- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt als je klein bent kun je natty gewoon net zo groot en ripped zijn als golden era mr olympias. Immers meer testosteron per centimeter.Chris Jones geloof ik echt op z'n woord. Hij zegt altijd dat hij het haat als mensen in elke video roepen dat ze natural zijn terwijl ze duidelijk aan de juice zijn, maar zegt ook dat ie het aan de andere kant wel snapt dat mensen die geld verdienen met hun physique aan de roids gaan. CJ is nu al meer dan 10 jaar bezig met trainen en is maar 1,73, vandaar dat hij er zoveel uit kan halen. Vind 'm alleen nu wel te groot gewordenMaar z'n video's zijn echt de beste
Klopt als je klein bent kun je natty gewoon net zo groot en ripped zijn als golden era mr olympias. Immers meer testosteron per centimeter.
Vind dit wel een goed voorbeeld van wat natty mogelijk is http://www.youtube.com/watch?v=6m_ZJG6qdZ0 ---------- Post added at 16:22 ---------- Previous post was at 15:35 ---------- En http://www.youtube.com/watch?v=rOjfMZBipdg
Sorry hoor, maar die eerste stelt qua fysiek echt niet veel voor.
Die tweede is inderdaad wel een goed voorbeeld. Maar voor iedereen is het verschillend wat hij of zij natty kan bereiken...
Grappig die 2e oogt sinds een tijd extra natty @ 1m83 90 kg year round 6-8%Sorry hoor, maar die eerste stelt qua fysiek echt niet veel voor. Die tweede is inderdaad wel een goed voorbeeld. Maar voor iedereen is het verschillend wat hij of zij natty kan bereiken...
Moeilijk te zien zo als z'n lichaam ondergescheten is met die tattoo's. Vind 't wel grappig dat mensen pas inzicht krijgen over wie natty is en wie niet als ze zelf een keer hebben gebruikt.

Ik ben natty ( gebruik wel cafeïne soms is dat erg of ben ik nu nr 2 natty? )
Het zijn ook altijd mensen met een slecht/middelmatig fysiek die het hardst de fake natties verdedigen terwijl ze zelf bijna lange na niet zo'n fysiek hebben![]()