Fitness Seller

wie heeft er goede pre-workout ervaringen ?

Bij mij werken de meeste pre-workouts wel. Net Insane binnen van B&F, cola smaak maar die is echt niet te harden.

als ik mag zeggen wat ik er van vind...
Ik vind het zonde van je geld omdat ze nou juist de goede stoffen uit de pre-workout hebben gehaald.
De PWO van nu is ruk omdat juist de goede werkzame stof eruit is gehaald. Naar mijn idee kun je beter een paar bajes koffie drinken ;p

• Topic Starter Topic Starter
ok beetje vreemd dat koffie dan net zo goed zal werken als een duur middel.
Bovendien drink ik nooit koffie voor het trainen dan voel ik me een beetje roezig en houd ook vocht vast,
en word er onrustig van.

ok beetje vreemd dat koffie dan net zo goed zal werken als een duur middel.
Bovendien drink ik nooit koffie voor het trainen dan voel ik me een beetje roezig en houd ook vocht vast,
en word er onrustig van.

helaas is dit niet de pre-workout die ik bedoel...

trouwens over koffie gesproken, ik heb een weekje of 2 geleden mijn eigen pre-workout gemaakt van een +- 2 eetlepels oplos espresso, kokosnoot olie een 1/3 scoop whey en water. (gewoon koud in shaker)
en tijdens de training drink ik altijd gewoon mn BCAA's

ging er aardig hard op, maar dat zou puur de cafeine geweest zijn denk ik, voelde me aardig high toen ik de gym in liep haha.

wat ik toch nog wou vragen aan je, al dat soort middelen zoals pre.., whey.., BCAA,s of creatine enz. zou je daar in mijn geval allemaal direct mee beginnen of eerst een tijdje zonder?
Natuurlijk wil ik wel zo snel mogelijk resultaat ?

wat ik toch nog wou vragen aan je, al dat soort middelen zoals pre.., whey.., BCAA,s of creatine enz. zou je daar in mijn geval allemaal direct mee beginnen of eerst een tijdje zonder?
Natuurlijk wil ik wel zo snel mogelijk resultaat ?

Of je daarmee moet gaan beginnen hangt af van je voedingsschema.

Kop koffie

Laatst bewerkt:
Gaap .... pre workout :coffee:

3 scheppen noxipro erin en gaan met die banaan! Love it!

Ik doe meestal en PWO om wat meer energie te hebben, wss zullen caffeine pillen ook goed zijn werk doen. Overigens vind ik het zelf heel leuk om verschillende pre-workouts te proberen :)

Mijn ervaringen (ik heb wel een hoge tolerantie):
Assault - Leuke PWO, lekker van smaak, maar voel er pas iets bij minimaal 2 schepjes
Mr. Jeckyll - Slechte PWO, veel tintelingen door de beta-alinine maar weinig effect
Jack3D (Oude formule met DMAA) - Geniaal spulleke! Smaakt goed en de DMAA doet zijn werk
Noxipro (Oude formule met DMAA) - Geniaal spulleke! Smaakt goed en er is gewoon niets beters dan Noxipro
Unstoppable - Smaakt goed, flinke pomp in mijn spieren maar weinig energie
1MR - Smaak was minder en merkte er niets van dus weggegeven aan een maat
Epic - Voelde ik niets van, wel goede smaak

Ik zal er vast nog wel een aantal vergeten maar ik heb er ook al genoeg gehad :P

2 scoops assault, oude formule?

Swollen van b&f werkt wel goed

crash mm, eigenlijk het tegenovergestelde van wat je tijdens de werking van de pre-workout voelt.
je voelt je een beetje down/moe/lui en je weet niet wat je moet doen.
vrij onrustig (in je hoofd).

verder gebruik ik normaal bijna geen pre-workouts maar heb deze week dus allemaal tester gebruikt en gekeken wat ik wat vind, en deze kwam er echt goed uit.
probleem... geen idee waar ik hem kan kopen

Ik denk dat je hem moet kopen op Bodybuilding.com en dan naar Nederland laten verzenden:
http://nl.bodybuilding.com/store/man/game-day.html?&_requestid=1476327

of ik er al uit ben dat nog, niet maar ik heb die stacker 2 hel al gekocht en ga t zeker proberen.
Zo te te horen werk het ene merk bij de 1 beter dan bij de andere, en zijn er net als met alles voor en tegenstanders , ik zal het gewoon moeten proberen , maar krijg in ieder geval de indruk dat je dit niet dagelijks moet gebruiken dat was een belangrijk antwoord voor me.
Ik wil gewoon graag weer voelen dat ik train en een goede pump krijgen en me niet zo slap voelen.

Ik gebruik momenteel monster caps, krijg er lekkere pomp van. Daarnaast insane of unstopable.

Zo vandaag voor het eerst m,n pre workout van stacker 2 hell gebruikt !!!! :cool:

-Ik moet zeggen dat ik wel wat meer energie van kreeg maar van de betere pump en tintelingen heb niets gemerkt.
-misschien nog eens de dosering verdubbelen op de verpakking staat 30 GR .
-Ik weet nu wel wat een crash inhoud, na de training voel ik me een beetje depri en voel me lichtelijk highhh:(.
-Ik ga het zeker nog 2 x proberen als ik achteraf blijf crashen stop ik met dit merk.

Zijn er mensen die zich hierin kunnen en dit ook hebben gehad, en verschild dit ook per merk ??????

gewoon 2 scheppen achter je kiezen gooien en rammen. niet zo mieten met je crash, je bent een vent (denk ik).

ik heb na een training altijd een crash (doe ook altijd pwo) maar gewoon rustig aan doen en gaan douche doen mij altijd wel goed.

Terug
Naar boven