MuscleMeat

Whey en spiergroei vrouwen

Zo groot kan je ook met lichte middelen (zoals anavar...) worden.

PLers en Strongman gebruiken dat, en daar lopen er genoeg van rond met pro-bber massa.

Die foto was alleen een voorbeeld, dat je er niet zo uit gaat zien na een jaartje rippetoe.

Het gaat om trainingstijd, als jij 5 jaar lang met een normale anavar dosis zwaar traint en veel eet zal je meer aankomen dan dat je bijv 1 jaar een hele hoge dosis gaat gebruiken en niet genoeg eet.

Duidelijk.

Totaal irrelevant voor de TS dus. Want zijn vriendin wilde juist niet te groot worden, en zonder die hulpmiddelen gaat ze dat dus ook niet worden.

Probeer maar niet haar te overtuigen... verspilde moeite.

Ik schrijf dit stukje voor mijn vriendin. op dit moment probeer ik haar te overtuigen dat krachttraining echt beter is dan puur alleen cardio :D

nu zit ik met een aantal vragen.
De weerstand die ze heeft tegen krachttraining is met name het gevoel dat ze breed wordt en dikke armen krijgt. volgens mij hebben veel vrouwen dat gevoel.

Daarnaast vraag ik me af of vrouwen die aan KT doen ook extra eiwitten moeten nemen aangezien het Doel is slanker worden en geen spiermassa kweken.

hoe ziet een KT schema er uit voor vrouwen? hoge herhalingen 15-20?

graag jullie visie! alle tips zijn welkom

stats van mijn vriendin
leeftijd 25
gewicht 75
lengte 1.75

Het ligt eraan, in het algemeen worden vrouwen niet snel veel breder..
Ik ben wel breder geworden en vind het vooral jammer in sommige strapless jurkjes en met bh's passen merk ik het ook.. Maar heb er verder geen problemen mee :)

Extra eiwitten MOET je niet innemen, dat is sowieso een eigen keuze..
Ik heb er wel voor gekozen omdat ik geen vlees eet :)

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Kijk liever eens naar haar vetpercentage i.p.v. naar haar gewicht.

Inderdaad!
Voordat ik aan KT begon woog ik 50/55, ik ben nog even lang en weeg nu 62/63 kg. maar het is niet dat ik nu vet ben hoor, dus kijk idd naar vetpercentage!

Kijk inderdaad alsjeblieft naar % van welke massa dan ook en niet diet verdomde weegschaal.

De een is een plaatje als ze 60 weegt bij 1,75 en de ander oogt als een junk.

Extra eiwitten kan gewoon geen kwaad. Of het nu whey is of veel eiwitten consumeren ( zonder dooier) het helpt samen met de bcaa's met dat de spieren behouden blijven.

Doe hooguit een uurtje kt. Zoek naar hetgeen zij prettig vindt. Dus maximaal 3x 20 reps met wel lekker wat gewichten ( niet van dat 2kg werk) Ga desnoods samen ofzo. Is het rustig kan je supersets doen of doe gewoon lekker beuken met die 3x20 setjes. Niet elke dag hetzelfde stramien maar afwisselen die kt . En na de kt 20 minuten cardio.

Ow en eten netjes over de dag verdelen, niet snoepen, geen drank, zoete frisdranken of toetjes. gewoon een maandje gsober leven maar wel zorgen dat ze genoeg kc's binnen krijgt.

Echt, sommige vrouwen snappen echt niet wat die onwijze grote dames allemaal moeten doen en laten om zo te worden. Zowel de natuurlijke vrouwen als de vrouwen die gebruiken. Van 3x per week een beetje kt met cardio word je echt niet zo.

En het voelt geweldig als je vernaderingen ziet in belijningen lichaam.

Ik begrijp niet zo goed waarom vrouwen bang zijn te gespierd te worden. Je moet wel hel erg hard, vaak en lang trainen wil je bodybuildster worden. Zelf train ik nu 1.5 jaar en ben wel wat gespierd maar zeker niet te veel. Daarnaast train ik zo zwaar mogelijk want daar heb ik nu het meeste profijt van. Ben begonnen met 12 tot 15 herhalingen in setjes van 3. Later ben ik ook eiwitten gaan gebruiken als aanvulling op mijn voeding. Omdat ik op een gegeven moment voor mijn gevoel aan de top van mijn kunnen zat, ben ik zelf af en toe creatine gaan gebruiken. Niet shocking, ook niet voor een vrouw. Maar inderdaad, de meeste mannen vinden het toch vreemd als een vrouw aan het bankdrukken is en al helemaal met een behoorlijk gewicht. Geloof me, ik train zo hard ik kan, zo zwaar als ik kan en ik ben niet overdreven gespierd. Ik vind het zelfs erg mooi als je aan een vrouw kan zien dat ze traint, zonder dat het te overdreven wordt uiteraard. Dus gewoon gaan met die banaan!

Ik begrijp niet zo goed waarom vrouwen bang zijn te gespierd te worden. Je moet wel hel erg hard, vaak en lang trainen wil je bodybuildster worden. Zelf train ik nu 1.5 jaar en ben wel wat gespierd maar zeker niet te veel. Daarnaast train ik zo zwaar mogelijk want daar heb ik nu het meeste profijt van. Ben begonnen met 12 tot 15 herhalingen in setjes van 3. Later ben ik ook eiwitten gaan gebruiken als aanvulling op mijn voeding. Omdat ik op een gegeven moment voor mijn gevoel aan de top van mijn kunnen zat, ben ik zelf af en toe creatine gaan gebruiken. Niet shocking, ook niet voor een vrouw. Maar inderdaad, de meeste mannen vinden het toch vreemd als een vrouw aan het bankdrukken is en al helemaal met een behoorlijk gewicht. Geloof me, ik train zo hard ik kan, zo zwaar als ik kan en ik ben niet overdreven gespierd. Ik vind het zelfs erg mooi als je aan een vrouw kan zien dat ze traint, zonder dat het te overdreven wordt uiteraard. Dus gewoon gaan met die banaan!
:thumb:

Ja dat klopt helemaal. Maar voor veel vrouwen is het toch een brug te ver, ze accepteren het gewoon niet. Erg jammer.

:no:

Ik word graag gespierder en droger, maar die foto inspireert me eerder om te stoppen met KT en zumba te gaan doen! :eek:

Erg respectloos naar een hardocre bodybuildster toe...Dit is de crowd, de hardcore bodybuilders/sters, die het merendeel ontwikkeld hebben van wat jij nu kunt toepassen in de sportschool & kwa dieet...

Op een forum dat toch echt de naam "bodybuilding" heeft zou je een wat meer respectvolle manier van kijken naar de atleten verwachten...

Of je het nu mooi vind of niet...

Verder: jawel, je kunt wel zo groot worden, "all natural"...Het duurt dan alleen aardig lang: Ruthie Lucchesi is redelijk groot, maar traint sinds 1995...

Xander

Terug
Naar boven