- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Tja, dat Jorrit jullie allemaal geowned heeft zegt genoeg. Die weegt toch beduidend minder dan ons allemaal!
En daarbij.. Falstyr, ik sluit me als mede-dikz*k echter wel aan bij Erwin. Nobody wants to be a fat ****.
Dus doe nou niet alsof je bewust voor dit uiterlijk gekozen hebt, omdat je dan schijnbaar betere hefboom-werking hebt. Muscles moves weight, not fat.
Hefboomwerking is heel leuk, en als je 2 meter bent, en je weegt 80kg, dan heb je daar last van. Ben je bij wijze van 1.80 en je weegt 90kg met 10%BF, who gives a **** wat je leverages zijn.
Ik ben ook vadsig, maar komop.. laten we het dik-zijn niet gaan goed praten. Tenzij je Chopperbob bent. Die is altijd dronken en squat 270. DIe mag dat.
---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------
Toch zag ik bij je wedstrijdverslag een lange lijst met copouts.
En daarbij.. Falstyr, ik sluit me als mede-dikz*k echter wel aan bij Erwin. Nobody wants to be a fat ****.
Dus doe nou niet alsof je bewust voor dit uiterlijk gekozen hebt, omdat je dan schijnbaar betere hefboom-werking hebt. Muscles moves weight, not fat.
Hefboomwerking is heel leuk, en als je 2 meter bent, en je weegt 80kg, dan heb je daar last van. Ben je bij wijze van 1.80 en je weegt 90kg met 10%BF, who gives a **** wat je leverages zijn.
Ik ben ook vadsig, maar komop.. laten we het dik-zijn niet gaan goed praten. Tenzij je Chopperbob bent. Die is altijd dronken en squat 270. DIe mag dat.
---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------
dan mag jij me eens gaan quoten waar ik zei eerste te gaan worden. heb altijd gezegd ergens in de top 8 en alleen op de log lift kans op eerste plek als CP het niet zou doen.
Zon in me ogen was geen geklaag. Jimmy begon over hoe ik de log keihard neer gooide en rustiger moest doen. ik gaf de zon de schuld. normaal kijk ik tegen de log aan en die keer keek ik omhoog recht in de zon ipv tegen het log. heeft iedereen er last van gehad...als ze net zoals mij normaal tegen het log aan kijken hebben ze er geen last van gehad.
Beleding naar cor? Doe niet zo moeilijk en dramatisch man. Cor zit goed in het vel en als ik wil beledigen dan merk je het wel en zeg iets dat echt kwetsend is. In dit geval was het meer een voorbeeld hoe ik persoonlijk niet wil zijn. Als cor zich goed voelt bij hoe hij is more power to him. Zou wat zijn als ik ging huilen om elke keer dat iemand mij beledigde op dit forum
-edit-
voordat mensen afgunst of andere dingen in me schoenen willen schuiven forget it. dat heb ik niet. heb cor paul voor af als 1e getipt en hij heeft het gewoon eerlijk verdiend.
Toch zag ik bij je wedstrijdverslag een lange lijst met copouts.

nvm gozer ga lekker zo verder