Fitness Seller

When a viking goes berserk......

Yep, ik ken dat ;)
Vooral als ik een periode zwaar gegaan bent dan lever ik aardig wat uithoudingsvermogen in.
Dan zijn zulke trainingen een welkome afwisseling.

Hoe is het verder met je armblessure? Kun je al wat zwaarder belasten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Yep, ik ken dat ;)
Vooral als ik een periode zwaar gegaan bent dan lever ik aardig wat uithoudingsvermogen in.
Dan zijn zulke trainingen een welkome afwisseling.

Hoe is het verder met je armblessure? Kun je al wat zwaarder belasten?

Laten we het maar niet over mijn conditie hebben.....:D

Op zich gaat het wel redelijk met mijn arm want gisteren heb ik hem tijdens mijn rugtraining tot 70-75% kunnen belasten voordat ik hem ging voelen maar ik moet nog geen explosieve pulls doen.
Helaas werkt mijn rechterbicep wat minder mee en heb ik dus weer fijn dumbbell- en hammercurls met 10kg kunnen doen.
Aan de andere kant moet ik niet zeiken want ik heb hem pas 4,5 week geleden geblesseerd en er staat normaal 8 weken rust voor een scheurtje.

Laten we het maar niet over mijn conditie hebben.....:D

Op zich gaat het wel redelijk met mijn arm want gisteren heb ik hem tijdens mijn rugtraining tot 70-75% kunnen belasten voordat ik hem ging voelen maar ik moet nog geen explosieve pulls doen.
Helaas werkt mijn rechterbicep wat minder mee en heb ik dus weer fijn dumbbell- en hammercurls met 10kg kunnen doen.
Aan de andere kant moet ik niet zeiken want ik heb hem pas 4,5 week geleden geblesseerd en er staat normaal 8 weken rust voor een scheurtje.

Ok, forceer maar niets dan. En straks weer vol beesten!! :D

• #1.704
Ok, forceer maar niets dan. En straks weer vol beesten!! :D

Dat is de bedoeling!

Vandaag heb ik in het schitterende warme weer in Tilburg vanaf de zijkant mogen toekijken hoe mijn collega-highlandgamers eern mooie wedstrijd hebben gegooid. Ivo heeft weer mooie dingen laten zien en is dan ook weer 1e geworden in de B-klasse.
Ik moet eerlijk toegeven dat het niet meeviel om niet mee te kunnen doen.

Zal idd niet leuk geweest zijn voor je man, wel lekker weer van Ivo-San :o

• #1.706
Zal idd niet leuk geweest zijn voor je man, wel lekker weer van Ivo-San :o

Ach, ik overleef het wel! Maar Ivo heeft idd wel een topwedstrijd gedraaid al moet ik wel zeggen dat hij mij teleurgeteld heeft op het hooggooien door de 4,10m niet te halen......:sad:
Ik had zulke hoge verwachtingen!

J/K :D ik zei al tegen hem dat hij eerste zou worden maar hij geloofde mij niet.

• #1.707
Training vanavond:

Fullsquat:
2 x 5 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 3 x 170
1 x 1 x 180

Legpress (45 graden):
1 x 10 x 180
1 x 10 x 220
1 x 10 x 260
1 x 10 x 300
1 x 10 x 340

Standing calf raises:
1 x 12 x 300
1 x 12 x 340
1 x 12 x 380
1 x 12 x 420
1 x 12 x 460

Zomaar een luie maandag benentraining.

Hoe verdeel jij uw schema want zie dat je ook niet elke keer 1 dag rust tussen 2 trainingen.
Zit eigenlijk ook met dat probleem omdat mijn vriendin in de verzorging zit en onregelmatige uren heeft zodat ik ook 2 dagen of zelfs 3 dagen achtereen ga moeten trainen.

