MuscleMeat

Wilde stier in een porseleinen kast

Tja, dat Jorrit jullie allemaal geowned heeft zegt genoeg. Die weegt toch beduidend minder dan ons allemaal!

En daarbij.. Falstyr, ik sluit me als mede-dikz*k echter wel aan bij Erwin. Nobody wants to be a fat ****.

Dus doe nou niet alsof je bewust voor dit uiterlijk gekozen hebt, omdat je dan schijnbaar betere hefboom-werking hebt. Muscles moves weight, not fat.

Hefboomwerking is heel leuk, en als je 2 meter bent, en je weegt 80kg, dan heb je daar last van. Ben je bij wijze van 1.80 en je weegt 90kg met 10%BF, who gives a **** wat je leverages zijn.

Ik ben ook vadsig, maar komop.. laten we het dik-zijn niet gaan goed praten. Tenzij je Chopperbob bent. Die is altijd dronken en squat 270. DIe mag dat.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

dan mag jij me eens gaan quoten waar ik zei eerste te gaan worden. heb altijd gezegd ergens in de top 8 en alleen op de log lift kans op eerste plek als CP het niet zou doen.

Zon in me ogen was geen geklaag. Jimmy begon over hoe ik de log keihard neer gooide en rustiger moest doen. ik gaf de zon de schuld. normaal kijk ik tegen de log aan en die keer keek ik omhoog recht in de zon ipv tegen het log. heeft iedereen er last van gehad...als ze net zoals mij normaal tegen het log aan kijken hebben ze er geen last van gehad.

Beleding naar cor? Doe niet zo moeilijk en dramatisch man. Cor zit goed in het vel en als ik wil beledigen dan merk je het wel en zeg iets dat echt kwetsend is. In dit geval was het meer een voorbeeld hoe ik persoonlijk niet wil zijn. Als cor zich goed voelt bij hoe hij is more power to him. Zou wat zijn als ik ging huilen om elke keer dat iemand mij beledigde op dit forum :P

-edit-
voordat mensen afgunst of andere dingen in me schoenen willen schuiven forget it. dat heb ik niet. heb cor paul voor af als 1e getipt en hij heeft het gewoon eerlijk verdiend.

Toch zag ik bij je wedstrijdverslag een lange lijst met copouts.

Moeilijk dramatisch? :roflol: nvm gozer ga lekker zo verder

Whahaha.. ik zie nu pas dat jij eerste bent hahaha..

Moeilijk dramatisch? :roflol: nvm gozer ga lekker zo verder

Het is een beetje vechten tegen de bierkaai man..

Wat TheMistery zegt klopt gewoon, ik heb het ook gezien..wij allemaal. Dat gewauwel dat er geen Belgische tegenstand zou zijn etc. Meen dat stukje over 1e worden ook gelezen te hebben.

Verder wordt er tegenwoordig ontiegelijk veel onzin gelult hierzo in de logs, wat ik lees is niets dan lof over iedereen, laten we het plat zeggen: gewoon gebillenlik. Gasten die net komen kijken en net aan een 110 stone pakken worden vergeleken met levende legendes als Chopperbob. Het gaat helemaal nergens meer over, afgezien van een paar logjes(mensen weten zelf wie dit zijn).

De misplaatste arrogantie van sommige gasten is ook hilarisch..ja ik zeg hilarisch omdat ik er tegenwoordig wel om kan lachen, maar eigenlijk is het ronduit triest als je zo'n vertekend beeld van de werkelijkheid hebt.

Er zijn de laatste tijd ook veel GURU'S bijgekomen als ik zo eens naar de toon van posts van sommigen kijk. Zal het weer die misplaatste arrogantie zijn of weten ze gewoon echt niet beter ? Dat is een vraag die serieus wel eens door m'n hoofd spookt wanneer ik dit forum lees en eigenlijk weet ik het antwoord al..het zal de testosteron wel zijn.

