- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik pak hem ook ongeveer zo, stuk relaxter voor m'n polsen. (en een wat kleinere rom)

ellebogen naar voren vind ik vaag. lukt me niet eens als ik het probeer. idem met front squaten. vergeet het maar. Dan drukt me onderarm tegen de bicep en kan ik never nooit niet een clean grip gebruiken. Maar vind het bij presses wel prettig armen langs het lichaam. Zo benut ik voor me gevoel niet alleen schouders/triceps maar ook de bovenrug aangezien ik net zoals bij het benchen met bovenrug iets aanspan zo.
. Ik kan met men handen de schouders door de biceps ook niet aanraken , maar dit kan ik dan weer wel
Leg je normaal ook daar je bar stil met bankdrukken, of laat je hem dan wel op je borst zakken?
) 
Ik blijf er bij dat me kont op de bank blijft. Het is zo dat ik zoveel mogelijk spanning op me lichaam zet bij het uittillen. Dan zakt de barbel, maar ik laat me arch als een springvoor ook een klein beetje inzakken en dan omhoog. Op dat moment span ik de glutes aan, want me glutes staan niet aangespannen vanaf moment 1, dat zijn me hamstrings die aangespannen staan. En met me glutes kom ik dan omhoog. En me reet blijft gewoon constant in contact staan met het bankje. Ieder die me niet gelooft mag gerust een keertje langskomen ter controle. En volgens wedstrijd regelement zou dat geen probleem moeten opleveren. Reet is op de bank, ik stoot in 1x uit zonder na te drukken of onbalans in de armen. Me bankje piept en kraakt wel vaker en dat is niet omdat ik er los van kom ofzo o.O
http://www.youtube.com/watch?v=eZoOU_ePZ7s
blijf ik ook gewoon op het bankje liggen ondanks dat het misschien niet zo lijkt. Alleen bij het terug leggen in het rack komt me reet los.
@Hummer
waar heb ik gezegd dat mijn push press een militairy press was? in me log staat Push Press en zo ook in het filmpje. Dus waar haal jij militairy press vandaan?

het lijkt mij alsof je touched op de bovenste buikspieren, maar dat kan aan het standpunt van de camera liggen!