WeekendWarrior
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo groot kan je ook met lichte middelen (zoals anavar...) worden.
Het gaat om trainingstijd, als jij 5 jaar lang met een normale anavar dosis zwaar traint en veel eet zal je meer aankomen dan dat je bijv 1 jaar een hele hoge dosis gaat gebruiken en niet genoeg eet.
Duidelijk.
Totaal irrelevant voor de TS dus. Want zijn vriendin wilde juist niet te groot worden, en zonder die hulpmiddelen gaat ze dat dus ook niet worden.

1.75 en 75kg... wat is daar te dik aan dat ze slanker wil worden?
Wat is haar vetpercentage?
dat is redelijk zwaar voor die lengte. 60-65 is beter
Dacht dat de foto van de dame die ik gepost had je misschien geïnspireerd had.![]()

Kijk liever eens naar haar vetpercentage i.p.v. naar haar gewicht.

Dat zou kunnen ja...
Ik schrijf dit stukje voor mijn vriendin. op dit moment probeer ik haar te overtuigen dat krachttraining echt beter is dan puur alleen cardio
nu zit ik met een aantal vragen.
De weerstand die ze heeft tegen krachttraining is met name het gevoel dat ze breed wordt en dikke armen krijgt. volgens mij hebben veel vrouwen dat gevoel.
Daarnaast vraag ik me af of vrouwen die aan KT doen ook extra eiwitten moeten nemen aangezien het Doel is slanker worden en geen spiermassa kweken.
hoe ziet een KT schema er uit voor vrouwen? hoge herhalingen 15-20?
graag jullie visie! alle tips zijn welkom
stats van mijn vriendin
leeftijd 25
gewicht 75
lengte 1.75

Kijk liever eens naar haar vetpercentage i.p.v. naar haar gewicht.
Ik begrijp niet zo goed waarom vrouwen bang zijn te gespierd te worden. Je moet wel hel erg hard, vaak en lang trainen wil je bodybuildster worden. Zelf train ik nu 1.5 jaar en ben wel wat gespierd maar zeker niet te veel. Daarnaast train ik zo zwaar mogelijk want daar heb ik nu het meeste profijt van. Ben begonnen met 12 tot 15 herhalingen in setjes van 3. Later ben ik ook eiwitten gaan gebruiken als aanvulling op mijn voeding. Omdat ik op een gegeven moment voor mijn gevoel aan de top van mijn kunnen zat, ben ik zelf af en toe creatine gaan gebruiken. Niet shocking, ook niet voor een vrouw. Maar inderdaad, de meeste mannen vinden het toch vreemd als een vrouw aan het bankdrukken is en al helemaal met een behoorlijk gewicht. Geloof me, ik train zo hard ik kan, zo zwaar als ik kan en ik ben niet overdreven gespierd. Ik vind het zelfs erg mooi als je aan een vrouw kan zien dat ze traint, zonder dat het te overdreven wordt uiteraard. Dus gewoon gaan met die banaan!
Ik begrijp niet zo goed waarom vrouwen bang zijn te gespierd te worden. Je moet wel hel erg hard, vaak en lang trainen wil je bodybuildster worden. Zelf train ik nu 1.5 jaar en ben wel wat gespierd maar zeker niet te veel. Daarnaast train ik zo zwaar mogelijk want daar heb ik nu het meeste profijt van. Ben begonnen met 12 tot 15 herhalingen in setjes van 3. Later ben ik ook eiwitten gaan gebruiken als aanvulling op mijn voeding. Omdat ik op een gegeven moment voor mijn gevoel aan de top van mijn kunnen zat, ben ik zelf af en toe creatine gaan gebruiken. Niet shocking, ook niet voor een vrouw. Maar inderdaad, de meeste mannen vinden het toch vreemd als een vrouw aan het bankdrukken is en al helemaal met een behoorlijk gewicht. Geloof me, ik train zo hard ik kan, zo zwaar als ik kan en ik ben niet overdreven gespierd. Ik vind het zelfs erg mooi als je aan een vrouw kan zien dat ze traint, zonder dat het te overdreven wordt uiteraard. Dus gewoon gaan met die banaan!
Ik word graag gespierder en droger, maar die foto inspireert me eerder om te stoppen met KT en zumba te gaan doen!![]()