XXL Nutrition

Wie was beter gisteren??

Peiling Peiling Lebbis/Jansen of Guido Weijers?

• Lebbis en Jansen

Stemmen: 6 18,2%
  • Guido Weijers

Stemmen: 11 33,3%
  • Geen van beide

Stemmen: 7 21,2%
  • Ik heb het niet gezien gister...

Stemmen: 9 27,3%

• Totaal stemmers
    33
Een conference hoort uitgebreid te wezen en je moet niet te lang stilstaan bij een klein aantal gebeurtenissen.

heb jij het handboek conference schrijven gelezen dan? :rolleyes:

wat een gelul zeg, die gasten maken een programma, dus zij bepalen wat er in komt, klaar

al die zeikers: Maak dan je eigen show ipv te zeuren

verder: eens met eric

Nee, heb het niet geschreven.
Maar als aangegeven word dat het een terugblik is op heel 2006 en ze komen enkel aan met wat dingen die in het laatste kwartaal speelden dan sla je wel een heel stuk over niet waar?

als zij dat belangrijk vinden, waarom niet?

en dan, nog een grap over steve irwin? en frans bauer? en de tsunami? zit ik ook niet op te wachten

dus je vond lebbis en jansen niet leuk, ze vinden jou ook vast niet leuk. lekker niet meer kijken dan, dan is het toch opgelost....

Lebbis en Jansen kijk ik sowieso niet!
Laat ze maar lekker marathons gaan lopen i.p.v met hun debiele kop op tv te verschijnen.
En die grappen van Guido dat hoort er bij dat is een deel van stand up als je daar niet tegen kan moet je er niet naar kijken.
Je bent vast ook zo'n figuur die gaat lopen zeiken als jij voor lul word gezet, terwijl je er zelf voor kiest om er naar toe te gaan ;)

Laat ze maar lekker marathons gaan lopen i.p.v met hun debiele kop op tv te verschijnen.
En die grappen van Guido dat hoort er bij dat is een deel van stand up als je daar niet tegen kan moet je er niet naar kijken.
Je bent vast ook zo'n figuur die gaat lopen zeiken als jij voor lul word gezet, terwijl je er zelf voor kiest om er naar toe te gaan ;)

:roflol: Wat een reply. Geen wonder dat je Guido zo leuk vindt :D

hey pik, ik heb tot nu toe altijd vooraan gezeten als ik gegaan ben naar cabaret, en ik ga vrij regelmatig... :o :D

en ik vond guido juist leuk hoor, vindt heel veel leuk... ik ben niet zo kieskeurig :D

Ik ben ook niet kieskeurig!
Maar als ik een voorstelling bekijk wil ik kunnen lachen en bij die 2 lukt dat maar niet ;)

Laten we het zo zeggen, het is niet voor niets dat hij op SBS6 wordt uitgezonden.

Owkee, net dus de show van Guido Weijers gezien en mijn eindoordeel: zwaar matig.

• veel flauwe grappen (niveau van de grappige oom op de verjaardag)
  • totaal gebrek aan een lijn of opbouw in de show
  • daardoor onbegrijpelijke sprongen (hak op de tak)
  • matige timing
  • gedwongen grappig willen zijn

Morgen L&J kijken...

Vind het niet gek dat die Lebbis en Jansen zo links zijn, met zo'n ongelofelijke rotkop krijg je echt nergens een baan hoor.

En over de humor van links en rechts kan je lullen wat je wil, maar als er wel een bepaalde bevolkingsgroep is waar het gebrek aan humor ziekelijk is, is het wel bij die bomenknuffelende, groene, linkse alto hippies. Mijn ervaring is dan ook zeker dat er over het algemeen met rechste mensen echt vele malen harder te lachen valt dan met die politiek correcte linkse lui die al beginnen te huilen bij de eerste de beste keer dat er een synische grap gemaakt wordt.

Dat er geen rechtse caberatiers zijn ligt dan imo ook echt niet aan een gebrek aan humor, maar meer aan het gebrek aan cash wat in dat vak te verdienen valt.

Ja die Rob weet het te vertellen hoor, hij zou caberetier moeten worden. Gezellig die stoffige rechtse rukkertjes vermaken met zijn grappen, wat een lol dat ze zullen hebben :roflol:

Terug
Naar boven