chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
180 bench als naturel kan ik moeilijk geloven soms - maar als jij het zeg
ik zou zeggen go for it
Hahaha meen je dit nou serieus ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
180 bench als naturel kan ik moeilijk geloven soms - maar als jij het zeg
ik zou zeggen go for it
Dat vind ik gewoon een bullshit statement. Alle gains die je haalt zonder AS is gewoon naturel behaald. Dus ik kan prima de 180kg naturel bereiken.
Ben ik wel met je eens. Eigenlijk moet je dus zo rekenen: 40kg gewonnen met kuren (test, hgh enz) op de bench = 180 - 40 = eigenlijk maar een bench van 140.

Had vroegah een hele verklaring hoe/wat, maar kan het helaas niet meer herinneren. Kern was dat zodra je 1 maal kuurt meteen nooit meer naturel bent. En dat die statement onzin is ongeacht welke hoek je gebruikt om dat standpunt te benaderen. Tegen de tijd dat ik 180kg bank zit er geen enkel stofje meer in me bloed/lichaam dus ben ik gewoon naturelBen ik wel met je eens. Eigenlijk moet je dus zo rekenen: 40kg gewonnen met kuren (test, hgh enz) op de bench = 180 - 40 = eigenlijk maar een bench van 140.

Net als bij mij is je hoofd natuurlijk een stuk lager dan je buik.Safeties eentje hoger en dan knalt me barbell er bijna tegen aan. Vind het mentaal niet prettig aanvoelen. Nu als ik faal kan ik er nog net onderuit kruipen hehe.

Ja, ik vond het nogal veel duw oefeningen, maar als je er goed op gaat is dat het belangrijkste natuurlijk.Hoe bedoel je veel? Het volume? Vind dat juist prettig werken. Maak er gains mee meer dan voorheen.