XXL Nutrition

wie heeft er goede pre-workout ervaringen ?

• Topic Starter Topic Starter
gewoon 2 scheppen achter je kiezen gooien en rammen. niet zo mieten met je crash, je bent een vent (denk ik).

ik heb na een training altijd een crash (doe ook altijd pwo) maar gewoon rustig aan doen en gaan douche doen mij altijd wel goed.

Hahhaa grappenmaker daar zit wat in.
Maar vind het resultaat niet zo denderend, met een beetje wils kracht en discipline haal ik zelfde doel, maar ga het zeker nog een paar keer proberen.
Ik had er gewoon wat meer van verwacht en hoe komen de meest gasten aan samples van bepaalde merken????

pre-workout gaat weinig toevoegen aan je progressie.

Zorgen dat je een goed trainingsschema en voedingsschema hebt is veel belangrijker(10x belangrijker).. Natuurlijk genoeg rusten zodat je weer fit bent bij je volgende work-out.. En dan pas zou ik gaan nadenken over een pre-workout aanschaffen.

Als je elke training een pre-workout nodig hebt dan klopt er in mijn ogen iets niet aan je training/voeding of rust.. Als je de juiste balans vindt en gemotiveerd bent om te trainen dan kan je prima zonder.

Ik maak mijn eigen pre workout
1 schep citrulline malaat
1 schep beta alanine
1 schep arginine
1 schep creatine mono
1 schep agmatine
1 schep waxy maiz
1 schep protein shake

Hahhaa grappenmaker daar zit wat in.
Maar vind het resultaat niet zo denderend, met een beetje wils kracht en discipline haal ik zelfde doel, maar ga het zeker nog een paar keer proberen.
Ik had er gewoon wat meer van verwacht en hoe komen de meest gasten aan samples van bepaalde merken????

met een pwo kan ik nog net die extra kilootjes eraan hangen, en vind de pomp en de focus wel lekker. pwo's zijn persoonsgebonden dus misschien reageer je niet zo goed op jouw pwo.

ik gebruik zelf no-xplode en assault en ga daar knetterhard op. goeie focus, lekkere rush, veeuul energie en een heerlijke pomp.

Terug
Naar boven