AndroidHealthClinic

Wie ben jij in de discotheek?

ik denk hier komt een jump filmpje, maar gelukkig niet:cool:

Een dik feestje... check clipje in signature.. dat is meer mijn idee van een feestje

Check die kerel op bijna 3.30

ben meestal de jongen die de uitsmijter de tent uitzet omdat ik hem niet mag:P:P

Ik ben regelmatig de portier.

omfg, emo kid gaat moshen op metalcore muziek, lol

Ik luister enkel naar rock/metal, maar ben wel al eens binnengeweest in een discotheek, en der was niet eens plaats om te bewegen zo ****ing druk was het (Versuz in Hasselt), dusja, zoiets do ik niet meer, geef mij dan maar een festival zoals Pink of Graspop ofzo :cool:

Ja dat is gelukkig ook bijna elke weekend :rolleyes:

Ik ben diegene die met jouw vriendin aan de haal gaat.

Ik ben et chick afstappend dansend knulletje met gezond colatje lijkend op bacardi cola die denkt van oh gelukkig een hamburgerkraam want ik danste teveel kcals af. En nu moet ik die hamburgers weer uitpoepen.

omfg, emo kid gaat moshen op metalcore muziek, lol

Ik luister enkel naar rock/metal, maar ben wel al eens binnengeweest in een discotheek, en der was niet eens plaats om te bewegen zo ****ing druk was het (Versuz in Hasselt), dusja, zoiets do ik niet meer, geef mij dan maar een festival zoals Pink of Graspop ofzo :cool:

Je kiest dan ook voor de grootste k*tclub vol met kakkertjes dat je in het Belgenlandje maar kan vinden

Ik ben et chick afstappend dansend knulletje met gezond colatje lijkend op bacardi cola die denkt van oh gelukkig een hamburgerkraam want ik danste teveel kcals af. En nu moet ik die hamburgers weer uitpoepen.

Wat gaat je meisje daar van zeggen, of is het nu allemaal toegelaten omdat ze zoveel stemmen heeft gekregen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben die flirtende barman :eyebrow::o;)

ga nog maar 1 keer om de 2 a 3 maand uit, meestal op een plaats waar niemand mij kent en waar ze stevige electrohouse/techno draaien

wat pilletjes in mijn kas and I'm riding the wave in... als ik dans trek ik mij toch geen kloten aan van de rest, trouwens tussen een massa volk, strobo's, rook en lasers val je toch niet zo erg op. ik zie er niet uit als een 'lompe bb'er' en dans trouwens zo slecht nog niet als ik sommige comments hoor :P

ben 33, mijn ballroomdays zullen toch bijna geteld zijn... dus waarom er niet nog even met volle teugen van genieten...

:roflol: mooie post man :thumbs:

ga 2 a 3 keer per maand naar een discotheek ongeveer

ga bijna altijd naar zelfde plaats met paar maatjes uit men streek, het meeste volk en chikies ken ik er al
als ze zien dat je paar chikies kent komen er ook sneller andere tegen je praten hun vriendine enzo
drink meestal paar pilsjes ben ik wat loser en relaxster, soms drink ik niks
beetje bewegen op de beat zo met pilsje in de hand
beetje kijken en lonken naar de chikies
op r&b beweeg ik niet die muziek haat ik
gelukkig draaien ze maar paar plaatjes tussen de avond, meestal dance en stevige house, tot jump en retro, later op de avond ook wel electro en techno

Terug
Naar boven