- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) enz enz.
YouTube - Muhammad was a terrorist and pedophile.
hopelijk ziet spiertje dit niet, anders krijgt ie een hartattack![]()
Die film is trouwens bij LiveLeak eraf gehaald, omdat het personeel daar bedreigd werd... :S
Die film is trouwens bij LiveLeak eraf gehaald, omdat het personeel daar bedreigd werd... :S
Richard doet enkele stellingen en die ontwijk jij, maargoed als je niet capabel genoeg bent om dat te begrijpen dan wordt het mij ook een stuk duidelijk waarom je altijd van die domme posts maakt.Welke discussie onnozele, mischien moet je eens beter lezen voordat je wat roept over discussie
Die van dat het een goede zaak is dat moslims het helemaal ok en toppie vinden dat de koran, het heiligste boek voor een moslim wat er is verbrand en gescheurd worden.
Mischien in een andere realiteit
Elke moslim die het niet erg vind dat de koran verbrand en gescheurd wordt is geen moslim. Ik weiger te geloven dat RichardV moslims kent die het niet erg zouden vinden als de koran verbrandt word, tenzij ze natuurlijk gulzig van de wijn drinken, en varkensvlees ook achterover scheppen
Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) heeft Eshan Jami opgeroepen geen aanstootgevende film tegen de islam te maken. Het eerste fragment dat Jami inmiddels heeft voorvertoond geeft een beeld van een tekenfilm over de islam waarop de minister niet zit te wachten.
,,Doe alsjeblieft niet mee aan die valse beeldvorming die een wig drijft in onze samenleving'', zei Hirsch Ballin vanochtend in het radioprogramma Tros Kamerbreed.
De minister hoopt dat Jami luistert naar de oproep die het kabinet deze week heeft gedaan rondom het verschijnen van Wilders' film Fitna. ,,Ik denk dat hij dan over een heel andere film moet gaan nadenken dan die waarvan we de eerste aanstootgevende beelden hebben gezien.''
Het fragment dat Jami toonde, betrof een getekende profeet Mohammed die in staat van opwinding met zijn 9-jarige vrouw Aisa hand in hand op weg is naar de moskee om haar daar te ontmaagden. In moslimkringen is het een groot taboe om alleen al de profeet uit te beelden.
Niks stenigen, we leven niet in een islamitische staatIs geen antwoord.
Is ontwijken. Je kan toch wel aangeven wat je erger vind. Papier verbranden of mensen mishandelen?
Ben je zo beperkt knul?
En de moslims die ik ken, lezen geen Koran. Hebben het wel al redelijk gemaakt in het bedrijfsleven. Kopen een huis met rente (dat mag ook niet). Drinken idd wanneer zij dat willen (mooi he je eigen wil i.p.v. luisteren naar een boek) en sommige eten idd varkensvlees.
Stenig ze
Mooie is dat ze wel lol in hun leven hebben, ook coïtus buiten huwelijken.
De schande
Maar Spiermans, mister hypocriet, heb jij ooit gedronken, heb je ooit gerookt, heb je ooit aan coïtus gedaan (zelf bevrediging telt ook). Kijk je soms onzedelijk naar vrouwen (of mannen) enz enz.
Ook jij bent dan een zondaar![]()
Hij doet een stelling, hij zegt wat is erger onschuldige in elkaar getrapt door 6 mensen(daarmee doelt hij op dat topic van Jaap, een ouwe vriend van mij)Richard doet enkele stellingen en die ontwijk jij, maargoed als je niet capabel genoeg bent om dat te begrijpen dan wordt het mij ook een stuk duidelijk waarom je altijd van die domme posts maakt.
ik denk dat niemand het leuk vind dat ze je sprookjesboek verbranden, maar toch is er wel een verschil tussen iets niet leuk vinden en meteen alles kort en klein willen slaan. (JA ECHT!)
Hij doet een stelling, hij zegt wat is erger onschuldige in elkaar getrapt door 6 mensen(daarmee doelt hij op dat topic van Jaap, een ouwe vriend van mij)
Ja ik vind het persoonlijk erger dat de koran verbrand wordt, de koran is het allerheiligste der heiligen voor mij. En sorry maar dat vind ik gewoon erger dan 2 personen die een paar klappen krijgen. Betekent niet dat ik het veroordeel(in het geval van die 2 natzis niet omdat ik die kende en het voor mij geen onschuldigen waren) Maar normaliter gezien wel, blijft fout natuurlijk.
Maar de mate waarin ik dat erg vindt verschilt idd, de koran verbranden is de ultieme belediging. Dan heb ik liever dat je me moeder uitscheldt of iets dergelijks

Er komt altijd een punt waarin religie zich moet verdedigen en verdedigd moet worden tegen aanvallen en uitroeing.
Zo zal de islam ook nog zijn grote strijden kennen, zo is voorspeld door de heilige koran
Hij doet een stelling, hij zegt wat is erger onschuldige in elkaar getrapt door 6 mensen(daarmee doelt hij op dat topic van Jaap, een ouwe vriend van mij)
Ja ik vind het persoonlijk erger dat de koran verbrand wordt, de koran is het allerheiligste der heiligen voor mij. En sorry maar dat vind ik gewoon erger dan 2 personen die een paar klappen krijgen. Betekent niet dat ik het veroordeel(in het geval van die 2 natzis niet omdat ik die kende en het voor mij geen onschuldigen waren) Maar normaliter gezien wel, blijft fout natuurlijk.
Maar de mate waarin ik dat erg vindt verschilt idd, de koran verbranden is de ultieme belediging. Dan heb ik liever dat je me moeder uitscheldt of iets dergelijks