AndroidHealthClinic

Wie ben jij in de discotheek?

:banme:..Maar... ik wil jumpen.... :roflol:

Nee, mijn keuze gaat toch voor een mixje van 1 & 2

Ligt ook een beetje aan de week en gemoedstoestand.
Soms sta je als een gek te tanken aan de bar, zo'n situatie waar je de knapste dame van de kroeg nog wegsturen omdat je simpelweg geen tijd hebt voor dat soort dingen.
De andere week sta je kansloos dames te keuren en wetend dat je er niet een zal krijgen die avond.
Tegenwoordig niet meer, ga ook niet meer zoveel uit en ben bezet dus kan ik het maar beter bij de eerste houden ;)

100%

- Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

Yep die, en ik dans niet, dansen vind ik voor vrouwen.

Ik ben vrouw, dans, drink, klets met vrienden en vriendinnen.

Wat is helemaal los? De weg kwijt etc? Komt voor.
Rustig chillen? Kan ook. Net hoe mijn mood is.

Ik ga niet naar de discotheek

2+4= Enough for me:D. OVer het algemeen depends on mood enw aar ik ben en met wie :D Ben ik met een feestbeest doe ik redelijk mee zoniet word ik chill:D

Ik ga nooit stappen..zijn alleen maar domme boeren die naderhand allemaal super irri worden...word ik alleen maar agressief van

Ligt aan de tent, maar als het een vette club is met goed geluid en dikke techno dan sta ik lekker de hele avond te knallen. Als het een normale tent is beetje dansen, drankje, wat kletsen, gewoon rustig aan. Maar sinds ik hier in Berlijn zit is het altijd het 1e, want de clubs die je hier ziet kom je nergens anders tegen, elke week dikke techno parties tot in de vroege morgen/middag, geweldig!

Wie gaat er zaterdag naar Happydayzz?

Enige wat telt is een goede wc zonder blauwe lamp :P

RnB youtube moves hahahha

Ik ben de pickup artist.

Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

absoluut deze. Af en toe bust ik wel wat moves trouwens die in een clip van Usher niet zouden misstaan.

sinds ik xtc heb geslikt (nu alweer soort van mee gekapt) heb ik een passie voor dansen gekregen tijdens het uitgaan.

ik ga best wel los, ik sta maar heel weinig stil. Jammer genoeg ben ik niet de beste danser, het ziet er ook niet heel erg slecht uit, maar ik ben geen n*ger :(

Terug
Naar boven