MuscleMeat

Wilde stier in een porseleinen kast

Zonde inderdaad, log had ik je op een 2e plaats gezet to be honest. :p (ik had een gevoel dat het net aan zou worden tussen jou en CP)

jammer gast, volgende keer beter.

Toch goed gepresteerd vandaag Vince!
Top!

Man, man, man, wat een brute pech maar eerlijk gezegd leek het alsof je 0.0 agressiviteit in die logpress gooide :o

Die 90kg atlastone walk load was wel nice, ik dacht heel even dat je ging omvallen ermee, loopt meneer even achteruit ermee om hem alsnog erop te knikkeren :D

Kwestie van conditie. De medley ****te je log en het log ****te je mentaal. Sterkste man is een combi van heel veel factoren en niet alleen kracht. Jammer dat je niet hebt gepresteerd wat je had verwacht maar gewoon blijven trainen en vooral op je spieruithoudingsvermogen.

lekker geknald vincent.
je conditie is ook zeker zichtbaar stukken beter geworden

Dat wordt dus gewoon vaker trainen bij RPB!

• Topic Starter Topic Starter
Die 90kg atlastone walk load was wel nice, ik dacht heel even dat je ging omvallen ermee, loopt meneer even achteruit ermee om hem alsnog erop te knikkeren :D

lol. bovenste deel van de stones vind ik niet zo'n probleem. Had geen zin om die stone op de grond te leggen, want was bang hem niet meer omhoog te krijgen daarna. Dan maar alvast omhoog en lopen :P

Stones vond ik voor mezelf dan wel positief uitpakken. Bij DJ's kreeg ik de 90 geen milimeter in beweging. Bij Jan had ik paar repjes op de 70kg gedaan terwijl de 100kg nauwelijks van de grond wilde en meer niet op getraind. En dan 2x de 110kg van de grond krijgen op het NCC vond ik voor mezelf wel lekker.

De klap kwam wat later dan bij een training, maar damn wat heb ik overal spierpijn en blauwe plekken zeg. Zat te denken om vanavond me reguliere press training te doen omdat er gisteren weinig gedaan was op dat vlak, maar denk het misschien toch maar over te slaan rofl.

Ergens gedurende deze week zal ik filmpje plaatsen van mijn gestuntel op het NCC en kan iedereen zelf zien waar het fout ging.

Laatst bewerkt:
Jammer man, ik had er wel meer van verwacht, vooral je log. Is ook mentaal geweest waarschijnlijk. Nu maar gewoon een goede wedstrijd op biest-houtakker draaien;).

Jij moet echt aan het mentale stuk gaan werken. Heb het idee dat je op zo'n wedstrijd maar zomaar wat doet. Die boom heb je heel onhandig aangepakt en daardoor ben je gewoon uit de wedstrijd omdat je wist dat dit jou onderdeel zou worden.

Vanaf nu serieus werken en niet meer aankloten!

Haha het word me over het algemeen zeer in dank afgenomen voor die extra flip :P

Het mentale aspect is idd ook belangrijk.
Net als jou was na de medley al kotsmisselijk, en liggen overgeven op de parking.

Ik heb dan de chance gehad dat de log zeer vlot ging, en jij pech dat je hier zwaar onder jou kunnen scoort. Je neemt natuurlijk risks met die 105, maar soms is dit nodig.

Cant win them all, je bent iig een sterke gast.

jammer man... maar je weet je zwakke punten nu zijn. En ****.. wat een vreetschuur ben jij... tonijnpizza en 8 boterhammen met pasta? pff dat ik eet op een dag aan kcal :o

I know en tips wat dat betreft zijn welkom. Het is totaal anders dan met mijn gym lifts waarbij ik de drang vanzelf al wat meer heb.

Niet arrogant zijn en denken dat je er makkelijk vanaf komt :)
Die 100 log had je gewoon gepakt als je niet die bizarre stap van 80 naar 100 had gemaakt met een vaag verhaal over explosiviteit opbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
denk je met dat opwarm gewichtje goed er in te komen? ik niet. heb liever last man standing dat je gewoon begint en blijft verhogen met 10kg. maar nu moest ik gaan gokken welke gewichten ik wilde gebruiken. en hoe de neuk bouw je op naar een 105-110kg in 3 beurten :S

Ik had gewoon 2-3reps op de 80kg moeten doen. daarna een 90 of 95kg pakken en 1-2 reps mee doen en daarna de 100-105kg pakken. Nu was de stap van 80 naar 100 inderdaad te groot.

De 100kg drukte je ook heel vreemd, van je af ipv naar boven. Merkte je dit zelf niet?

denk je met dat opwarm gewichtje goed er in te komen? ik niet. heb liever last man standing dat je gewoon begint en blijft verhogen met 10kg. maar nu moest ik gaan gokken welke gewichten ik wilde gebruiken. en hoe de neuk bouw je op naar een 105-110kg in 3 beurten :S

Ik had gewoon 2-3reps op de 80kg moeten doen. daarna een 90 of 95kg pakken en 1-2 reps mee doen en daarna de 100-105kg pakken. Nu was de stap van 80 naar 100 inderdaad te groot.

Als je met 80 2 of 3 keer uidrukt is er geen scheidsrechter die je beurt zou afkeuren. staat wel een beetje vreemd als je die boom dan 3x uitdrukt terwijl het maar 1x hoeft.

en op bouwen zou je ook zo kunnen doen 85 daarna 90/95 en als laast 100/105

Terug
Naar boven