Fitness Seller

Wie is natty/natuurlijk?

De 1-2-3 regel der anabole steroiden (AS) is een vuistregel ontwikkeld door een 'bekend' true natural bodybuilder die op een eenvoudige manier beschrijft in welke mate iemand zijn spiergroei kan versnellen door gebruik te maken van AS zoals AAS, HGH en insuline.

Aangezien de AS 1-2-3 regel de grootste taboe van het chemisch bodybuilding doorprikt schiet hij uiteraard in het verkeerde keelgat van velen die wel eens met de naald vrijen.

de kracht van de AS 1-2-3 regel is echter dat iedere duif die al langer dan 2 dagen uit het ei is met zijn ogen dicht kan zien dat deze vuistregel inderdaad klopt.

De detailbeschrijving vind je hier:
AS 1-2-3 rule

Voorbeelden van 1 (Steve), 2 (Bob) en 3 (Kevin):
1-2-3-rule-of-anabolic-steroids-in-bodybuilding.jpg

Volgens Sergio Oliva heeft ook Steve Reeves wel degelijk gebruikt ;)

Waar gaat dit zelfs nog over?

boeie dan cherry pick je toch iemand anders die precies voldoet aan de stats die hij volgens je vage theorietje hoort te hebben

mooiste aan de 1/2/3 vond ik nog dat ik na ong 11/13 maanden trainen op de stats zat die je volgens mr10 ongetraind hebt.
brb had toen al 10kg+ gained.

Is ie een bekend persoon?

Dan kan je al vrijwel direct nee zeggen.

hij is niet natty i.i.g.

Dit really.
Zelfde geld voor nagenoeg alle topsporters.

Denk maar niet dat ook maar iemand uit een moralistisch standpunt nee gaat zeggen tegen aas als de sponsor/trainer dat aanbied. Sporters doen alles voor hun sport en 90% van hun 'collega's' juicen ook. Zullen ongetwijfeld wel een paar mensen rondlopen die naturally gifted maatja.

Ps. Waarom is het negatief als iemand gejuiced heeft? Nooit begrepen. Niet dat ze er minder hard voor werken of eten.

Ps. Waarom is het negatief als iemand gejuiced heeft? Nooit begrepen. Niet dat ze er minder hard voor werken of eten.
Negatief vind ik het ook niet hoor, maar let's be honest dat je er wel makkelijker resultaat mee haalt dan natty. Niet dat je dan niks meer hoeft te doen, maar natty gains zijn gewoon belachelijk traag en moeilijk.

Niks erg aan, maar ga als roider niet lopen verkondigen dat je natty bent,
op die manier zet je onrealistische doelen voor de mensen die hun op hun blauwe ogen vertrouwen.

De 1-2-3 regel der anabole steroiden (AS) is een vuistregel ontwikkeld door een 'bekend' true natural bodybuilder die op een eenvoudige manier beschrijft in welke mate iemand zijn spiergroei kan versnellen door gebruik te maken van AS zoals AAS, HGH en insuline.

Aangezien de AS 1-2-3 regel de grootste taboe van het chemisch bodybuilding doorprikt schiet hij uiteraard in het verkeerde keelgat van velen die wel eens met de naald vrijen.

de kracht van de AS 1-2-3 regel is echter dat iedere duif die al langer dan 2 dagen uit het ei is met zijn ogen dicht kan zien dat deze vuistregel inderdaad klopt.

De detailbeschrijving vind je hier:
AS 1-2-3 rule

Voorbeelden van 1 (Steve), 2 (Bob) en 3 (Kevin):
1-2-3-rule-of-anabolic-steroids-in-bodybuilding.jpg

Foto's gebruiken om je stelling te onderbouwen uit het jaar 1945-1950...

BsDQV5DIgAEhfOf.jpg

pleuren foto's :heart:

Cristian Guzman

Kut ik heb laatst koffie gedronken voor de training :loony: nu ben ik niet meer TN god***domme, had dat even eerder gezegd.

99% die AAS gebruikt komt echt niet in de buurt van een Bob Paris fysiek..

Overigens wel grappig hoe iemand Lazer meer natty vond dan Jeff. Jeff kan je nog geloven, maar Lazar? :o

Snap best dat mensen gedemotiveerd raken, het enige wat je ziet op internet zijn roid fysieks. Mocht je zoiets willen bereiken en je bent geen genetic freak dan moet al snel de spuit er in.

Terug
Naar boven