AndroidHealthClinic

Wilders bij moskee protest NY

• Topic Starter Topic Starter
Islam en Jodendom hebben elkaar nodig want stel je voor dat zulke dualistische discussies uitdoven, dan zou de spirit van het monotheïsme en de vertakking van het Oude Testament geheel worden verdreven door verfijnde volwassenheid en de moderne wetenschap met z'n onderliggende grondvesten. Niets meer om over te rouwen als de gedachte over de dood equivalent wordt gezien als het tijdloze zwarte net als voor de geboorte.

Ga je toch echt even de fout in hoor marky. Want ik zeg altijd maar dat die gelovigen die dus in een hemel geloven en toch rouwen egoistische **lijers zijn, aangezien ze met de volle 100% geloven dat diegene op een betere plaats is. Ze zitte dus daar in die kerk alleen verdrietig te wezen voor zichzelf en niet voor degene die dood is.
Dus er is juist iets om over te rouwen als de gedachte over de dood als equivalent wordt gezien als het tijdloze zwarte net als voor de geboorte, want dan is die persoon er dus echt niet meer.

Ga je toch echt even de fout in hoor marky. Want ik zeg altijd maar dat die gelovigen die dus in een hemel geloven en toch rouwen egoistische **lijers zijn, aangezien ze met de volle 100% geloven dat diegene op een betere plaats is. Ze zitte dus daar in die kerk alleen verdrietig te wezen voor zichzelf en niet voor degene die dood is.
Dus er is juist iets om over te rouwen als de gedachte over de dood als equivalent wordt gezien als het tijdloze zwarte net als voor de geboorte, want dan is die persoon er dus echt niet meer.
goed punt:D

Off topic, maar ik dacht het is het niet waard om een nieuw topic te openen:

De extreemrechtse English Defence League is van plan om op 30
oktober, tijdens de rechtszaak tegen Wilders, in Amsterdam te gaan
demonstreren vóór de PVV-leider. De English Defence League (EDL)
staat in eigen land bekent om demonstraties met een gewelddadig
karakter. De groep bestaat ondermeer uit racistische skinheads en
voetbalhooligans. De leider van de EDL is veroordeeld voor
geweldpleging.

Dat vind ik dan wel weer humor. Dit is iets waar Wilders totaal niet op zit te wachten. Wat ik alleen niet snap is dat racistische skinheads voor hem protesteren, hier in NL vinden die neo-nazi's hem maar een jodenvriendje. Zal wel te maken hebben met het feit dat rechtse mensen niet de slimsten zijn.

Dat was een uitlokkertje, ik bedoel natuurlijk extreem-rechtse mensen:p

Heb net even op youtube enkele filmpjes van die EDL gezien. hoop dat ze met een grote groep komen. En ze zijn niet racistisch zeggen ze zelf. Het verklaarde doel is zich te verzetten tegen wat zij beschouwt als de verspreiding van het islamisme, de sharia wetgeving en islamitisch extremisme in Engeland.
hier Geert Wilders trouwens met een keppeltje:
http://www.youtube.com/watch?v=XtjcTyvYLuc

Laatst bewerkt:
Heb net even op youtube enkele filmpjes van die EDL gezien. hoop dat ze met een grote groep komen. En ze zijn niet racistisch zeggen ze zelf. Het verklaarde doel is zich te verzetten tegen wat zij beschouwt als de verspreiding van het islamisme, de sharia wetgeving en islamitisch extremisme in Engeland.
hier Geert Wilders trouwens met een keppeltje:
http://www.youtube.com/watch?v=XtjcTyvYLuc

dus als een moslim een snoepje steelt bij pathe (die bioscoop waar bij de snoep staat 1 snoepje is ook diefstal) moet hij het land uit?

1:00

dus als een moslim een snoepje steelt bij pathe (die bioscoop waar bij de snoep staat 1 snoepje is ook diefstal) moet hij het land uit?

1:00

Nee joranr, ga starting strength lezen. Hij heeft niks tegen moslims, maar als het een immigrant beteft wel. En terecht, niet meer dan normaal.
Als jij bij iemand op visite bent sloop jij toch ook niet zijn playstation?

@BeginnerBB en Silentio

Nu niet veel tijd meer. Wat je in je laatste post zei, beginner, klopt wel maar dan heb je het over extremen en die moeten idd aangepakt worden. Maar aan jullie allebei (silentio de magazijnwerker:p) ik denk niet dat een vuilnisman evenveel moet verdienen als een chirurg bijv. Waarom niet? Omdat iedereen een vuilnisman kan zijn en niet iedereen een chirurg. Bovendien denk ik dat we zonder deze competitie allemaal een stuk luier worden. Silentio wat je zegt over potentie en creativiteit kan ik me mee vinden, ik had hetzelfde gevoel toen ik nog een bijbaan had in de AH, je kan wel harder en effecienter werken, maar je schiet er niets mee op want je krijgt nog een kar. Dat is in een notendop wel een probleem idd.
En beginnerBB, op internationaal vlak is er idd een heel stuk mis, en ik heb de antwoorden ook niet. Miss maar eens een topic over openen. Uiteindelijk geldt mi voor kapitalisme hetzelfde als voor de huidige democratie: Het is het meest slechte systeem op alle andere bedachte systemen na. Voor nu, prettige avond.

Eens met deze post, sorry voor de late reply. Het dikgedrukte heb ik ook nooit beweerd, dus ben het er ook wel mee eens.

