XXL Nutrition

Wie ben jij in de discotheek?

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Geachte DBB mannen,

Allemaal zijn we beesten. Genetic freaks. Blokken beton. Dansen ziet er natuurlijk he-le-maal niet uit. Met die logge lijven heen en weer bewegen. Maar tijdens het uitgaan wordt er muziek gedraaid en moet er gedanst worden, volgens de publieke opinie. Nu zijn er verschillende soorten mannen.

- Mannen die helemaal los gaan met hun R&B Youtube moves. Die gliden en sliden de hele tent bij elkaar en laten de dames soppen totdat ze gek worden. Of natuurlijk de hardcore stampers, die keer op keer de grond laten beven met hun massieve lichamen. De hele nacht lang knallen, tot het zweet op de rug, borst, voorhoofd en andere delen staat.

- Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

- Mannen die helemaal stilstaan in de hoek van de toko met een biertje voor hun borst. Natuurlijk volop chicks beoordelen. En als je dan dronken genoeg bent, durf je eindelijk op die chick af te stappen, die je aan het begin van de avond nog aan het afkraken was.

- De echte mannen, die de hele avond aan de bar staan. In blote bast, aan de bar, op de borst trommelend en schreeuwend om meer bier. Aan het einde van de avond heb je alleen maar aan de bar staan kantelen en ga je strontlazerus naar huis.

- Penochef, die met zijn Jive skills alle chimeids played.

Maar welke zijn jullie? Of misschien toch een andere?

Geachte DBB mannen,

Allemaal zijn we beesten. Genetic freaks. Blokken beton. Dansen ziet er natuurlijk he-le-maal niet uit. Met die logge lijven heen en weer bewegen. Maar tijdens het uitgaan wordt er muziek gedraaid en moet er gedanst worden, volgens de publieke opinie. Nu zijn er verschillende soorten mannen.

- Mannen die helemaal los gaan met hun R&B Youtube moves. Die gliden en sliden de hele tent bij elkaar en laten de dames soppen totdat ze gek worden. Of natuurlijk de hardcore stampers, die keer op keer de grond laten beven met hun massieve lichamen. De hele nacht lang knallen, tot het zweet op de rug, borst, voorhoofd en andere delen staat.

- Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

- Mannen die helemaal stilstaan in de hoek van de toko met een biertje voor hun borst. Natuurlijk volop chicks beoordelen. En als je dan dronken genoeg bent, durf je eindelijk op die chick af te stappen, die je aan het begin van de avond nog aan het afkraken was.

- De echte mannen, die de hele avond aan de bar staan. In blote bast, aan de bar, op de borst trommelend en schreeuwend om meer bier. Aan het einde van de avond heb je alleen maar aan de bar staan kantelen en ga je strontlazerus naar huis.

- Penochef, die met zijn Jive skills alle chimeids played.

Maar welke zijn jullie? Of misschien toch een andere?

:roflol:

100%

Maar je hebt het fout , ik ben eerder een combinatie van die eerste twee .

Mix van één en twee

Alleen, ik haat RnB en ga alleen uit waar ze techno, DnB, goa, electro spelen

100%

yup :D

Mix van 2 en 3

Alleen, ik haat RnB en ga alleen uit waar ze techno, DnB, goa, electro spelen

+1 , alleen geen goa aub . Dat geitenwollensokken-gedrag spreekt me niet aan .
"Hallo , ik ben vegetariër , ik ruik naar patchouli en ik ben een wereldverbeteraar en jij ?"

Goa moet je begrijpen

Sounds like a party to me :)

dansen? kost kcal.... doe ik niet aan dus.

bier? zit alcohol in... no way dat die gif in mijn bb-lichaam komt.

Rustig observerend, pratend en veel drinkend tot ik zodanig veel op heb dat ik denk Justine Timberlake te zijn en als een spast begint te 'dansen', probleem is dat ik dan niet dans op maat van de beat maar op iedere ****ing toonverschil.

Eigenlijk vind ik discotheken geen reet aan.

alleeeeen maar naar chiks kijken die mijtoch nie hoeven omdat het een 21+ discotheek is waar de vrouwen dus ook die leeftijd hebben

een beetje van 1. ik loop rond en dans, praat met anderen. hangt eigenlijk een beetje af van hoe ik mij voel. soms heb ik ook momenten dat ik het lekker vind om aan de bar een drankje te nuttigen en mensen kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, het mag duidelijk zijn dat ik ben:

ik ben een ander, want ik hou niet van dansen!

daarom sta ik voor de deur om lastig tuig te weren of eruit te schoppen, mochten ze per ongeluk al binnen zijn geraakt!
:thumbs:

ah mooi, je hebt mij er bij staan :D

ik moet je btw complimenteren, je (begin)topic is kei grappig :roflol:

ik behoor tot de hardcore stampers, die keer op keer de grond laten beven met hun massieve lichamen. De hele nacht lang knallen, tot het zweet op de rug, borst, voorhoofd en andere delen staat.

een beetje van 1. ik loop rond en dans, praat met anderen. hangt eigenlijk een beetje af van hoe ik mij voel. soms heb ik ook momenten dat ik het lekker vind om aan de bar een drankje te nuttigen en mensen kijken.

+1

En als ik niet zoveel zin heb blijf ik alleen bij me vriendengroepje staan.

ga nog maar 1 keer om de 2 a 3 maand uit, meestal op een plaats waar niemand mij kent en waar ze stevige electrohouse/techno draaien

wat pilletjes in mijn kas and I'm riding the wave in... als ik dans trek ik mij toch geen kloten aan van de rest, trouwens tussen een massa volk, strobo's, rook en lasers val je toch niet zo erg op. ik zie er niet uit als een 'lompe bb'er' en dans trouwens zo slecht nog niet als ik sommige comments hoor :P

ben 33, mijn ballroomdays zullen toch bijna geteld zijn... dus waarom er niet nog even met volle teugen van genieten...

Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

ah mooi, je hebt mij er bij staan :D

ik moet je btw complimenteren, je (begin)topic is kei grappig :roflol:

ik behoor tot de hardcore stampers, die keer op keer de grond laten beven met hun massieve lichamen. De hele nacht lang knallen, tot het zweet op de rug, borst, voorhoofd en andere delen staat.

+1

Daar hoor ik ook bij.

Terug
Naar boven