- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En...omdat Hummer en Unclez tijdje terug kritiek hadden tot het punt dat heel me bench techniek onnodig de grond ingeboord werd...
tja dit had ik echt niet zien aankomen...mensen die woorden en zo in me schoenen zouden schuiven. gebeurd echt te vaak en is voorspelbaar.
?

Dat is (denk ik) ook onzin om die er proberen uit te krijgen. Er zal als je filmpjes ziet van goede wedstrijd lifters bijna altijd wel enigszins een aanzet moment zijn.
Wel zie je nog op dit filmpje dat je wat met je benen wiebelt terwijl de bar al zakt, dat moet er nog wel uit.
Hoe moet ik dit interpreteren? Vanuit je ervaring dat Fungames slechte organisatoren zijn met brak materiaal? Of omdat ik in een te sterke wedstrijd mee doe waarin ik al lang en breed weet niet hoog te gaan eindigen?Je gaat een fungames wedstrijd doen? Hahaha, veel plezier.
Ik zal maar zeggen dat ik niet erg blij was met hoe het 4 april ging. Was er niet zo van onder de indruk. Hopelijk is dat bij jou beter.

Merk wel dat me grip stuk sterker op duck walks, farmers e.d. is vergeleken met een deadlift gek genoeg.
hoop voor je dat het meevalt want je bent daar geloof ik wel redelijk gevoelig voor (no offense)Als je met een slechte organisatie en slecht spul nog goed presteert kun je het overal.
En vanuit dat oogpunt wil ik die k*t grint steen bij DJ's opnieuw eens proberen![]()