XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Ik heb het vandaag ook wat rustiger aan gedaan, die warmte vreet idd wel aan je energie

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Training vanmiddag

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
1 x 8 x 140
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190

Incline benchpress:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130

Pecdeck:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
1 x 10 x 110

Bankdrukmachine (hammergrip):
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 10 x 125

Triceps pushdown:
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70

Minder lekkere training omdat ik steeds afgeleid werd door mijn kinderen die ik bij me had. Hierdoor heb ik geen conditioning gedaan die wel op het programma stond.....

Mooie gewichten op de bench :cool:

Ik kan het me al inbeelden met je kinderen bij je, niet echt je dat om lekker te knallen, nee

• #1.664
Ach, die twee van jou zijn toch zo lief :heart:

Een erg sterke borst bezit man, goed bezig:thumb:

(tip: zet die koters ook aan het trainen joh;):P)

• #1.667
Laat ze in de smith machine spelen. Zie ik kinderen bij ons ook doen.:P

• #1.669
Laat ze in de smith machine spelen. Zie ik kinderen bij ons ook doen.:P

Dat deed ik bij mijn oude gym. Daar gebruikten ze de smith als klimrek en om aan te slingeren, haha. Bij de gym waar ik nu train mogen ze niet in de zaal want dat is veel te gevaarlijk met alle rondslingerende gewichten.

Vandaag kan ik ze gelukkig weer thuislaten.

• #1.670
HG-training vanmiddag:

Dit was mijn eerste HG-training na mijn onderarmblessure dus het was even spannend wat er zou gebeuren. Nou mag ik mijn arm natuurlijk nog niet volledig belasten dus heb ik met de damesgewichten getraind. In principe heb ik ook alles getraind zonder kracht, dus puur op techniek.

Steenstoten 4kg:
- Uit stand 12,0m
- Draai/aanglijden 14,0m

Toen ik begon met warmgooien begon ik op met een afstand van een meter of 8 omdat ik dus niet "durfde" te gooien. Zo'n blessure gaat best wel tussen je oren zitten. Maar toen ik merkte dat het goed ging durfde ik ook mijn arm weer te strekken.

Weight for distance 6kg:
Dit was natuurlijk het onderdeel waarbij ik mijn blessure heb opgelopen dus hier heb ik echt rustig aan gedaan. Ik heb me gericht op het omspringen en op het moment van werpen liet ik gewoon het gewicht los zodat er geen spanning op mijn arm zou komen.
Toen dit allemaal pijnloos ging heb ik geprobeerd om met wat kracht te gooien maar dat gaat dus nog echt niet. Op het moment van werpen uit de powerpositie kreeeg ik weer op exact hetzelfde moment een vervelend gevoel in mijn arm. Gelukkig niet echt pijn maar wel duidelijk dat mijn blessure nog niet over is.

zaterdag nog maar niet definitief ?

Heb je twee accounts, Jacco ;)

• #1.674
  • #1.675
Training vanmiddag:

Frontsquat (full):
10 x 10 x 70
5 x 5 x 100

Legcurl:
6 x 10 x 50

Standing calf raises (extreem langzaam en strict):
8 x 15 x 250

Lekkere benentraining. Het beruchte kotsemmertje stond weer naast me tijdens de frontsquats.

Haha, nice jacco!

het lijkt niks als je het snel leest

pas als je goed leest zie je dat killing volume :o

nice bezig! wat is je 1rm eigenlijk @ front squat

• #1.678
****, dat volume! Prima training!

Hahaha, idd, ik wou ook al zeggen wtf, zo weing?! Maar op't 2de zicht komt een monstertraining tevoorschijn :D

Terug
Naar boven