XXL Nutrition

Wie is natty/natuurlijk?

het boeit me verder ook te weinig om er duidelijke uitspraken over te doen

maar je moet ook snappen dat er (veel) mensen zijn die gebruiken om gewoon een beetje year round droog te zijn met een goede fysiek

niet iedereen kuurt meteen met mr olympia podiumambitie

Snap ik. Maar ik ben van mening dat hij natty is, daarom heb ik zijn kanaal in dit topic gepost.

Maar het blijft altijd gokken natuurlijk.

Ik vergelijk het met mijzelf en heb t idee dat het voor mij een haalbaar fysiek is zonder juice, en daarom ook voor anderen.

That's it.

Chris Jones geloof ik echt op z'n woord.

Hij zegt altijd dat hij het haat als mensen in elke video roepen dat ze natural zijn terwijl ze duidelijk aan de juice zijn,
maar zegt ook dat ie het aan de andere kant wel snapt dat mensen die geld verdienen met hun physique aan de roids gaan.
CJ is nu al meer dan 10 jaar bezig met trainen en is maar 1,73, vandaar dat hij er zoveel uit kan halen.

Vind 'm alleen nu wel te groot geworden :p
Maar z'n video's zijn echt de beste

Chris Jones geloof ik echt op z'n woord. Hij zegt altijd dat hij het haat als mensen in elke video roepen dat ze natural zijn terwijl ze duidelijk aan de juice zijn, maar zegt ook dat ie het aan de andere kant wel snapt dat mensen die geld verdienen met hun physique aan de roids gaan. CJ is nu al meer dan 10 jaar bezig met trainen en is maar 1,73, vandaar dat hij er zoveel uit kan halen. Vind 'm alleen nu wel te groot geworden :p Maar z'n video's zijn echt de beste
Klopt als je klein bent kun je natty gewoon net zo groot en ripped zijn als golden era mr olympias. Immers meer testosteron per centimeter.

Hoedie is ook natty

vooral die delts

3d_bril3.gif

Is Mike Chang eigenlijk natty [emoji6]

Sorry hoor, maar die eerste stelt qua fysiek echt niet veel voor. Die tweede is inderdaad wel een goed voorbeeld. Maar voor iedereen is het verschillend wat hij of zij natty kan bereiken...
Grappig die 2e oogt sinds een tijd extra natty @ 1m83 90 kg year round 6-8%

Moeilijk te zien zo als z'n lichaam ondergescheten is met die tattoo's. Vind 't wel grappig dat mensen pas inzicht krijgen over wie natty is en wie niet als ze zelf een keer hebben gebruikt.

Het zijn ook altijd mensen met een slecht/middelmatig fysiek die het hardst de fake natties verdedigen terwijl ze zelf bijna lange na niet zo'n fysiek hebben :roflol:

Ik ben natty ( gebruik wel cafeïne soms is dat erg of ben ik nu nr 2 natty? )

Ik ben natty ( gebruik wel cafeïne soms is dat erg of ben ik nu nr 2 natty? )

je bent natty maar niet true natty.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Het zijn ook altijd mensen met een slecht/middelmatig fysiek die het hardst de fake natties verdedigen terwijl ze zelf bijna lange na niet zo'n fysiek hebben :roflol:

zijn ook altijd de ecto's van 65 kilo die komen met '' als jeff seid zou gebruiken was die veel groter'' :roflol:

duurt vaak even voordat mensen snappen dat PED gebruik je niet meteen ronnie coleman maakt bij veel mensen

beetje winny en clen hier en daar doet wonderen jwz true natty

Je bent pas echt true nattie als je na een avondje zuipen met je fiets de sloot in rijdt.

Ik heb niet alle pagina's bekeken, maar denken jullie dat HodgeTwins ook natty zijn? Zij zijn geweldig om naar te kijken, erg amuserend, maar ook wel serieus

Terug
Naar boven