Respectloos?! Diep respect voor de dame in kwestie voor wat ze allemaal bereikt heeft, echter: het INSPIREERT me voor geen meter! En dat is wat ik zei...
Verder geloof ik NOOIT dat Ruthie Lucchesi naturel is - hoe lang ze ook traint...
Nou, de woorden "Noem je dat nog een vrouw?" met een brakend smiley erbij...Da's geheel niet respecvol...Dat is beledigend...
Ik ken aardig wat dames die al jaren IFBB pro zijn en die zijn heel wat groter dan Ruthie...
Een vrouw kan toch echt wel zo "groot" worden als Ruthie, all natural ...Ze is zelfs zeer klein vergeleken met andere NPC amateurs....
De size kan met vele jaren geleidelijk redelijk verkregen worden...Maar niet de combinatie size en extreme droogheid...
En dat lukt Ruthie dus ook nooit...Niet alleen is ze kleiner dan de nationale NPC amateurs, ze zal altijd veel softer op het podium staan... En omdat ze zo nooit ver kan komen in de NPC, doet ze volgens mij geen wedstrijden meer daar...
Om het verschil tussen IFBB pro en iemand asl Ruthie te illustreren, kijk hieronder...
Iris Kyle (de onverslaanbare top van dit moment)
Alina Popa (het grote talent van dit moment)
Ruthie
En dan moet je bedenken dat sommige dames niet met hun grootst mogelijke shape op het podium staan...Door de beruchte 20% mass reduction brief die de IFBB pro's een paar jaar geleden kregen is de focus veel meer op droogte dan massa komen te liggen...Iris Kyle zou nog aardig wat groter kunnen zijn als ze zich daar op zou richten...
Xander