Is toch nog een aardige post geworden.. heb het maar een beetje algemeen gehouden, maar denk dat de mensen over wie het gaat zichzelf wel zullen herkennen.

Het grappige is.. Door de hele toon van je post kom je zelf ook als een guru over!

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn de laatste tijd ook veel GURU'S bijgekomen als ik zo eens naar de toon van posts van sommigen kijk.

ik word gewoon moe van het geneuzel van de meeste. verschil tussen een serieuze post en een dat niet zo is blijkt zeker ook moeilijk te zijn. 9 van de 10x krijg ik toch geen zinnige reacties. Zal wel gewoon droge cijfertjes posten over me training en voor de rest niks meer. Begin er steeds meer genoeg van te krijgen. had in het begin al me twijfels om wat actiever op DBB te zijn en die worden gewoon bevestigd.

Laatst bewerkt:
Het grappige is.. Door de hele toon van je post kom je zelf ook als een guru over!

Dankjewel, maar ik ben een bescheiden man en daarom zeg ik dat wat je zegt teveel krediet oplevert voor mij.

ik word gewoon moe van het geneuzel van de meeste. verschil tussen een serieuze post en een dat niet zo is blijkt zeker ook moeilijk te zijn. 9 van de 10x krijg ik toch geen zinnige reacties. Zal wel gewoon droge cijfertjes posten over me training en voor de rest niks meer. Begin er steeds meer genoeg van te krijgen. had in het begin al me twijfels om wat actiever op DBB te zijn en die worden gewoon bevestigd.

Het is inderdaad jammer Vincent. Doet me wel deugd dat ik niet de enige ben die het opvalt.

gewoon weer terug naar de basis. afsluiten van alles en iedereen en gewoon hard blijven trainen :)

Ik ben ook vadsig, maar komop.. laten we het dik-zijn niet gaan goed praten. Tenzij je Chopperbob bent. Die is altijd dronken en squat 270. DIe mag dat.

.

:heart:

Verder wel een beetje lage posts Vincent, waar de **** slaat het op om een ander af te burnen over zen BF, kijk eerst eens naar jezelf voor je een anders belachelijk maakt. Of is dit een manier van afreageren omdat Cor 1e was op de NCC en jij 13e ? Erg jammer.

Te laat, hij is al afgesloten voor alles en iedereen.

:heart:

Verder wel een beetje lage posts Vincent, waar de **** slaat het op om een ander af te burnen over zen BF, kijk eerst eens naar jezelf voor je een anders belachelijk maakt. Of is dit een manier van afreageren omdat Cor 1e was op de NCC en jij 13e ? Erg jammer.

tja dit had ik echt niet zien aankomen...mensen die woorden en zo in me schoenen zouden schuiven. gebeurd echt te vaak en is voorspelbaar. ik heb geen afgunst naar Cor. Ik heb hem altijd als favoriet voor het NCC gezien. Toen hij naar het podium werd geroepen stond ik achter hem en heb hem gewoon gefeliciteerd en iets gezegd in de trant als "zie je wel. precies zoals het hoort en we van te voren al wisten".

Ik brand corpaul niet af op zijn vet percentage. hij vind het prima zo en accepteert het. heb ik geen last van en ga ik hem niet voor af branden. wat ik zeg is dat IK PERSOONLIJK niet zo wil zijn en daar nu wat aan ga doen, want voor mijn eigen lichaam wil ik dat gewoon niet. In plaats van CorPaul had ik ook een andere gast als voorbeeld kunnen nemen. Die gast in Zuid Afrika op World Strongest Man met zijn enorme hangtieten en kwabben welk net niet door de groepsfase kwam. Prima als hij dat wilt, maar ik wil dat bij mijzelf niet.

