- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
is die log als eerste dan? anders ben je al op als je daaraan moet beginnen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is die log als eerste dan? anders ben je al op als je daaraan moet beginnen![]()

Vind je zelf niet gewoon dat dit echt lullig uit ziet?![]()
Zo je verbaasd mij in het positieve Vincent. Eindelijk eens een echte event training die je neerzet.
Zou toch eens dik aan die medley's gaan werken. Je conditie moet beter.

Het is niet alleen conditie, ook mentale kracht. Hoe diep kun je gaan, hoe zwaar kun jij door de pijn heen bijten voordat je opgeeft?
Je moet het als een wedstrijd event benaderen. Je hebt 60sec voor deze band en nu zo veel mogelijk flips in die tijd maken. Dan moet je wel doorzetten.
Afzeiken als ik niet alles gegeven heb zoals de voorgaande event trainingen kan ik nog verbijten. Maar mij afzeiken terwijl ik wel me best heb gedaan is gewoon triest van die personen.
Ik heb een k*tconditie en zelfs ik stel me niet zo aan man..
Je gaat toch niet 30 seconden rusten tussen je reps? Desnoods rust je met die band op je knie maar zo verlies je gewoon momentum en ritme..
ik vind jouw triest. afgezeken worden door iemand die zelf niks fatsoenlijk kan is heel wat anders dan afgezeken worden door iemand die wel fatsoenlijke resultaten zet, want die erkend gewoon dat ik alles gegeven heb en zal hoogstens wat tips geven hoe bepaalde aspecten te verbeteren. Zoals een Mc Chick constructieve tips gaf zoals meer medleys te gaan doen.
mike had trouwens laatst toch 12 flips op die band?![]()