XXL Nutrition

Wilde stier in een porseleinen kast

• Topic Starter Topic Starter
Zo je verbaasd mij in het positieve Vincent. Eindelijk eens een echte event training die je neerzet. :D

Zou toch eens dik aan die medley's gaan werken. Je conditie moet beter.

:roflol:

Vind je zelf niet gewoon dat dit echt lullig uit ziet? :p

:roflol:

Vind je zelf niet gewoon dat dit echt lullig uit ziet? :p

lullig op wat voor manier? Voor iemand die pas 3-4x wheel flips met 250kg gedaan heeft en voor het eerst de 380kg doe vind ik het niet echt lullig ongeacht de reactie van G-men op het eind met :"8flips in 5minuten". Als ik het vaker doe en behendiger er in wordt gaat het vanzelf sneller en beter.

Zo je verbaasd mij in het positieve Vincent. Eindelijk eens een echte event training die je neerzet. :D

Zou toch eens dik aan die medley's gaan werken. Je conditie moet beter.

Voelde ook gemotiveerder dan alle voorgaande event trainingen. Maakte me af en toe niet uit hoe lang ik er over deed. Moest het gewoon af zien te maken.

Medleys moet ik inderdaad vaker doen. Conditie is belabberd, maar verbeterd behoorlijk rap de laatste week. En als ik dat doorzet komt het wel goed uiteindelijk.

Laatst bewerkt:
volgens mij zegt ie 5 minuten tireflippen ;)

Ik heb een k*tconditie en zelfs ik stel me niet zo aan man..
Je gaat toch niet 30 seconden rusten tussen je reps? Desnoods rust je met die band op je knie maar zo verlies je gewoon momentum en ritme..

kan ook :P
volgende keer in 3 minuten en dan werken naar 1 minuut ergens over een half jaar ofzo hehe.

Aanstellen? Na die flips lag ik 5-10mins op apengapen met een hartslag die ik zelfs in me keel kon voelen. En de onderdelen er na was me lichaam zo op dat ik kon trekken wat ik wilde en zelfs Gijs zei dat het gewoon op was en niet meer hoefde te proberen. Wat is er dan aanstellerij? Aanstellerij is dat ik niet alles zou hebben gegeven en na die wheel flips nog vrolijk medleys mee kon doen.

En ik heb liever een complete rep om techniek aan te leren dan domweg halverwege de rep te stoppen. Daar leer je niks van. En ik was bij Baarn om dingen te leren qua techniek.

Laatst bewerkt:
Als je 8 flips in 1 minuut kan ben je best een beest ja. :cool:

Het is niet alleen conditie, ook mentale kracht. Hoe diep kun je gaan, hoe zwaar kun jij door de pijn heen bijten voordat je opgeeft?

Je moet het als een wedstrijd event benaderen. Je hebt 60sec voor deze band en nu zo veel mogelijk flips in die tijd maken. Dan moet je wel doorzetten.

Het is niet alleen conditie, ook mentale kracht. Hoe diep kun je gaan, hoe zwaar kun jij door de pijn heen bijten voordat je opgeeft?

Je moet het als een wedstrijd event benaderen. Je hebt 60sec voor deze band en nu zo veel mogelijk flips in die tijd maken. Dan moet je wel doorzetten.

Wedstrijden zijn wel andere omstandigheden, je hebt bijvoorbeeld ook veel meer rust tussen events. (ja afhankelijk van de deelnemersveld, maar over het algemeen heb je aardig wat rust)
En je moet inderdaad gewoon door die pijnbarriere heen komen, anders blijf je failen.

Je results zijn netjes vandaag gast, ook je looponderdelen:).

Afzeiken als ik niet alles gegeven heb zoals de voorgaande event trainingen kan ik nog verbijten. Maar mij afzeiken terwijl ik wel me best heb gedaan is gewoon triest van die personen.

Afzeiken als ik niet alles gegeven heb zoals de voorgaande event trainingen kan ik nog verbijten. Maar mij afzeiken terwijl ik wel me best heb gedaan is gewoon triest van die personen.

Ik weet niet over welke personen je het hebt maar ik krijg ook gezeik terwijl ik 110% geef dus stop bitching en ga gewoon meer trainen en minder rusten, voila.

ik vind jouw triest. afgezeken worden door iemand die zelf niks fatsoenlijk kan is heel wat anders dan afgezeken worden door iemand die wel fatsoenlijke resultaten zet, want die erkend gewoon dat ik alles gegeven heb en zal hoogstens wat tips geven hoe bepaalde aspecten te verbeteren. Zoals een Mc Chick constructieve tips gaf zoals meer medleys te gaan doen.

Ik heb een k*tconditie en zelfs ik stel me niet zo aan man..
Je gaat toch niet 30 seconden rusten tussen je reps? Desnoods rust je met die band op je knie maar zo verlies je gewoon momentum en ritme..

gast... echt waar hoor... wat een bullcrap.

Laatst bewerkt:
ik vind jouw triest. afgezeken worden door iemand die zelf niks fatsoenlijk kan is heel wat anders dan afgezeken worden door iemand die wel fatsoenlijke resultaten zet, want die erkend gewoon dat ik alles gegeven heb en zal hoogstens wat tips geven hoe bepaalde aspecten te verbeteren. Zoals een Mc Chick constructieve tips gaf zoals meer medleys te gaan doen.

Ik geef je een tip: Ga minder rusten want daardoor ga je alleen maar beter presteren op wedstrijden aangezien je daar aanzienlijk meer rust krijgt en je dus ook zwaardere omstandigheden gewend bent zal het in je voordeel zijn.

Goed getraint! Niet altijd wat aantrekken van wat er hier gezegt wordt.
Je hebt voor jezelf getraint, en voor niemand anders.

Terug
Naar boven