MuscleMeat

Wie ben jij in de discotheek?

nr 2 hoewel ik, naarmate de hoeveelheden bier toeneemt, evolueer naar nr 1 maar geen rnb aub ;)

Een combinatie van:

"Mannen die helemaal los gaan met hun R&B Youtube moves" en "De echte mannen, die de hele avond aan de bar staan" alleen dan wel met m'n shirt aan!

Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

+1

Ik mag niet uitgaan van mn moeder.

Kruising tussen 1 en 2, alleen drink ik geen alcohol ;)

Mannen die helemaal los gaan met hun R&B Youtube moves. Die gliden en sliden de hele tent bij elkaar en laten de dames soppen totdat ze gek worden. Of natuurlijk de hardcore stampers, die keer op keer de grond laten beven met hun massieve lichamen. De hele nacht lang knallen, tot het zweet op de rug, borst, voorhoofd en andere delen staat.

- Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

combi van 1 en 2
zaterdag avond vooral 2 (want ik heb geen ritme *zeg mn vriendin*)

op feesten voor op 1 maar dan wel harcore stamper!! (hardstyle/core ed)

- De echte mannen, die de hele avond aan de bar staan. In blote bast, aan de bar, op de borst trommelend en schreeuwend om meer bier. Aan het einde van de avond heb je alleen maar aan de bar staan kantelen en ga je strontlazerus naar huis.

ik zou dit zeggen maar als je het bier vervangt door water en/of melk, maar dan ben je opeens veel minder stoer :(

Mannen die helemaal los gaan met hun R&B Youtube moves. Die gliden en sliden de hele tent bij elkaar en laten de dames soppen totdat ze gek worden. Of natuurlijk de hardcore stampers, die keer op keer de grond laten beven met hun massieve lichamen. De hele nacht lang knallen, tot het zweet op de rug, borst, voorhoofd en andere delen staat.

- Mannen, die semi-ritmisch op de muziek mee veren en met een biertje in de hand gezellig staan te schreeuwen tegen hun vrienden. Uiteraard moet je voor elke slok stilstaan. En aangezien het drinktempo lekker hoog ligt en je niet van warm bier houdt, sta je meer stil en pils te drinken dan dat je beweegt.

combi van 1 en 2
zaterdag avond vooral 2 (want ik heb geen ritme *zeg mn vriendin*)

op feesten voor op 1 maar dan wel harcore stamper!! (hardstyle/core ed)

Ja!! :D

De boom in met r&b

Ben degene die de vrienden uit de discotheek haalt, om even brute spareribs te ownen. Lekker smakken, je hele bek onder de saus, shirt vies, beetje mensen in de sportschool belachelijk maken, zeggen dat alles overrated is.

Mooiste wat er is.

Ik lust geen (normaal)bier en hou niet van disco's

hakkuh in blotuh bastuuuuh!!!:hedbang:

optie 2, en als het hardstyle of harder is en de pillen gaan er in ben ik uiteraard nummer 1:cool:

Terug
Naar boven