Ik zie het al als er weer een aanslag is in een westers land dan zijn wij aan de beurt, mede mogelijk gemaakt door Geert Wilder:D

Pas als je jezelf eens apart hebt genomen zonder externe pluggen in het autonome systeem, kun je voor jezelf pas zeggen of een niet-dualistisch raamwerk bestaat of niet bestaat.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Ik zie het al als er weer een aanslag is in een westers land dan zijn wij aan de beurt, mede mogelijk gemaakt door Geert Wilder:D

Chess, count me in.

+1 door de ingewikkeldheid van de tekst kom je er minder snel achter maar een gelovige zou het oneindige zwarte juist meer zien als een rede om te rouwen dan dat de overleden persoon in de hemel zou zitten

• Topic Starter Topic Starter
Zie je wel, Joranr geeft me ook gelijk.
En marky, van je laatste comment snap ik geen reet, maar dat is ook je bedoeling.
Als je maar wel begrijpt dat ik het niet van intelligentie vind getuigen, want anders had je het beter kunnen uitleggen.

Mwahaha die homobar:) Kijken of die gekken die het verdedigden nu nog een grote mond hebben

+1 door de ingewikkeldheid van de tekst kom je er minder snel achter maar een gelovige zou het oneindige zwarte juist meer zien als een rede om te rouwen dan dat de overleden persoon in de hemel zou zitten
Je moet als gelovige gewoon je mond houden bidden en je geld afstaan.. maakt niet uit in welke volgorde:rolleyes:

Now, being as Amerocentric as we are, why should we care about a politician in Europe? We hate Europe! We must care about this politician because this war is not a nation state war, this is global, the global jihad. And who will fight it and defend the west? Free men and free women who know how much blood, toil, and hard work it took to get to this point in advanced civilization.”

De vriendin van Wilders (Pamela Geller van de SIOA) klinkt wel een beetje als een moslimextremist met haar 'we hate Europe'. Leuk zo'n rabiate moslimhater de PVV mede sponsort of in ieder geval Wilders zelf. Met dit soort haatinstituten komen we er wel, vooruitstrevende mensen die vooral in zwart/wit hun wereld willen indelen.

De vriendin van Wilders (Pamela Geller van de SIOA) klinkt wel een beetje als een moslimextremist met haar 'we hate Europe'. Leuk zo'n rabiate moslimhater de PVV mede sponsort of in ieder geval Wilders zelf. Met dit soort haatinstituten komen we er wel, vooruitstrevende mensen die vooral in zwart/wit hun wereld willen indelen.

Met pappen en nat houden komen we ook nergens EricR. Wat vind jij trouwens van die homobar? Denk je dat de moslims net zo tolerant zijn als dat wij, volgens jou onder andere, moeten zijn?

Met pappen en nathouden kom je idd nergens maar wat mevrouw geller allemaal uitslaat komen we ook niet veel verder hoor.. dat mens is echt flink doorgeschoten.

Strijd creëer je door het erover te hebben, je ban het uit door het er niet over te hebben. Vraag me af wat er zou gebeuren als we globaal vanaf nu collectief op TV en Internet enkel liefde en huil programma's zouden uitzenden, over 20 jaar heb je dan 20 jarige die alleen maar gevoel en liefde kennen.

Maar de meeste doen alsof ze op een citroen zuigen als echte liefde op ze wordt geprojecteerd, wat zijn dan we dan nog ver verwijderd van globale programmering met liefde. En zo moeilijk is het niet, altijd een erectie houden voor de externe ogen is moeilijker, maar dat zijn we gewend en voelt vertrouwd. Echte authentieke Goden beginnen met zichzelf en snijden dat lijntje door.

Met pappen en nat houden komen we ook nergens EricR. Wat vind jij trouwens van die homobar? Denk je dat de moslims net zo tolerant zijn als dat wij, volgens jou onder andere, moeten zijn?

Wat heeft dit met pappen en nathouden te maken? Rechtvaardigt dat extremistisch gedrag of uitspraken.

Als ik de gedachtetrant van sommige jankerds aanhoud is die homobar net zo'n provocatie als die gebedsruimte. Ik vind het beiden geen provocatie maar de jankers zouden wel consequent moeten zijn natuurlijk, als je het ene een provocatie vind is de actie die er op volgt ook een provocatie.

Wat heeft dit met pappen en nathouden te maken? Rechtvaardigt dat extremistisch gedrag of uitspraken.

Als ik de gedachtetrant van sommige jankerds aanhoud is die homobar net zo'n provocatie als die gebedsruimte. Ik vind het beiden geen provocatie maar de jankers zouden wel consequent moeten zijn natuurlijk, als je het ene een provocatie vind is de actie die er op volgt ook een provocatie.

Ja maar omdat de ene kant 'jankt' om de moskee en die moslims zeggen van nou niks aan de hand+die andere lui die erbij horen. Dan kijken of ze nu zeuren als staat er een homo in een roze v-hals shirtje ze aan te kijken als ze daar naar binnen gaan. Dan is ons gezeur dus gerechtvaardigd.

Iedereen voelt zich kosmopolitische burger als het internationale diplomatieke wrijving betreft, maar bij elke andere situatie die globale actie, arbeid of geld verreist zijn we met een spat plots weer dorpelingen, zelfs die Grote sterke Leiders kijken dan weer naar binnen met de alom bekende nationale protectie toebehorend daaraan. Zo is het cirkeltje weer kloppend compleet en blijkt elke mening, elk plaatje, elk hoofd, elk videotje en elk samengebonden web op 't net gewoon weer het oude wiel vervaardigd uit een nieuw soort chroom.

Laatst bewerkt:
Een knap staaltje slap lullen, dat kan natuurlijk nooit kwaad he, Marky

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven