AndroidHealthClinic

Wie was beter gisteren??

Peiling Peiling Lebbis/Jansen of Guido Weijers?

• Lebbis en Jansen

Stemmen: 6 18,2%
  • Guido Weijers

Stemmen: 11 33,3%
  • Geen van beide

Stemmen: 7 21,2%
  • Ik heb het niet gezien gister...

Stemmen: 9 27,3%

• Totaal stemmers
    33

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Lebbis en Jansen of Guido Weijers???

Ik vond Guido Weijers er uitspringen in positieve zin. Dat is tenminste cabaret, en niet dat flauwe linkse gelul van Lebbis en Jansen. Hoe kan het ook anders alleen rechtse partijen plus Rita Verdonk in de zeik zetten maar je wel stilhouden over de linkse partijen.:rolleyes:

Guido Weijers was veel "actueler" in die zin dat hij echt de dingen pakte die ik mij nog goed kan herinneren.
En hij had een paar stukken waarvan je echt ff moest nadenken.
Het stuk over Christen-dom, Joden-dom en Mo-slim was geniaal.
En het stuk over Ayaan Hirsi Ali en haar besnijdenis was ook top.
Ik vond alleen de overgangen een beetje nergens over gaan, maar voor de rest een super conference.
Lebbis en Jansen vind ik meer zeurderig overkomen en heb nog nooit een show uitgekeken.
Van Guido Weijers heb ik zijn 2 vorige eigen voorstellingen gezien en die waren ook steengoed.
Guido heeft tenminste ook nog wat zelfspot en Marco Borsato's Rood afkraken was schitterend :roflol:

Ik vond dat lebbis en jansen een erg goed stuk hadden over de politiek (verdonk)... Hoop dat het mensen beetje wakker heeft geschud..

En @ Lumey: Gek hé, dat verdonk aan bod komt, ZE IS OOK ELKE DAG MET HAAR DIKKE HARSES OP TV!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond dat lebbis en jansen een erg goed stuk hadden over de politiek (verdonk)... Hoop dat het mensen beetje wakker heeft geschud..

En @ Lumey: Gek hé, dat verdonk aan bod komt, ZE IS OOK ELKE DAG MET HAAR DIKKE HARSES OP TV!

Daar zeg ik ook niks over dat ik het vreemd vind ik zeg alleen als je verdonk en wilders en al die andere rechtse politicussen belachelijk maakt kun je ook wel een paar van die linkse figuren doen toch? Maar nee die zijn links dus dat mag natuurlijk niet:rolleyes:

Een conference hoort toch veelal te gaan over gebeurtenissen over het hele jaar?
Als je voor een groot deel in je conference het over Verdonk en Wilders gaat praten dan is het naast heel makkelijk scoren ook een slechte voorstelling.
In 2006 is genoeg gebeurt en Guido heeft de beste dingen eruit gepakt.
Lebbis en Jansen hebben nu dus wéér laten zien dat ze 1 ding pakken en daar constant over doordraven.
Slechte voorstelling dus van hun

zijn ze al ergens terug te zien? heb ze gemist.

Op FTD is Guido bijna geupload
De Mp3 van Lebbis en Jansen staat er op en de "dvd" is nog bezig

Ik vond Guido Weijers enorm flauw, voorspelbaar en oppervlakkig. Lebbis en Jansen heb ik niet meer goed kunnen volgen vanwege de drukte om me heen.

Ik vond Guido Weijers enorm flauw, voorspelbaar en oppervlakkig. Lebbis en Jansen heb ik niet meer goed kunnen volgen vanwege de drukte om me heen.

Ach, ga weg man.
Dat stukje over Ayaan en haar besnijdenis was idd flauw, maar erg komisch ik lag dubbel.
En ook mooi hoe hij een verassende wending gaf aan de modellenverkiezingen.

Ik vond Lebbis en Jansen slecht. Wat een gehuil over de politiek zeg. Maar sporadisch kwam er een glimlach op mijn gezicht.

