- Waardering
- 396
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik benieuwd als een (groepering)christen(en) ergens een dikke aanslag pleegt er ook zo moeilijk word gedaan als men bijna 10 jaar later toevallig daar ergens in de buurt een kerk wil gaan bouwen.
ALS een christengroepering dit zou flikken zou men net hetzelfde reageren, alleen is het merendeel (?) in de USA zelf christen, dus ze gaan geen aanslag plegen op eigen volk, zo achterlijk zijn die islamitische terroristen zelfs niet (?) 
In Islamitische landen worden nooit aanslagen gepleegd?dus ze gaan geen aanslag plegen op eigen volk, zo achterlijk zijn die islamitische terroristen zelfs niet (?)![]()

probleem is dat er vandaag de dag geen christen(groeperingen) zijn die aanslagen plegen tegen het westen "in de naam van god".
Natuurlijk gaan mensen er niet warm van lopen als het symbool waarmee die terroristen hun daden verantwoorden even voor hun voordeur verschijntALS een christengroepering dit zou flikken zou men net hetzelfde reageren, alleen is het merendeel (?) in de USA zelf christen, dus ze gaan geen aanslag plegen op eigen volk, zo achterlijk zijn die islamitische terroristen zelfs niet (?)
![]()
In Islamitische landen worden nooit aanslagen gepleegd?
Kunnen we beter naar ginder verhuizen
Oja, en zijn er geen extremistische, gewelddadige, christelijke groeperingen? Ik dacht het wel.

wie/waar dan? en nieuwsverslagen van hun aanslagen? uitgezonderd die belabberde toestanden in ierland![]()
probleem is dat er vandaag de dag geen christen(groeperingen) zijn die aanslagen plegen tegen het westen "in de naam van god".
Natuurlijk gaan mensen er niet warm van lopen als het symbool waarmee die terroristen hun daden verantwoorden even voor hun voordeur verschijntALS een christengroepering dit zou flikken zou men net hetzelfde reageren, alleen is het merendeel (?) in de USA zelf christen, dus ze gaan geen aanslag plegen op eigen volk, zo achterlijk zijn die islamitische terroristen zelfs niet (?)
![]()
Maak je nu een grapje? Ga anders even snel je mond spoelen! Er sterven veel meer moslims door aanslagen van moslim-terroristen dan westerlingen.
Maak je nu een grapje? Ga anders even snel je mond spoelen! Er sterven veel meer moslims door aanslagen van moslim-terroristen dan westerlingen.
Raad de malloot die keer op keer moeite heeft met sarcasme.

Tja het is nogal smakeloos om daar een moskee te beginnen, maar de reactie van de Amerikanen is ook wel erg overtrokken.. moeilijkmoelijkmoeilijk
Dat het vlakbij Ground Zero is, is gewoon een smoes om te protesteren. Wilders gaat daar spreken op uitnodiging van 'stop islamization of America'
Moraalridder, kijk aub nog een keer naar de aanslagen van 9/11. Verdiep je daarna ook in de oorlog daar in het midden oosten.
Kijken of je daarna nog steeds denk van oh die overledene hebben geen families die moeite hebben met moslims. Ik zou het zelf erg confronterend vinden. Dan probeer je elke dag al bijvoorbeeld door te leven zonder je echtgenoot, en zo min mogelijk elke moslim haten. Maar dan moet er ook nog een moskee dichtbij komen, het is ongepast.
Moraalridder, kijk aub nog een keer naar de aanslagen van 9/11. Verdiep je daarna ook in de oorlog daar in het midden oosten.
Kijken of je daarna nog steeds denk van oh die overledene hebben geen families die moeite hebben met moslims. Ik zou het zelf erg confronterend vinden. Dan probeer je elke dag al bijvoorbeeld door te leven zonder je echtgenoot, en zo min mogelijk elke moslim haten. Maar dan moet er ook nog een moskee dichtbij komen, het is ongepast.
hij houdt het bij 1 a 2 intensieve trainingen per jaar net als jijGing jij niet weg, had je beloofd toch? Daarbij train je ook niet lees ik, kom a.u.b. gewoon je belofte na. Doe je toch nog een keer iets zinnigs hier.

Ging jij niet weg, had je beloofd toch? Daarbij train je ook niet lees ik, kom a.u.b. gewoon je belofte na. Doe je toch nog een keer iets zinnigs hier.
hij houdt het bij 1 a 2 intensieve trainingen per jaar net als jij