MuscleMeat

Wie doen er allemaal mee aan de bankdrukwedstrijd bij Joels gym 9 december

• Topic Starter Topic Starter
Deze is gewoon voor jou Jac. En ik rep trouwens 250 op de vlakke bank :eek: (tuurlijk)

We zien het morgen wel. Misschien is er wel iemand met een veel lager BW die in verhouding meer drukt en dan is dat de winnaar. Ik doe het eigenlijk meer voor mijn eigen PR die ik dan in een wedstrijd gedrukt heb.

Enne JP....reppen met 250 vraagt natuurlijk om een filmpje he, hahaha! (Hoewel ik je zomaar zou geloven)

ik ben benieuwd naar de filmpjes morgenavond :D

Jezus Jac waar is die bekende "viking war spirit" nou?? Hahaha. Komt vast goed jongen. En ik rep geen 2,5 hoor. 2 1x, vrij makkelijk afgelopen donderdag wel. En ja ik moet ook is wat gaan filmen maar dan moet ik eerst eens een goede camera aanschaffen..(excuus).

Succes morgen iedereen en blijf heel!

We zien het morgen wel. Misschien is er wel iemand met een veel lager BW die in verhouding meer drukt en dan is dat de winnaar. Ik doe het eigenlijk meer voor mijn eigen PR die ik dan in een wedstrijd gedrukt heb.

Enne JP....reppen met 250 vraagt natuurlijk om een filmpje he, hahaha! (Hoewel ik je zomaar zou geloven)

ik niet!!!:D

maar jij rept dus 200kg vlak??das wel zieke prestatie...

Jezus Jac waar is die bekende "viking war spirit" nou?? Hahaha. Komt vast goed jongen. En ik rep geen 2,5 hoor. 2 1x, vrij makkelijk afgelopen donderdag wel. En ja ik moet ook is wat gaan filmen maar dan moet ik eerst eens een goede camera aanschaffen..(excuus).

Succes morgen iedereen en blijf heel!

Ik ben nu nog redelijk relaxed maar morgen laat ik het beest in me los he, hahaha! Ik heb zelfs mijn vriendin al instructies gegeven over hoe ze me op moet fokken!

In ieder geval bedankt en ik hou je op de hoogte hoe het afgelopen is.

(Jou geloof ik ook zonder die filmpjes wel hoor want je hebt je al vaak genoeg bewezen.)

Nee nog niet. Ik ben pas onlangs weer begonnen met vlak banken en deed dus van de week 180x1 190x1 en 200x1 allemaal makkelijk. Ben weer gaan vlak banken omdat ik aan de wedstrijd van 17 februari bij Simon mee wil doen. Maar ja filmpjes he...haha.

Nee nog niet. Ik ben pas onlangs weer begonnen met vlak banken en deed dus van de week 180x1 190x1 en 200x1 allemaal makkelijk. Ben weer gaan vlak banken omdat ik aan de wedstrijd van 17 februari bij Simon mee wil doen. Maar ja filmpjes he...haha.

Zat ik ook aan te denken maar mijn squat en DL zijn nog steeds bagger, jammer genoeg.

ik dacht wel dat johan meedeed ja!
ik heb iig gehoord dat tie mee ging doen dus ja dat zien we morgen ook wel!

ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat er morgen ook een echt ongelooflijk beest komt die meedoet dus dat belooft wat voor morgen!

en jullie weten het ik ben er met mn mooie TMOS shirt haha dus schaam je niet om op me af te stappen en me een dikke knuffel te geven!
al kan ik best begrijpen dat ik voor sommigen natuurlijk een behoorlijk imposante vertoning ben in real life!
maar ik ben best vriendelijk hoor :roflol:

ik heb ook vernomen dat je je dus morgen nog gewoon kan inschrijven!
dus voor de mensen die nog mee willen doen ;)

ik dacht wel dat johan meedeed ja!
ik heb iig gehoord dat tie mee ging doen dus ja dat zien we morgen ook wel!

ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat er morgen ook een echt ongelooflijk beest komt die meedoet dus dat belooft wat voor morgen!

en jullie weten het ik ben er met mn mooie TMOS shirt haha dus schaam je niet om op me af te stappen en me een dikke knuffel te geven!
al kan ik best begrijpen dat ik voor sommigen natuurlijk een behoorlijk imposante vertoning ben in real life!
maar ik ben best vriendelijk hoor :roflol:

Dat beest waar jij het over hebt is mijn vriendin. Die owned iedereen hier, hahaha!

Jij krijgt morgen een dikke knuffel van me hoor (ook al ben je een Asterdammer).

Ik zal er niet zijn vandaag, ben ziek, zou iemand die dit nog leest dit aan jack willen doorgeven? Ik heb nml nergens een tel nr van hem.

Jammer, dude :/

Beterschap!

succes iedereen.. ben dr laat mee mar toch:P.. laat effe weten hoe alles afliep:D

Update!! Groot Nieuws!!!

Viking (Jacco) heeft gewonnen!!!!

220 PR

Filmpjes volgen nog, hij zit nu in de auto!

Super-resultaat!

Feli, dude!

Afgemaakt:D

Terug
Naar boven