- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
katrollen? wat ovor machine is het dan? ik ging er eigenlijk vanuit dat het een bak deadlift was
katrollen? wat ovor machine is het dan? ik ging er eigenlijk vanuit dat het een bak deadlift was
@mino.
@mino.
Inderdaad een hefboom. Het is basic natuurkunde. Kracht x arm. Hoe korter de afstand van de gewichten tot het scharnierpunt hoe MOEILIJKER en hoe langer de hefboom hoe eenvoudiger. Het gaat allemaal om verhoudingen, vandaar dat je ook heel lastig verschillende bakken met elkaar kunt vergelijken.

ah het was weer een minotjeiemand enig idee hoe dat gaat daar? 3 beurten max of gewoon last man standing?

suf, dus je moet een beetje op de gok gaan bepalen wat je op die bak deadlift?

Nee hoor ik heb het goed, niet voor niet 4 jaar krachtleer gestudeerd. Ik heb het hier over verschillende zaken, aangrijpingspunt atleet en positie gewicht. Wanneer het grijppunt van de atleet dichter bij het scharnierpunt komt wordt het inderdaad zwaarder, je verkort je arm. Maar wanneer je deze afstand gelijk houdt en het gewicht dichter naar het middelpunt verplaatst zal het lichter worden. Het gewicht hoeft dan tevens over een mindere hoogte verplaatst te worden.

ik ga niet met "dumbbells">dumbbells opwarmen als ik een log press moet doen. gewicht is niet waar ik moeite heb om in te komen, maar het er onder duiken bij een log. Dat kan ik alleen opwarmen en er in komen als ik opwarm met een log en niet met wat anders. Wil ik beter presteren dan op het NCC moet ik schijt hebben en gewoon me reps e.d. maken zoals ik dat wil om tot een zo'n goed mogelijke top prestatie te komen. En die eind uitslag is het enige wat telt ongeacht hoe je er komt.
Volgende keer dat ik een log zie liggen tijdens het opwarmen pak ik die gewoon en niet de barbell met 40kg zoals op het NCC. Dat is 1 van de vele fouten waar ik van geleerd heb![]()