AndroidHealthClinic

Wilde stier in een porseleinen kast

• Topic Starter Topic Starter
Mijn pecs zijn zo huge die bouncen ook tijdens het rennen.

Bij mij ook, maar dat is een ander soort bounce. Heel anders dan dat je opeens jezelf bijna een titty slap geeft tijdens het rennen :p

Hoop alleen dat ik weer de ouderwetse vreet discipline kan opbrengen die ik in den beginne ook had anders wordt het natuurlijk niks.

En...omdat Hummer en Unclez tijdje terug kritiek hadden tot het punt dat heel me bench techniek onnodig de grond ingeboord werd...
http://www.youtube.com/watch?v=ZLN18PQNGA8
zie daar maar eens alsof me kont e.d. los komt van het bankje

Laatst bewerkt:
:roflol:

Vind het grappig dat je dat over Corpaul zegt want nog steeds heeft hij jou geownd terwijl hij 25kg meer weegt. Dus dat bf% gelul heeft echt niets ermee te maken.

Kan jij aantonen dat een hoger bf beter is dan waardoor hij in zn ongelijk staat?

Kan jij aantonen dat een hoger bf beter is dan waardoor hij in zn ongelijk staat?

hoe meer gewicht des te meer hefboom effect je hebt en dus makkelijker om iets te verplaatsen. vet is stuk sneller en makkelijker aan te zetten dan spiermassa. Een bodyfat dat hoog is kan dus in het begin veel voordeel geven zolang het je conditie e.d. niet in de weg zit. Maar wees nu eerlijk...ben je liever 150kg met 35% of 150kg met 25% of nog minder vet bij dat gewicht ;)

Ik zeg bf he, geen gewicht :p

hoe meer gewicht des te meer hefboom effect je hebt en dus makkelijker om iets te verplaatsen. vet is stuk sneller en makkelijker aan te zetten dan spiermassa. Een bodyfat dat hoog is kan dus in het begin veel voordeel geven zolang het je conditie e.d. niet in de weg zit. Maar wees nu eerlijk...ben je liever 150kg met 35% of 150kg met 25% of nog minder vet bij dat gewicht ;)

Lol ben je liever 150 met 35% of 125 met 25%?

volgens mij snap jij het bericht niet. het gaat om het totale gewicht van 150kg en varierende bodyfat percentages.

Wat valt er niet te snappen? Corpaul weegt zwaarder en heeft schijnbaar meer bodyfat en presteert beter, waarom zou je dan cutten? Je zegt dat je geen kracht wilt verliezen en toch gaat dat gebeuren als je stukken lichter bent. Je verliest ook je voordeel in sommige events. Dus ik zou zeggen werk gewoon aan je uithoudingsvermogen en conditie en maak je geen zorgen om die BF. En als je het voor het uiterlijk doet be my guest.

:roflol:

Vind het grappig dat je dat over Corpaul zegt want nog steeds heeft hij jou geownd terwijl hij 25kg meer weegt. Dus dat bf% gelul heeft echt niets ermee te maken.
Blijf eens van die crackpijp af Fawaz. Ik heb niks over Corpaul gezegd, dat was Erwin. :mad:

Hij weegt trouwens meer dan 40kg zwaarder.

Wat valt er niet te snappen? Corpaul weegt zwaarder en heeft schijnbaar meer bodyfat en presteert beter, waarom zou je dan cutten? Je zegt dat je geen kracht wilt verliezen en toch gaat dat gebeuren als je stukken lichter bent. Je verliest ook je voordeel in sommige events. Dus ik zou zeggen werk gewoon aan je uithoudingsvermogen en conditie en maak je geen zorgen om die BF. En als je het voor het uiterlijk doet be my guest.

in de snelheid events kan je beter wat lichter zijn hoor

Falystr waarom ga je uberhaupt namen noemen, damm zeg je weet je beledigingen wel goed te plaatsen zeg o_O. En dat uit de hoogte gelul toen voor de wedstrijd ook jij zou wel even 1ste worden als corpaul dat niet deed en waar stond je nu uiteindelijk 13e. En dat met die loglift dat de zon in je ogen scheen dat gebeurde bij iedereen en hoorde je iemand klagen behalve jou nee.

dan mag jij me eens gaan quoten waar ik zei eerste te gaan worden. heb altijd gezegd ergens in de top 8 en alleen op de log lift kans op eerste plek als CP het niet zou doen.

Zon in me ogen was geen geklaag. Jimmy begon over hoe ik de log keihard neer gooide en rustiger moest doen. ik gaf de zon de schuld. normaal kijk ik tegen de log aan en die keer keek ik omhoog recht in de zon ipv tegen het log. heeft iedereen er last van gehad...als ze net zoals mij normaal tegen het log aan kijken hebben ze er geen last van gehad.

Beleding naar cor? Doe niet zo moeilijk en dramatisch man. Cor zit goed in het vel en als ik wil beledigen dan merk je het wel en zeg iets dat echt kwetsend is. In dit geval was het meer een voorbeeld hoe ik persoonlijk niet wil zijn. Als cor zich goed voelt bij hoe hij is more power to him. Zou wat zijn als ik ging huilen om elke keer dat iemand mij beledigde op dit forum :P

-edit-
voordat mensen afgunst of andere dingen in me schoenen willen schuiven forget it. dat heb ik niet. heb cor paul voor af als 1e getipt en hij heeft het gewoon eerlijk verdiend.

Laatst bewerkt:
Blijf eens van die crackpijp af Fawaz. Ik heb niks over Corpaul gezegd, dat was Erwin. :mad:

Hij weegt trouwens meer dan 40kg zwaarder.

Ik wou Falstyr quoten, gemeenerik. :(
Ik rook nooit, heb het nooit gedaan en zal het waarschijnlijk ook nooit doen dus die feit mag je wegschrapen!!!
CP weegt tegenover Falstyr 25kg meer, maar is nog altijd sneller. :p

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

in de snelheid events kan je beter wat lichter zijn hoor

Dat hoeft ook niet zozeer, het kan wel in je voordeel zitten om lichter te zijn, maar zolang je snel genoeg bent maakt het wat dat betreft weinig uit.

Terug
Naar boven