XXL Nutrition

Wilde stier in een porseleinen kast

• Topic Starter Topic Starter
nee, dan mis ik mijn hefboom effect om gewichten te verplaatsen.
het is net zoals met de AA voor alcoholisten...cutten is voor quiters :D

Laatst bewerkt:
Ben van 31% aardig wat gezakt hoor :P
Cutten doe ik ooit nog wel eens dit jaar ergens.

op hoeveel% sta je nu dan...?

en k*tten....eh ik bedoel cutten lijkt in dit geval zo te zien vooral op quitten in zin van stoppen met je binge eating syndroom of hoe het ook genoemd mag worden.:p

Op zich hou ik me meestal wel redelijk netjes aan me eetschema. het is alleen dat ik vandaag beetje verzuimd heb door mega weinig te eten. Wat brood met pindakaas en me rijst maaltijd. Ik kwam heel veel kcal te kort en heb geen zin te koken. Dus even 2 pizza's besteld welk iets van 1000kcal de stuk zijn. 1250 van de ben en jerries.

brood = 650kcal
pizza's = 2000kcal
ben en jerries = 1250kcal
rijst/kip = 550kcal
totaal vandaag = 4550kcal
me onderhoud kcal is circa 4500...denk niet dat ik hier heel vet van ga worden hehe.
Door de weeks eet ik op moment iets van 3800-4000kcal per dag.

Me vet% zit net onder de 25% zover ik weet.

Nu alles op is begin ik toch beetje vol te zitten.

Laatst bewerkt:
ik denk dat die pizza's per stuk een goede 1500 kcal zijn falstyr :)

ook goed. 1 dag boven onderhoud zitten en de rest van de week er onder en het is zo opgelost :P
nu hopen dat het me genoeg energie geeft voor een fatsoenlijke work-out morgen ;)

face it man, als zelfs domino's er niet bezorgt is het echt een shithole.

Dat is nog eens een understatement :P

Gisteren gedurende de dag dus te weinig gegeten. Na 20:30 nog zo'n 3200kcal weg gewerkt in korte tijd. Dit heeft zowel een positief als negatief effect op mij gehad.

Eerst het negatieve. Rond 04:00 werd ik wakker alsof me keel in brand stond. Er zat een nare smaak bij waardoor ik, in mijn slaperige kap dacht, dat er misschien iets kapot was gegaan en nu aan het bloeden was. In de badkamer slokjes water gedronken, maar geen bloed. Het prikken en de smaak verdween, maar kwam 2x zo hard weer terug. Toen ik eindelijk echt wakker was drong tot me door dat het niet bloed, maar een kots smaak was in me keel. Na paar pogingen wilde er niks uit komen. Om de 1 of andere vage reden verzon ik paar slokken van de zure vitaminen sap te drinken en toen was het weg en kon weer verder slapen.

Het positieve is het effect dat het had op mijn work-out. Ik werd rond 9 uur wakker, ging naar het toilet en liep toen me sportkamer in. De 120kg van gisteren hing er nog aan. Ik kroop er onder en deed er 8 reps mee en voelde redelijk aan.

Om 14:00 ging ik dan maar weer echte poging wagen. Opwarm sets op de squat met de nog steeds aanwezige 120kg. De werk sets van de 150kg ging ook aardig, maar bij de derde of vierde set kwam dat zure gevoel van misselijkheid weer naar boven die ik de nacht ook al had. En dit keer kwam wel alles er uit. Zoals vaker na het kotsen voelde ik me een pak zwakker en heb eerst een 15mins op bed gelegen alvorens de overige werk sets afgemaakt te hebben.

Ik besloot maar wat chocomel weg te werken voor de nodige energie. Grip gaat lekker. Heb een setje met 130kg kunnen doen en weer eens 170kg van de grond getrokken. Met overhandse grip merk ik wel dat de barbell erg veel neiging bij mij heeft om te gaan rollen in me hand zodra ik hem van de grond los heb. Dat is nieuw voor mij, want vroegah deed ik vanaf de 120kg om-om grip anders lukte het me gewoon niet. Me handen zijn gewoon sterker dan voorheen rofl.

