Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minder man, hoop dat het mee valt.
Train je nu af en toe met faoud enzo die trainden toch ook in je "nieuwe" gym?
Scotfest=Tilburg inderdaad.
mooi k*t, man, maar dan kun je me mooi helpen![]()

ohja shit, je kan natuurlijk niet bij de grond met je handen![]()
ohja shit, je kan natuurlijk niet bij de grond met je handen![]()
Ik kan allang de grond weer raken hoor....Kun je niet je schoenen uit doen, en die dingen tussen je tenen omhoog de grond uit rossen?
Als ik jouw was zou ik het gewicht nog meer aanpassen (bij de oefeningen waar je last hebt) en dan enorm veel reps maken.
goed om te horen !! Een 10 kg en 12 kg dumbbell curl.. haha de mensne zullen je wel verdwaasd hebben aangekeken nadat ze je de dag van te voren met 190 kg zagen benchen![]()

Scotfest=Tilburg inderdaad.
mooi k*t, man, maar dan kun je me mooi helpen![]()

Is ook de bedoeling maar ik was gisteren even aan het aftasten waar ik wel en niet last van zou hebben. Op dit moment ligt de grens ongeveer nog bij 40-50% belasting.
Mwah....ik moet eerlijk zeggen dat het wel een triest gezicht was. Daar sta je dan met een BW van 137kg en dan van die minidumbbells in je handen. Volgens mij hebben er ook wel 2 of meer mensen gelachen....![]()

Over die 12kg dumbbell; alles gaat toch om de uitvoering en niet om het gewicht.![]()

Yep...alles wat ik dronk kwam er weer 2x zo hard uit.

Zullen we voorlopig voor lief moeten nemen
Ziet er een lekker pomptraininkje uit![]()