aan dan gewoon squatten met dat gewicht. Het gewicht wat ik aangegeven heb zijn alleen de schijven die eronder hangen.

Nette training man:thumbs:

En van dat zweten heb ik ook last in de gym, gaat echt extreem veel vocht weg.

• #1.658
Yep...alles wat ik dronk kwam er weer 2x zo hard uit.

Terug
Naar boven