Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cutten is helemaal niet zonde. Als hij de meeste van z'n kracht kan vasthouden en naar een fatsoenlijk bf cut dan zal hij daar als strongman alleen maar op vooruit gaan in de long run.

Savickas is 1 van de vele voorbeelden wat betreft cutten.![]()
ik ben 1 van de voorbeelden wat betreft cutten
het is in elk geval goed mogelijk om een (voor strongman) goede conditie te hebben bij 150kg

Yep, alleen omdat je een aardige BF hebt wilt niet zeggen dat je altijd een slechte uithoudingsvermogen hebt.![]()
wel dat je er kankersmerig uit ziet + ongezonder bent.
thats just an undeniable fact en ik denk dat misschien 5% van de tubby mensen die zegt dat het hem/haar niks uitmaakt dat in zijn/haar hart ook daadwerkelijk meent. nobody really wants to be fat ****

ja het was misschien wat offtopic, maar moest even een statement maken![]()

wel dat je er kankersmerig uit ziet + ongezonder bent.
thats just an undeniable fact en ik denk dat misschien 5% van de tubby mensen die zegt dat het hem/haar niks uitmaakt dat in zijn/haar hart ook daadwerkelijk meent. nobody really wants to be fat ****

Ik hoop dat je je core naar de klote werkt met je secret oefening.
![]()
Waarom cutten? Heb altijd lang uitgesteld en telkens als ik het er op waagde stopte ik zodra er krachtverlies geleden werd. Voor mezelf altijd 25% bodyfat als max aangehouden aangezien ik geen obesitas wil met alle gezondheids risico's. Daarnaast wil ik niet tijdens het rennen dat me t**ten overal naar toe bouncen en al die shit. Toen ik dat bij CorPaul zag wilde ik dat bij mijzelf gaan voorkomen. Mag dan geen bodybuilder zijn, maar wil ook geen papz*k zijn qua uiterlijk. 15-25% vet is meer dan genoeg. Aangezien ik rond de 25% zit is er geen ruimte meer om door te "bulken" dus moet ik wel gaan cutten.