Toen nog wat Stiff Legged deads en Pendlay Rows gedaan als afronding.

Nu rest van de dag bankhangen met een goed boek.

Droge Cijfers
Squat
120kg x 5
120kg x 5
150kg x 5
150kg x 5
150kg x 5
150kg x 5
150kg x 5
180kg x 3

Deadlift
60kg x 5
90kg x 5
110kg x 5
130kg x 5
150kg x 1
170kg x 1

Stiff Legged Deadlift
80kg x 8
100kg x 8
100kg x 8

Pendlay Row
80kg x 8
80kg x 8
80kg x 8

Dat sommigen hier op dat forum vaker last hebben van :kots:
Ik heb dit eerlijk gezegd nooit gehad...vraag me af wat de oorzaak is :rolleyes:

Wij eten...jij...uhm...tja niet echt veel :P

:roflol: denk dat de oorzaak ergens anders ligt :p

Ieder pondje gaat overigens door het mondje...om 1kg bij te komen moet je 7500 kcal eten...om 1 kg af te vallen dus 7500 kcal minder binnen krijgen. 150kg wordt je niet van "vasten".
Geloof me...ik kan goed eten...maar overgeven...nee, dat is wel eens gebeurd als ik teveel :zuip:maar met eten nog nooit!
En ik at in het verleden een familiepizza voor me alleen op, en dan nog een pot ijs erachter aan... overigens niets om trots op te zijn, maar verder nul problemo :).

Vasten kom je niet van aan. Veel lege kcal eten zoals chips, ben en jerries, snoep en andere dingen...daar wordt je wel snel zwaar van zonder al te veel moeite terwijl je lichaam bijna niks nuttigs binnen krijgt qua bruikbare voedingsstoffen.

Zo vaak geef ik ook niet over. Zal dit keer toevallig verkeerd gevallen zijn of zo. En dan met squaten al die druk op de buik onderin de hole wat het weer omhoog duwt :P

Vorige week het verzoek gehad wat filmpjes te maken om mijn techniek te laten zien. Dus bij deze heb ik dat gedaan. Heb wel de lichtere sets gekozen zodat ik niet afgeleid zou worden bij de zwaardere.

Heb niet echt veel te melden. Het ging wel aardig en heb de 5x5 weer voltooid. Wel geinig om het eens op filmpje terug te zien. Het ziet er makkelijker en sneller uit dan als het voor me gevoel was op dat moment.

Vond de Incline wel apart. Het voelde enorm zwaar aan, maar met de laatste set perste ik er meer uit dan verwacht.

Droge Cijfers
Bench Press
50kg x 5
70kg x 7 (in film opgenomen)
90kg x 5
110kg x 5 (in film)
110kg x 5
110kg x 5
110kg x 5
110kg x 5

Push Press
60kg x 10
85kg x 6 (in film)
100kg x 2

Close Grip Bench Press
60kg x 10
80kg x 8 (in film)
100kg x 4 - drop set - 60kg x 10

Incline Bench Press
60kg x 10
80kg x 6
80kg x 9 (in film)

Filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=DGI4oUCVDmo

Erg lekkere presses! Nu moet je vrijdag wel wat laten zien he! Met jouw gymlifts moet je toch flink kunnen presteren met SM;)

Ik ga het alles geven wat ik heb. Maar voel wel dat me lichaam steeds gesloopter begint te voelen. Met name me quads lijken op moment gewoon op te zijn. Ga wellicht komende weken tot aan het NCC gewichten naar beneden te gooien en reps omhoog. Op de komende StM trainingen ga ik ook meer om techniek te verbeteren en niet te toppen :P

Vrijdag zal vooral op conditie aankomen denk

Lekker die quads laten rusten dan zodat je vrijdag fit bent, geen smoesjes:p. Logisch van je quads maybe, was een pittige squatsessie laatst!

we geven gewoon alles wat ik heb. En dan geef ik g-men de eer om de laatste restjes te slopen op de 10e. Daarna lekker weekje chillen tot aan de wedstrijd ;)

Zo mag ik het horen:)

bij de PP pak je hem wel erg breed.

Terug
Naar boven