Die gast heette Glenn Ross
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het afkraken als je iemand als voorbeeld neemt als standaard wat je voor jezelf een stap te ver vindt? Het omgekeerde gebeurd ook, maar dan is het een "streef fysiek".

ik hou me steeds voor om niet te reageren, maar helaas doe het dan toch. Typ/zeg ik nu dingen echt zo onduidelijk dat mensen de behoefte hebben het te verdraaien of verkeerd te interpreteren en vervolgens mezelf weer moet gaan zitten verdedigen?

tja dit had ik echt niet zien aankomen...mensen die woorden en zo in me schoenen zouden schuiven. gebeurd echt te vaak en is voorspelbaar. ik heb geen afgunst naar Cor. Ik heb hem altijd als favoriet voor het NCC gezien. Toen hij naar het podium werd geroepen stond ik achter hem en heb hem gewoon gefeliciteerd en iets gezegd in de trant als "zie je wel. precies zoals het hoort en we van te voren al wisten".

Ik brand corpaul niet af op zijn vet percentage. hij vind het prima zo en accepteert het. heb ik geen last van en ga ik hem niet voor af branden. wat ik zeg is dat IK PERSOONLIJK niet zo wil zijn en daar nu wat aan ga doen, want voor mijn eigen lichaam wil ik dat gewoon niet. In plaats van CorPaul had ik ook een andere gast als voorbeeld kunnen nemen. Die gast in Zuid Afrika op World Strongest Man met zijn enorme hangtieten en kwabben welk net niet door de groepsfase kwam. Prima als hij dat wilt, maar ik wil dat bij mijzelf niet. Is het afkraken als je iemand als voorbeeld neemt als standaard wat je voor jezelf een stap te ver vindt? Het omgekeerde gebeurd ook, maar dan is het een "streef fysiek".

ik hou me steeds voor om niet te reageren, maar helaas doe het dan toch. Typ/zeg ik nu dingen echt zo onduidelijk dat mensen de behoefte hebben het te verdraaien of verkeerd te interpreteren en vervolgens mezelf weer moet gaan zitten verdedigen?

Jij bent gewoon duidelijk hoor.. de 500 andere mensen interpreteren het gewoon verkeerd idd.

Ik brand corpaul niet af op zijn vet percentage. hij vind het prima zo en accepteert het. heb ik geen last van en ga ik hem niet voor af branden. wat ik zeg is dat IK PERSOONLIJK niet zo wil zijn en daar nu wat aan ga doen, want voor mijn eigen lichaam wil ik dat gewoon niet. In plaats van CorPaul had ik ook een andere gast als voorbeeld kunnen nemen. Die gast in Zuid Afrika op World Strongest Man met zijn enorme hangtieten en kwabben welk net niet door de groepsfase kwam. Prima als hij dat wilt, maar ik wil dat bij mijzelf niet. Is het afkraken als je iemand als voorbeeld neemt als standaard wat je voor jezelf een stap te ver vindt? Het omgekeerde gebeurd ook, maar dan is het een "streef fysiek".

Daarnaast wil ik niet tijdens het rennen dat me t**ten overal naar toe bouncen en al die shit. Toen ik dat bij CorPaul zag wilde ik dat bij mijzelf gaan voorkomen. Mag dan geen bodybuilder zijn, maar wil ook geen papz*k zijn qua uiterlijk.

Volgens mij zit jij hem hier toch echt letterlijk en figuurlijk af te zeiken?

In plaats van CorPaul had ik ook een andere gast als voorbeeld kunnen nemen. Die gast in Zuid Afrika op World Strongest Man met zijn enorme hangtieten en kwabben welk net niet door de groepsfase kwam.

je laat het stukken vriendelijker klinken :roflol:

Jij bent gewoon duidelijk hoor.. de 500 andere mensen interpreteren het gewoon verkeerd idd.

Ik begreep die DBB-liefde voor jou nooit.. maar ik begin het te snappen. You rule:D

Volgens mij zit jij hem hier toch echt letterlijk en figuurlijk af te zeiken?

Al is de leugen nog zo snel, Afwaz achterhaalt de waarheid wel!

Terug
Naar boven