Ripped Buik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

omfg, emo kid gaat moshen op metalcore muziek, lol

Ik luister enkel naar rock/metal, maar ben wel al eens binnengeweest in een discotheek, en der was niet eens plaats om te bewegen zo ****ing druk was het (Versuz in Hasselt), dusja, zoiets do ik niet meer, geef mij dan maar een festival zoals Pink of Graspop ofzo![]()

Ik luister enkel naar rock/metal, maar ben wel al eens binnengeweest in een discotheek, en der was niet eens plaats om te bewegen zo ****ing druk was het (Versuz in Hasselt), dusja, zoiets do ik niet meer, geef mij dan maar een festival zoals Pink of Graspop ofzo![]()
Ik ben et chick afstappend dansend knulletje met gezond colatje lijkend op bacardi cola die denkt van oh gelukkig een hamburgerkraam want ik danste teveel kcals af. En nu moet ik die hamburgers weer uitpoepen.
ga nog maar 1 keer om de 2 a 3 maand uit, meestal op een plaats waar niemand mij kent en waar ze stevige electrohouse/techno draaien
wat pilletjes in mijn kas and I'm riding the wave in... als ik dans trek ik mij toch geen kloten aan van de rest, trouwens tussen een massa volk, strobo's, rook en lasers val je toch niet zo erg op. ik zie er niet uit als een 'lompe bb'er' en dans trouwens zo slecht nog niet als ik sommige comments hoor
ben 33, mijn ballroomdays zullen toch bijna geteld zijn... dus waarom er niet nog even met volle teugen van genieten...
mooie post man