AndroidHealthClinic

Wilders bij moskee protest NY

ik benieuwd als een (groepering)christen(en) ergens een dikke aanslag pleegt er ook zo moeilijk word gedaan als men bijna 10 jaar later toevallig daar ergens in de buurt een kerk wil gaan bouwen.

ik benieuwd als een (groepering)christen(en) ergens een dikke aanslag pleegt er ook zo moeilijk word gedaan als men bijna 10 jaar later toevallig daar ergens in de buurt een kerk wil gaan bouwen.

probleem is dat er vandaag de dag geen christen(groeperingen) zijn die aanslagen plegen tegen het westen "in de naam van god".

Natuurlijk gaan mensen er niet warm van lopen als het symbool waarmee die terroristen hun daden verantwoorden even voor hun voordeur verschijnt;) ALS een christengroepering dit zou flikken zou men net hetzelfde reageren, alleen is het merendeel (?) in de USA zelf christen, dus ze gaan geen aanslag plegen op eigen volk, zo achterlijk zijn die islamitische terroristen zelfs niet (?) :D

dus ze gaan geen aanslag plegen op eigen volk, zo achterlijk zijn die islamitische terroristen zelfs niet (?) :D
In Islamitische landen worden nooit aanslagen gepleegd?
Kunnen we beter naar ginder verhuizen :p

Oja, en zijn er geen extremistische, gewelddadige, christelijke groeperingen? Ik dacht het wel.

Laatst bewerkt:
probleem is dat er vandaag de dag geen christen(groeperingen) zijn die aanslagen plegen tegen het westen "in de naam van god".
Natuurlijk gaan mensen er niet warm van lopen als het symbool waarmee die terroristen hun daden verantwoorden even voor hun voordeur verschijnt;) ALS een christengroepering dit zou flikken zou men net hetzelfde reageren, alleen is het merendeel (?) in de USA zelf christen, dus ze gaan geen aanslag plegen op eigen volk, zo achterlijk zijn die islamitische terroristen zelfs niet (?) :D

suuure.

• Topic Starter Topic Starter

Maak je nu een grapje? Ga anders even snel je mond spoelen! Er sterven veel meer moslims door aanslagen van moslim-terroristen dan westerlingen.

Tja het is nogal smakeloos om daar een moskee te beginnen, maar de reactie van de Amerikanen is ook wel erg overtrokken.. moeilijkmoelijkmoeilijk

Tja het is nogal smakeloos om daar een moskee te beginnen, maar de reactie van de Amerikanen is ook wel erg overtrokken.. moeilijkmoelijkmoeilijk

Dat het vlakbij Ground Zero is, is gewoon een smoes om te protesteren. Wilders gaat daar spreken op uitnodiging van 'stop islamization of America'

Dat het vlakbij Ground Zero is, is gewoon een smoes om te protesteren. Wilders gaat daar spreken op uitnodiging van 'stop islamization of America'

Moraalridder, kijk aub nog een keer naar de aanslagen van 9/11. Verdiep je daarna ook in de oorlog daar in het midden oosten.
Kijken of je daarna nog steeds denk van oh die overledene hebben geen families die moeite hebben met moslims. Ik zou het zelf erg confronterend vinden. Dan probeer je elke dag al bijvoorbeeld door te leven zonder je echtgenoot, en zo min mogelijk elke moslim haten. Maar dan moet er ook nog een moskee dichtbij komen, het is ongepast.

Ik vind de moskee toch een provocatie. Niet omwille van de islam.
Eender wel religieus symbool zou moeten gewijgerd worden op dergelijke plaats. Ground zero is gewoon weer het zoveelste bewijs dat relegies voor 'oorlog' zorgen. Waarom moet ieder zijn geloof aan de andere willen opdringen. En dit geldt in alle richtingen.

Ieder zijn geloof, IEDER zijn mening. Maar hou religie weg uit het straatbeeld. Als jji overtuigd ben van je geloof, vier dat dan thuis.

Moraalridder, kijk aub nog een keer naar de aanslagen van 9/11. Verdiep je daarna ook in de oorlog daar in het midden oosten.
Kijken of je daarna nog steeds denk van oh die overledene hebben geen families die moeite hebben met moslims. Ik zou het zelf erg confronterend vinden. Dan probeer je elke dag al bijvoorbeeld door te leven zonder je echtgenoot, en zo min mogelijk elke moslim haten. Maar dan moet er ook nog een moskee dichtbij komen, het is ongepast.

niet omdat het de islam is inderdaad maar hoe je t went of keert ze hadden een betere locatie kunnen kiezen want tja de huidige vraagt ook een beetje om problemen.

Ging jij niet weg, had je beloofd toch? Daarbij train je ook niet lees ik, kom a.u.b. gewoon je belofte na. Doe je toch nog een keer iets zinnigs hier.

Ging jij niet weg, had je beloofd toch? Daarbij train je ook niet lees ik, kom a.u.b. gewoon je belofte na. Doe je toch nog een keer iets zinnigs hier.

Ik train op het moment niet en dat heeft een vervelende reden. Maar ik vond het een nogal goede toevoeging voor dit topic dus ik dacht zet het toch maar even neer.

hij houdt het bij 1 a 2 intensieve trainingen per jaar net als jij
:P

Flapdrol helemaal niet. Alleen nu op het moment anders train ik weer gewoon bikkelhard, marokkaanse/Italiaanse superdude

Je bent 14. Niets in deze sectie te zoeken, en dan post je alleen om stoer te doen. Doe iedereen een plezier en blijf weg hier.

Off topic, maar ik dacht het is het niet waard om een nieuw topic te openen:

De extreemrechtse English Defence League is van plan om op 30
oktober, tijdens de rechtszaak tegen Wilders, in Amsterdam te gaan
demonstreren vóór de PVV-leider. De English Defence League (EDL)
staat in eigen land bekent om demonstraties met een gewelddadig
karakter. De groep bestaat ondermeer uit racistische skinheads en
voetbalhooligans. De leider van de EDL is veroordeeld voor
geweldpleging.

Dat vind ik dan wel weer humor. Dit is iets waar Wilders totaal niet op zit te wachten. Wat ik alleen niet snap is dat racistische skinheads voor hem protesteren, hier in NL vinden die neo-nazi's hem maar een jodenvriendje. Zal wel te maken hebben met het feit dat rechtse mensen niet de slimsten zijn.

Dat was een uitlokkertje, ik bedoel natuurlijk extreem-rechtse mensen:p

Islam en Jodendom hebben elkaar nodig want stel je voor dat zulke dualistische discussies uitdoven, dan zou de spirit van het monotheïsme en de vertakking van het Oude Testament geheel worden verdreven door verfijnde volwassenheid en de moderne wetenschap met z'n onderliggende grondvesten. Niets meer om over te rouwen als de gedachte over de dood equivalent wordt gezien als het tijdloze zwarte net als voor de geboorte.

Terug
Naar boven