Fitness Seller

Whey en spiergroei vrouwen

Erg respectloos naar een hardocre bodybuildster toe...Dit is de crowd, de hardcore bodybuilders/sters, die het merendeel ontwikkeld hebben van wat jij nu kunt toepassen in de sportschool & kwa dieet...

Op een forum dat toch echt de naam "bodybuilding" heeft zou je een wat meer respectvolle manier van kijken naar de atleten verwachten...

Of je het nu mooi vind of niet...

Verder: jawel, je kunt wel zo groot worden, "all natural"...Het duurt dan alleen aardig lang: Ruthie Lucchesi is redelijk groot, maar traint sinds 1995...

Xander

Denk ook dat sommige mensen het verschil niet weten tussen bewondering hebben voor een sporter en persoonlijke aantrekkingskracht.

Erg respectloos naar een hardocre bodybuildster toe...Dit is de crowd, de hardcore bodybuilders/sters, die het merendeel ontwikkeld hebben van wat jij nu kunt toepassen in de sportschool & kwa dieet...

Op een forum dat toch echt de naam "bodybuilding" heeft zou je een wat meer respectvolle manier van kijken naar de atleten verwachten...

Of je het nu mooi vind of niet...

Verder: jawel, je kunt wel zo groot worden, "all natural"...Het duurt dan alleen aardig lang: Ruthie Lucchesi is redelijk groot, maar traint sinds 1995...

Xander
Respectloos?! Diep respect voor de dame in kwestie voor wat ze allemaal bereikt heeft, echter: het INSPIREERT me voor geen meter! En dat is wat ik zei...
Verder geloof ik NOOIT dat Ruthie Lucchesi naturel is - hoe lang ze ook traint...

Respectloos?! Diep respect voor de dame in kwestie voor wat ze allemaal bereikt heeft, echter: het INSPIREERT me voor geen meter! En dat is wat ik zei...
Verder geloof ik NOOIT dat Ruthie Lucchesi naturel is - hoe lang ze ook traint...

Nou, de woorden "Noem je dat nog een vrouw?" met een brakend smiley erbij...Da's geheel niet respecvol...Dat is beledigend...

Ik ken aardig wat dames die al jaren IFBB pro zijn en die zijn heel wat groter dan Ruthie...

Een vrouw kan toch echt wel zo "groot" worden als Ruthie, all natural ...Ze is zelfs zeer klein vergeleken met andere NPC amateurs....

De size kan met vele jaren geleidelijk redelijk verkregen worden...Maar niet de combinatie size en extreme droogheid...

En dat lukt Ruthie dus ook nooit...Niet alleen is ze kleiner dan de nationale NPC amateurs, ze zal altijd veel softer op het podium staan... En omdat ze zo nooit ver kan komen in de NPC, doet ze volgens mij geen wedstrijden meer daar...

Om het verschil tussen IFBB pro en iemand asl Ruthie te illustreren, kijk hieronder...

Iris Kyle (de onverslaanbare top van dit moment)

Alina Popa (het grote talent van dit moment)

Ruthie

En dan moet je bedenken dat sommige dames niet met hun grootst mogelijke shape op het podium staan...Door de beruchte 20% mass reduction brief die de IFBB pro's een paar jaar geleden kregen is de focus veel meer op droogte dan massa komen te liggen...Iris Kyle zou nog aardig wat groter kunnen zijn als ze zich daar op zou richten...

Xander

Laatst bewerkt:
Holy crap, echt respect voor deze monsters van vrouwen, in de goede zin dan he! Maar jeetje echt groot hoor, moeilijk om dit in proporties te zien. Wil t wel eens in real life zien, nou ja wie weet lopen er een paar rond zaterdag op de FIBO 2010. Hope so..

Ziet er echt niet uit. Zijn gewoon kerels zonder pik.

Ik zet gelukkig heel snel spieren aan.. Toen ik fatsoenlijk begon te trainen met een goed voedingsschema met whey zat ik zo van de 26 vet% op de 18 % . Ik was/ben 173 en 68 kg. Ik begon op 72 kg en op mijn top vorig jaar tijdens de zomer was ik 64 kg.
Dus ik snap de vraag van jou en je vriendin wel.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

En ik neem extra eiwitten omdat ik anders geenvet verlies maar spier.

Terug
Naar boven