Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm okay, lijkt me toch wat lastig met bakdeadlifts als je grip nu erg slecht is.
Ik heb het idee dat jullie een monster score op de bakdeads gaan zetten als ik dat zo zie.Hmm okay, lijkt me toch wat lastig met bakdeadlifts als je grip nu erg slecht is.
Ja maar zit ook een onderdeel farmers op afstand in, dus zou zeggen dat alle beetjes helpen. Al moet je het natuurlijk zelf wetenGrip vermoeidheid vind ik ook niet echt een reden om het te gebruiken. Er is genoeg rust tussendoor om te herstellen.

Doe eens niet zo eigenwijs en gebruikt gewoon straps zoals chreiz aangeeft anders zal het weinig worden zo en dat zal je maat dan niet fijn vinden.

ik voel het inderdaad rond me knieen. Niet de knie zelf, maar meer de onderkant druppel van de quad als het ware. Als ik tijdje heb gezeten kan ik nauwelijks meer uit me stoel komen zo'n pijn doet het dan. Het is inderdaad verzurend. Gisteren voelde ik ze al zeuren bij de deads en net ook bij de Pendlay Row. Maar ja...kan moeilijk niet fietsen, want anders kom ik niet op me werk hehe.

Je hebt het over naweeën, revererend aan de NCC en daarna zeg je dat je sinds NCC een mentale dip hebt. Niet zo gek dan dat ik daarmee een verband leg waarbij je het niet onder stoelen of banken hebt geschoven dat je zwaar teleurgesteld was met het behaalde resultaat.Enige na-wee waar ik 100% zeker van ben zijn de polsen. Rechts heb ik er nauwelijks last van en is al bijna helemaal weg. Links voel ik het meer. Verder voelt me rug niet super aan en zeurt nog aardig, maar is ook al aan het minderen.
Merk wel dat ik ook een mentale dip heb. Heb sinds het NCC erg weinig zin om aan een training te beginnen en werk gedwongen de compounds af en voor de rest zie ik het wel weer hoe het gaat.