Laatst bewerkt:
Ach, ga weg man.
Dat stukje over Ayaan en haar besnijdenis was idd flauw, maar erg komisch ik lag dubbel.
En ook mooi hoe hij een verassende wending gaf aan de modellenverkiezingen.

Nou geniaal, hoorde je hoe hij dat sbs6 publiek helemaal plat had!

Naast z'n voorspelbaarheid en gebrek aan subtiliteit vind ik ook dat het nogal goed zichtbaar is dat hij een grote fan is van Hans Teeuwen. Vooral qua houding en spreektempo, alleen probeert hij zich bezig te houden met actualiteiten.

Guido Weijers is wat meer voor de simpelen, Lebbis (Janssen niet zo) voor de wat meer intellectuelen. Guido Weijers zal hier dus hoog scoren op dit forum. Zijn 'grappen' waren idd ontzettend voorspelbaar, laag en simpel. Ook kan hij er geen mooi verhaal van maken maar springt hij keer op keer ineens over.

Euhm heb je zijn vorige shows gezien?
Oxymoron en Myosotis?
Dat drukke zal wel kome van een te groot programma en te weinig tijd ;)
Geloof mij bekijk die andere shows of ga naar zijn nieuwe ( Xipnao ) en je stelt je mening wel bij.

Méér dan 1,7 miljoen kijkers!
01 jan 07
Zojuist even de kijkcijfers gekregen van mijn allereerste Oudejaarsconference op SBS6! Mother****in' véééél! Helemaal goed!

Naar de eerste uitzending keken 1.260.000 mensen en midden in de nacht (start om 10 voor 2) nog eens bijna een half miljoen! Dat zijn 1.747.000 kijkers in totaal. Voor diegene die het toch gemist hebben... de DVD ligt vanaf 15 januari in de winkel! Andere DVD's van Guido bestel je HIERRRR!

Lebbis en Jansen vond ik wel een stuk beter, ik ben helemaal niet links maar kon toch wel lachen om die grappen :)

Guido Weijers, geen twijfel!

Euhm heb je zijn vorige shows gezien?
Oxymoron en Myosotis?
Dat drukke zal wel kome van een te groot programma en te weinig tijd ;)
Geloof mij bekijk die andere shows of ga naar zijn nieuwe ( Xipnao ) en je stelt je mening wel bij.

Méér dan 1,7 miljoen kijkers!
01 jan 07
Zojuist even de kijkcijfers gekregen van mijn allereerste Oudejaarsconference op SBS6! Mother****in' véééél! Helemaal goed!

Naar de eerste uitzending keken 1.260.000 mensen en midden in de nacht (start om 10 voor 2) nog eens bijna een half miljoen! Dat zijn 1.747.000 kijkers in totaal. Voor diegene die het toch gemist hebben... de DVD ligt vanaf 15 januari in de winkel! Andere DVD's van Guido bestel je HIERRRR!
Ik heb Oxymoron hier liggen op DVD. Toch vind ik zijn grappen gewoon niet van niveau. Beetje simpel allemaal. Wel om te lachen soms, maar ach. Hij lijkt ook niet bijster muzikaal te zijn verder. Is toch iets wat een cabaretier mist dan.

Sinds wanneer moet een cabaretiër muzikaal zijn?
Die liedjes zijn erin gegooid o.a Wim Sonneveld en dit werd nageaapt.
Ik houd meer van cabaret waarbij o.a het publiek wordt afgezeken :D
Of met hele goeie flauwe humor houd er zelf ook van namelijk :roflol:

Lebbis en Jansen zijn idd veel te links. Lopen een beetje te zieken over rechts. Hebben die het ook nog over andere dingen van 2006 gehad? Volgens mij niet. Vind het 2 mannetjes die al uitgerangeerd zijn.

Dag Lebbis en Jansen:)

Terug
Naar boven