XXL Nutrition

Wilders bij moskee protest NY

ik vind het slim.. meer kan ik niet zeggen

• Topic Starter Topic Starter
@BeginnerBB en Silentio

Nu niet veel tijd meer. Wat je in je laatste post zei, beginner, klopt wel maar dan heb je het over extremen en die moeten idd aangepakt worden. Maar aan jullie allebei (silentio de magazijnwerker:p) ik denk niet dat een vuilnisman evenveel moet verdienen als een chirurg bijv. Waarom niet? Omdat iedereen een vuilnisman kan zijn en niet iedereen een chirurg. Bovendien denk ik dat we zonder deze competitie allemaal een stuk luier worden. Silentio wat je zegt over potentie en creativiteit kan ik me mee vinden, ik had hetzelfde gevoel toen ik nog een bijbaan had in de AH, je kan wel harder en effecienter werken, maar je schiet er niets mee op want je krijgt nog een kar. Dat is in een notendop wel een probleem idd.
En beginnerBB, op internationaal vlak is er idd een heel stuk mis, en ik heb de antwoorden ook niet. Miss maar eens een topic over openen. Uiteindelijk geldt mi voor kapitalisme hetzelfde als voor de huidige democratie: Het is het meest slechte systeem op alle andere bedachte systemen na. Voor nu, prettige avond.

Laatst bewerkt:
@BeginnerBB en Silentio

Nu niet veel tijd meer. Wat je in je laatste post zei, beginner, klopt wel maar dan heb je het over extremen en die moeten idd aangepakt worden. Maar aan jullie allebei (silentio de magazijnwerker:p) ik denk niet dat een vuilnisman evenveel moet verdienen als een chirurg bijv. Waarom niet? Omdat iedereen een vuilnisman kan zijn en niet iedereen een chirurg. Bovendien denk ik dat we zonder deze competitie allemaal een stuk luier worden.
En beginnerBB, op internationaal vlak is er idd een heel stuk mis, en ik heb de antwoorden ook niet. Miss maar eens een topic over openen. Voor nu, prettige avond.

Een chirurg offert veel meer factoren op dan een vuilnisman om het uberhaupt te kunnen uit oefenen.

Geert: 11 september naar New York om te speechen bij een demonstratie tegen de bouw van een moskee op terrein Ground Zero - wat een enorme gotspe.

Een chirurg offert veel meer factoren op dan een vuilnisman om het uberhaupt te kunnen uit oefenen.

Geert: 11 september naar New York om te speechen bij een demonstratie tegen de bouw van een moskee op terrein Ground Zero - wat een enorme gotspe.

jij bent ook lang weggebleven..., heb je je argumenten en een oneindige kennis van feiten al gevonden?:rolleyes:

jij bent ook lang weggebleven..., heb je je argumenten en een oneindige kennis van feiten al gevonden?:rolleyes:

Mwah nog niet maar ik ben bezig.
Raar trouwens dat ik als niet moslim mekka niet in mag en zij wel overal hier als wel moslim. Rariteitenkabinet. Maar dat is wel een beetje een drogreden maar toch op z'n minst curieus te noemen.

Mwah nog niet maar ik ben bezig.
Raar trouwens dat ik als niet moslim mekka niet in mag en zij wel overal hier als wel moslim. Rariteitenkabinet. Maar dat is wel een beetje een drogreden maar toch op z'n minst curieus te noemen.
maar waarom zit je zo hard te zagen over de islam, alle religie moet weg, door je zo te focussen op 1 godsdienst werk je vooruitgang even hard, mss zelfs harder tegen dan de gemiddelde moslim zelf;)

Marx had anders een heleboel antwoorden hoor, boeken ermee vol heeft ie geschreven.

Op eigen verzinsels ja.
Open lekker een topic over hem of het marxisme, kunnen we lachen.

Ik kan me voorstellen dat een moskee daar bouwen negatieve gevoelens oproept bij sommige.
Sowieso zou er geen euro/dollar subcidie aan besteed mogen worden.

http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/groen_licht_voor_moskee_nabij_ground_zero_1_494554 15 verdiepingen nog wel, geweldig!

Dus die moslims die drie blokken verder naar een moskee willen gaan zijn dezelfde als degenen die een vliegtuig in het WTC ramden? Alle moslims zijn in feite terroristen volgens jou, Hardcorenl?

Zo heb ik een hekel aan ALLE PVV'ers omdat er eentje is die zijn handjes niet thuis kan houden als hij wat gedronken heeft.

Zo heb ik een hekel aan ALLE PVV'ers omdat er eentje is die zijn handjes niet thuis kan houden als hij wat gedronken heeft.

het is je goed recht om zo te redeneren maar ik denk, samen met veel andere mensen, dat je dan wel een verschrikkelijk uilskuiken bent. En dan gaat het puur om de redenatie niet om de PVV of iets dergelijks

Raad de twee malloten die keer op keer moeite hebben met sarcasme.

Haha Klaaswitz denkt dat ik er serieus op inga omdat ik 1 smiley post.

Heel die Wilders spoort niet..

Hij komt wel met sommige goede punten, maar over het algemeen spoort hij voor geen meter.

gezellig :)

Terug
Naar boven