BTW:mooie calf raises :eek::D

• #1.709
Eigenlijk was het de bedoeling om 3x per week in de gym te trainen met een dag rust ertussen en dan in het weekend nog voor highland games of sterkste man trainen.
Helaas ben ik weer terug bij mijn oude gewoonte en dat is gewoon 4 dagen achtereen in de gym trainen. Dat komt ook omdat ik op het moment vakantie heb en geblesseerd ben waardoor ik mijn trainingen weer heb aangepast.

Als verdeling houd ik gewoon de grotere spiergroepen aan. Elke training ligt de nadruk op 1 van die groepen (borst, schouders, rug, benen) en daarnaast doe ik meestal wat assistance ( triceps, biceps....).
Op het moment train ik mijn benen 2 a 3x per week (1x zwaar en 1 a 2x medium of licht) naast de andere spiergroepen.

toch een leuke luie training :D

• #1.711
Het was niet verkeerd maar ik kwam vandaag niet echt op gang. Zal wel door mijn vakantie komen.

Dan wil ik je wel eens zien als je op gang geraakt :eek:

;)

gaat toch weer goed man!!:)

Dus zo krijg je ballonkuiten! Vond het leuk je weer gesproken te hebben. Maar hoe bedoel je weer eerste? Dit was de eerste x! En af en toe had ik last van me schouder. Steenstoten voelde ook maar raar aan. En met hooggooien durfde ik niet voluit te gaan, niet dat ie er anders wel overheen ging.

Jullie hebben thuis zeker een kamer vol met bekers staan of niet? Hoeveel heb jij er wel niet gewonnen, en Martine neemt er ook vast wel wat mee naar huis.

• #1.716
Dus zo krijg je ballonkuiten! Vond het leuk je weer gesproken te hebben. Maar hoe bedoel je weer eerste? Dit was de eerste x! En af en toe had ik last van me schouder. Steenstoten voelde ook maar raar aan. En met hooggooien durfde ik niet voluit te gaan, niet dat ie er anders wel overheen ging.

Jullie hebben thuis zeker een kamer vol met bekers staan of niet? Hoeveel heb jij er wel niet gewonnen, en Martine neemt er ook vast wel wat mee naar huis.

Het helpt wel met die kuiten, haha!

Het was idd weer gezellig. Dat "weer" heb ik per ongeluk in mijn snelheid getypt. Ondanks je schouder heb je toch goed gegooid alleen met hooggooien moet je nog wat aan je timing werken want je laat het gewicht soms nog te vroeg/te laat los. Met steenstoten zal je ook nog wat aan je techniek moeten werken maar dat komt allemaal wel na het seizoen.

Ik heb hier idd wel aardig wat stofvangers staan dus daar gaat de lol ook wel vanaf, haha. Bij de Highland games hebben ze pas sinds dit seizoen bekers voor de B-klasse. Normaal kregen alleen de eerste 3 van de totale wedstrijd een beker.

• #1.717
Vanmiddag ga ik lekker vroeg trainen (15.00 uur) zodat ik vanavond lekker met mijn vriendin en de kinderen op de bank kan hangen. Vandaag word het borst en triceps denk ik.

Dus de vrouwen krijgen geen bekers en ook geen geld? Dat van die bekers vind ik wel heel apart.

• #1.719
Dus de vrouwen krijgen geen bekers en ook geen geld? Dat van die bekers vind ik wel heel apart.

De vrouwen krijgen wel bekers maar geen geld.
Op zich is dat verhaal van die bekers niet zo vreemd hoor want er is pas sinds dit jaar een duidelijk onderscheid gemaakt tussen de verschillende klasses.

• #1.720
Training vanmiddag:

Benchpress:
2 x 5 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 2 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200

Incline benchpress:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 3 x 140
1 x 1 x 150
1 x 1 x 160

Pecdeck:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
1 x 10 x 110

Bankdrukmachine (hammergrip):
1 x 10 x 80
1 x 10 x 95
1 x 10 x 110
1 x 10 x 125

Smallgrip benchpress:
1 x 8 x 70
1 x 5 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 5 x 150
1 x 2 x 170

Triceps pushdown:
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70

Zomaar een luie dinsdagmiddagtraining......;)

Terug
Naar boven