Fitness Seller

Wie ben jij in de discotheek?

ga nog maar 1 keer om de 2 a 3 maand uit, meestal op een plaats waar niemand mij kent en waar ze stevige electrohouse/techno draaien

wat pilletjes in mijn kas and I'm riding the wave in... als ik dans trek ik mij toch geen kloten aan van de rest, trouwens tussen een massa volk, strobo's, rook en lasers val je toch niet zo erg op. ik zie er niet uit als een 'lompe bb'er' en dans trouwens zo slecht nog niet als ik sommige comments hoor :P

ben 33, mijn ballroomdays zullen toch bijna geteld zijn... dus waarom er niet nog even met volle teugen van genieten...

pfff, je klinkt alsof je al met 1 been in het graf staat:D

Nuchter optie 2

wat later :o optie 1

Mooi topic!

Ga gewoon naar een goed techno/house feestje in Panama, 11, Paradiso, Hotel arena, Powerzone etc.

Nederlands talig en Top 40 schiet gewoon voor geen meter op.

pfff, je klinkt alsof je al met 1 been in het graf staat:D

mja, wist niet dat het zo dramatisch overkwam, het is eigenlijk wel een wonder dat ik hier nog rondloop, maar da's een ander verhaal. hoe zeggen ze dat nu weer zo mooi in het engels: living on borrowed time ?

nee, voel me gewoon wat ouder worden. de meesten van mijn leeftijd zijn al gesetteld, getrouwd/gescheiden en hebben eventueel al kinderen...
mij zegt huisje-tuintje-boompje niet veel en ben dus ook niet echt op zoek om me te binden, maar aangezien je niet jong blijft en niet kan blijven 'feesten' heb ik hier gewoon een vreemd gevoel bij... ik noem mezelf nu wel een happy single, maar vraag me af of het zo gaat blijven met ouder te worden en of het nu toch niet beter zou zijn om een relatie te beginnen...
langs de andere kant doe ik een hoop dingen die ik voor niemand zou willen opgeven maar waarvan ik me ook sterk afvraag of een partner deze eigenlijk wel zou kunnen tolereren...
zit dus gewoon af en toe een beetje te tubben over de toekomst meer niet, dus 't kan best zijn dat ik wat nostalgisch overkom :D
to party or not to party, that's the question... dilemma van de vrijgezel...
jong zijn gaat toch zo snel voorbij :)

geen 1 namelijk :

mannen die rustig maar toch dansend de meiden beoordelen, en met ze dansen en een paar keer per avond met een cola(huh.ghb.huh.wat.huh.ghb>?.) staan, terwijl iedereen denkt oke. en als er dan 1 of andere maroc/turk stoer kijkt terug kijken van kom dan vieze vuile kanker lijer als je uithaald ben je dood. en natuurlijk morgen 10 uur op om te gaan sporten

geen 1 namelijk :

mannen die rustig maar toch dansend de meiden beoordelen, en met ze dansen en een paar keer per avond met een cola(huh.ghb.huh.wat.huh.ghb>?.) staan, terwijl iedereen denkt oke. en als er dan 1 of andere maroc/turk stoer kijkt terug kijken van kom dan vieze vuile kanker lijer als je uithaald ben je dood. en natuurlijk morgen 10 uur op om te gaan sporten

Jup. Ik behoor ook tot deze soort.

Ik ben al jaren niet meer in de disco geweest :D

een echte vet kan niet dansen!!!

ik ben tussen type 1 en 2 in ....meer naar 2. r&b moet ik nix van hebben als ik op stap ben en mooiboys kots ik uit...gas erop!

Techno: optie 1

Ergens anders: optie 2

- Mannen die helemaal los gaan met hun R&B Youtube moves. Die gliden en sliden de hele tent bij elkaar en laten de dames soppen totdat ze gek worden.

that's me, lekker wat moves uitproberen, beetje tipsy, beetje tegen de kontjes aan dansen.. :p
en dan shaggen die handel!

- De echte mannen, die de hele avond aan de bar staan. In blote bast, aan de bar, op de borst trommelend en schreeuwend om meer bier. Aan het einde van de avond heb je alleen maar aan de bar staan kantelen en ga je strontlazerus naar huis.

:D

Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

&

Hakken.

Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

Maar ook af toe eens lekker stevig gaan bewegen op electro en house en wat goa. En wanneer ze eens hardrock draaien eventueel ook wel eens mijn luchtgitaar bovenhaal ;)

Qua vrouwen eerder weerhoudend en beoordelend, en alsk genoeg gedronken heb, maar dan nog, eventueel eens afstappen op dat chickie die ik eerder niet durfde aan te spreken.

mja, wist niet dat het zo dramatisch overkwam, het is eigenlijk wel een wonder dat ik hier nog rondloop, maar da's een ander verhaal. hoe zeggen ze dat nu weer zo mooi in het engels: living on borrowed time ?

nee, voel me gewoon wat ouder worden. de meesten van mijn leeftijd zijn al gesetteld, getrouwd/gescheiden en hebben eventueel al kinderen...
mij zegt huisje-tuintje-boompje niet veel en ben dus ook niet echt op zoek om me te binden, maar aangezien je niet jong blijft en niet kan blijven 'feesten' heb ik hier gewoon een vreemd gevoel bij... ik noem mezelf nu wel een happy single, maar vraag me af of het zo gaat blijven met ouder te worden en of het nu toch niet beter zou zijn om een relatie te beginnen...
langs de andere kant doe ik een hoop dingen die ik voor niemand zou willen opgeven maar waarvan ik me ook sterk afvraag of een partner deze eigenlijk wel zou kunnen tolereren...
zit dus gewoon af en toe een beetje te tubben over de toekomst meer niet, dus 't kan best zijn dat ik wat nostalgisch overkom :D
to party or not to party, that's the question... dilemma van de vrijgezel...
jong zijn gaat toch zo snel voorbij :)

ik ken het. vrienden in mijn omgeving zijn ook al gesetteld en ik heb ook nog helemaal niet die behoefte. maar soms heb je weleens van die momenten van....wordt het niet eens tijd voor wat vastigheid? hehe:)

- Of natuurlijk de hardcore stampers, die keer op keer de grond laten beven met hun massieve lichamen. De hele nacht lang knallen, tot het zweet op de rug, borst, voorhoofd en andere delen staat.
Zoiets idd, meeste mensen denken dat ik gestoord ben op feesten, doe ook meestal een indiaan na als ik teveel heb gezopen.:o

- Mannen die helemaal stilstaan in de hoek van de toko met een biertje voor hun borst. Natuurlijk volop chicks beoordelen. En als je dan dronken genoeg bent, durf je eindelijk op die chick af te stappen, die je aan het begin van de avond nog aan het afkraken was.

Haha, ben ik nu de enige? :D
Ik ben een echte discotheeksukkel.
Echter, wanneer ik voldoende drank of ghb binnen heb, dan dans ik de hele avond my ass off. Dan kijken mijn vrienden en kennissen me vreemd aan. "Die heeft dings binnen!", wat ik dan zonder scrupules en met een brede smile op m'n gezicht bevestig.

Geachte DBB mannen,

- Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

Zo zijn mijn vrienden ook. ...:rolleyes:

- De echte mannen, die de hele avond aan de bar staan. In blote bast, aan de bar, op de borst trommelend en schreeuwend om meer bier. Aan het einde van de avond heb je alleen maar aan de bar staan kantelen en ga je strontlazerus naar huis.

100%:D ik kom zowieso niet in een discotheek om een chick te versieren , al die drukte enzo en bullshit drink me liever de t*ring in:)

Terug
Naar boven