MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, ik ken dat
Vooral als ik een periode zwaar gegaan bent dan lever ik aardig wat uithoudingsvermogen in.
Dan zijn zulke trainingen een welkome afwisseling.
Hoe is het verder met je armblessure? Kun je al wat zwaarder belasten?

Laten we het maar niet over mijn conditie hebben.....
Op zich gaat het wel redelijk met mijn arm want gisteren heb ik hem tijdens mijn rugtraining tot 70-75% kunnen belasten voordat ik hem ging voelen maar ik moet nog geen explosieve pulls doen.
Helaas werkt mijn rechterbicep wat minder mee en heb ik dus weer fijn dumbbell- en hammercurls met 10kg kunnen doen.
Aan de andere kant moet ik niet zeiken want ik heb hem pas 4,5 week geleden geblesseerd en er staat normaal 8 weken rust voor een scheurtje.

Ok, forceer maar niets dan. En straks weer vol beesten!!![]()
Zal idd niet leuk geweest zijn voor je man, wel lekker weer van Ivo-San![]()

ik zei al tegen hem dat hij eerste zou worden maar hij geloofde mij niet.
Dus zo krijg je ballonkuiten! Vond het leuk je weer gesproken te hebben. Maar hoe bedoel je weer eerste? Dit was de eerste x! En af en toe had ik last van me schouder. Steenstoten voelde ook maar raar aan. En met hooggooien durfde ik niet voluit te gaan, niet dat ie er anders wel overheen ging.
Jullie hebben thuis zeker een kamer vol met bekers staan of niet? Hoeveel heb jij er wel niet gewonnen, en Martine neemt er ook vast wel wat mee naar huis.
Dus de vrouwen krijgen geen bekers en ook geen geld? Dat van die bekers vind ik wel heel apart.