XXL Nutrition

Wilde stier in een porseleinen kast

• Topic Starter Topic Starter
Had een uur geleden een mentale dip van dufheid. Wilde geen Super Charge nemen dus liet het voor wat het was. Uiteindelijk toch maar genomen en gewacht tot het begon te werken. Mentale dufheid gefixt. Maar toen deed ik 2 opwarm sets met de squat en het voelde k*t aan. Geen explosiviteit, techniek matig, polsen stonden niet in de juiste hoek en deden enorm zeer...het was gewoon totaal k*t. Dus ben er mee gestopt. Op deze manier geforceerd trainen helpt ook geen **** en krijg je eerder blessures dan correcte gains. Morgen weer proberen en kijken hoe het dan is.

Zal ook wel iets met me voeding te maken hebben. Heb te weinig op...dus zo meteen eens even 2 pizza's bij Domino's bestellen met een 500ml Ben en Jerry's als toetje :D

Laatst bewerkt:
rauwe kracht is inderdaad niet zo'n probleem. Heb het zo geregeld dat ik nog 2 Strongman trainingen kan doen voor de wedstrijd om wat techniek bij te schaven. Om eerlijke te zijn had ik het idee nu ongeveer in een dip te komen en veel massa/kracht zou gaan verliezen. Maar dat is blijkbaar niet het geval waar ik erg blij mee ben.

huidige planning...
2 April bij Real Dutch Power om kennis te maken met Conan's Wheel en met lichtere stones dan bij DJ's wat te oefenen.
10 april ofzo hopelijk bij Raw Power Baarn wat log clean techniek verfijnen
daarna meteen rust/de-load week tot aan de wedstrijd op de 18e

dat betekend dat de komende weken dus de vrijdag training er uit gaat vallen. Dat is merendeels posterior chain werk en dat gebruik je ook zo goed als bij de events. Dus qua compensatie zit dat wel in orde.

:rolleyes:

dominos pizza, gatverdamme!

wat een ruk site ze kunnen hier thuis helemaal niks bezorgen o_O

Heb ook Piccolo en New-York in de omgeving. Maar ik wissel gewoon af tussen die 3 :P

Vroegah had ik op me bureau toren van pisa's staan van opgestapelde lege bakken kwark. Van het bureau tot aan het plafond en dan 2 torens. Nu ik geen kwark meer eet bestaan die torens uit pizza dozen hehe.

Ik ben ook rampzalig met biefstuk maken. Dus ook dat bestel ik regelmatig. Lekker sappig.

@Mystery
je woont gewoon in een uithoek dan hehe :D
in mijn geval is er keuze uit verscheidene aziatische keukens, argentijns, gril, patat zaken, pizzaria's, surinaams...keus genoeg.

ik bestel de laatste tijd meestal bij een turkse pizzeria, maken goede italiaanse pizza's.

en de kapsalon pizza :D pizza met doner, sla, kaas, en patat! :meal:

Spareribs Express ftw!!
Damn those ribs!

In Dordrecht had je paar jaar terug een moskee. Mocht geen winst maken dus alles was erg goedkoop. Elke vrijdag enorm broodje gevuld met lading kebab en dan lekkere saus er bij. YUMMM!!! weet niet of die er nog steeds zit.

Spareribs zijn inderdaad erg lekker daar. Alleen zo'n kliederboel af en toe hehe.

om 20:30 werd alles geleverd en is net 5mins geleden op. Had pizza's besteld met 35cm doorsnee, grootste die ze hadden. 1 was 4 seizoenen en de ander was mixed meat geval. Even laten zakken en over een half uurtje ofzo de 500ml Ben and Jerries New York Super Fudge!! :D

Vreetzak haha.
Denk dat ik voor me voeding maar in de BB logs blijf :p

In Dordrecht had je paar jaar terug een moskee. Mocht geen winst maken dus alles was erg goedkoop. Elke vrijdag enorm broodje gevuld met lading kebab en dan lekkere saus er bij. YUMMM!!! weet niet of die er nog steeds zit.

Spareribs zijn inderdaad erg lekker daar. Alleen zo'n kliederboel af en toe hehe.

om 20:30 werd alles geleverd en is net 5mins geleden op. Had pizza's besteld met 35cm doorsnee, grootste die ze hadden. 1 was 4 seizoenen en de ander was mixed meat geval. Even laten zakken en over een half uurtje ofzo de 500ml Ben and Jerries New York Super Fudge!! :D
Ga je me nou vertellen dat je 2 van die pizza's op hebt!!!! :eek:
:bow:
Ik heb aan zo'n BBQ-Mixed Grill in de grootste maat genoeg hoor... :o
Zo'n bakje Ben & Jerry's is wel een aardig toetje, al is het wel héél duur. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Vreetzak haha.
Denk dat ik voor me voeding maar in de BB logs blijf :p
Hier wordt vooral aan de "spare tire" gewerkt... ;)

Die heb ik net weg gewerkt, dus moet niet te gek worden.

2 large pizza's, nice. doe ik je (gelukkig) niet na

Wtf gek.. 2 large pizza's.. :roflol:
Ik krijg wel 2 van die Big Americans weg maar die zijn ook niet zo groot qua doorsnede. :p

Ga je me nou vertellen dat je 2 van die pizza's op hebt!!!! :eek:
:bow:

Is een training op zich hehe.
Herinner me nog een paas vreet festijn op de basisschool heeeeel lang geleden. Niemand lustte de eieren. Eind van de dag had ik er 28 op omdat de rest het niet wilde kreeg ik ze. Zo gaat het eigenlijk altijd.

Net zoals met een vlaai/taart. Hier in het westen van het land krijg je die dingen gesneden in 10 punten. 10 kleine miezerige k*t puntjes. In het zuiden krijg je 8 punten van redelijk formaat. Ik neem ze gewoon in 1 punt hehe. Paar maanden terug had ik bij de Multi-vlaai 2 vlaaien laten samen stellen. 4 halve vlaaien dus gesneden in punten. Heb die 2 in me eentje verorberd...yummmmm. een paar puntjes is gewoon niet verzadigend genoeg. Nog leuker op feestjes als een oom zijn rum vlaaien mee neemt :P

Wat je niet moet doen als je dat gegeten heb is gaan joggen. hehe. ooit eens gedaan...niet slim.

mmm ben en jerries...zo chocolatelitety good :D

Laatst bewerkt:
Facking hell man.. Hoe wil je cutten met ditsoort vreetfestijnen? :roflol:

Ben van 31% aardig wat gezakt hoor :P
Cutten doe ik ooit nog wel eens dit jaar ergens.

Is het niet handig om stevig te cutten voor de NCC?

Terug
Naar boven