XXL Nutrition

Wilders film op internet

intreseerd me ook bijzonder weinig
zijn film met teksten uit de koran
zie mezelf dat boek nooit lezen net als de bijbel

pas gezien

treft me ook wel diep
het blijft eenduidig hameren op de extremisten die voor mij ook afgeknalt mogen worden en doet lijken alsof heel de islamwereld niks anders wilt dan dood en verderf

ik hoop dat de moslims nu gaan afkomen met een film die het tegendeel "bewijst" ipv weer luid te raaskallen

hopelijk leeft wilders lang genoeg om z'n ongelijk in te zien

Is geen antwoord.
Is ontwijken. Je kan toch wel aangeven wat je erger vind. Papier verbranden of mensen mishandelen?
Ben je zo beperkt knul?

En de moslims die ik ken, lezen geen Koran. Hebben het wel al redelijk gemaakt in het bedrijfsleven. Kopen een huis met rente (dat mag ook niet). Drinken idd wanneer zij dat willen (mooi he je eigen wil i.p.v. luisteren naar een boek) en sommige eten idd varkensvlees.

Stenig ze:D
Mooie is dat ze wel lol in hun leven hebben, ook coïtus buiten huwelijken.

De schande:D

Maar Spiermans, mister hypocriet, heb jij ooit gedronken, heb je ooit gerookt, heb je ooit aan coïtus gedaan (zelf bevrediging telt ook). Kijk je soms onzedelijk naar vrouwen (of mannen:D) enz enz.
Ook jij bent dan een zondaar;)

YouTube - Muhammad was a terrorist and pedophile.

hopelijk ziet spiertje dit niet, anders krijgt ie een hartattack :o

Juist!

En idd niemand vind dit een geweldige film, want dat is het ook niet. De film heeft ook geen enkel nut. Ben ik het ook mee eens.
En de kloof tussen wel of niet moslims hoeft ook niet vergroot te worden.

Leven en laten leven! Maar dat is voor sommige soms moeilijk.

Ik sta soms wat te simpel in het leven, maar daardoor ook minder gestressed.

Mij boeit het niet of iemand moslims of niet moslim is, zwart, wit, geel. 10 jaar oud 100 jaar oud. 60 kg 150 kg.
Niet mijn probleem!
Als ze normaal doen tegen mij, doe ik normaal tegen hen.

Ik heb zelden/nooit met mensen problemen. In het verleden met uitgaan als ik problemen had, was het 1/2 op de 10 keer een niet van origine NL.
Nou hier in Nijmegen is 10-20 niet NL, dus klopt wel. Dus ik heb net zovaak gezeik met kaaskoppen dan buitenlanders gehad.

Waar ik wel een hekel aan heb is iemand zoals Spiertje. Denkt de wijsheid in pacht te hebben, maar manneke denkt niet zelf. Luisterd alleen naar een boek met wat tekst erin.

Die film is trouwens bij LiveLeak eraf gehaald, omdat het personeel daar bedreigd werd... :S

Welke discussie onnozele, mischien moet je eens beter lezen voordat je wat roept over discussie
Die van dat het een goede zaak is dat moslims het helemaal ok en toppie vinden dat de koran, het heiligste boek voor een moslim wat er is verbrand en gescheurd worden.

Mischien in een andere realiteit
Elke moslim die het niet erg vind dat de koran verbrand en gescheurd wordt is geen moslim. Ik weiger te geloven dat RichardV moslims kent die het niet erg zouden vinden als de koran verbrandt word, tenzij ze natuurlijk gulzig van de wijn drinken, en varkensvlees ook achterover scheppen
Richard doet enkele stellingen en die ontwijk jij, maargoed als je niet capabel genoeg bent om dat te begrijpen dan wordt het mij ook een stuk duidelijk waarom je altijd van die domme posts maakt.

ik denk dat niemand het leuk vind dat ze je sprookjesboek verbranden, maar toch is er wel een verschil tussen iets niet leuk vinden en meteen alles kort en klein willen slaan. (JA ECHT!)

Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) heeft Eshan Jami opgeroepen geen aanstootgevende film tegen de islam te maken. Het eerste fragment dat Jami inmiddels heeft voorvertoond geeft een beeld van een tekenfilm over de islam waarop de minister niet zit te wachten.

,,Doe alsjeblieft niet mee aan die valse beeldvorming die een wig drijft in onze samenleving'', zei Hirsch Ballin vanochtend in het radioprogramma Tros Kamerbreed.

De minister hoopt dat Jami luistert naar de oproep die het kabinet deze week heeft gedaan rondom het verschijnen van Wilders' film Fitna. ,,Ik denk dat hij dan over een heel andere film moet gaan nadenken dan die waarvan we de eerste aanstootgevende beelden hebben gezien.''

Het fragment dat Jami toonde, betrof een getekende profeet Mohammed die in staat van opwinding met zijn 9-jarige vrouw Aisa hand in hand op weg is naar de moskee om haar daar te ontmaagden. In moslimkringen is het een groot taboe om alleen al de profeet uit te beelden.

Als de film van Wilders al ophef veroorzaakt heeft, vraag ik me af wat er gebeurd als deze film wordt uitgezonden.

Is geen antwoord.
Is ontwijken. Je kan toch wel aangeven wat je erger vind. Papier verbranden of mensen mishandelen?
Ben je zo beperkt knul?

En de moslims die ik ken, lezen geen Koran. Hebben het wel al redelijk gemaakt in het bedrijfsleven. Kopen een huis met rente (dat mag ook niet). Drinken idd wanneer zij dat willen (mooi he je eigen wil i.p.v. luisteren naar een boek) en sommige eten idd varkensvlees.

Stenig ze:D
Mooie is dat ze wel lol in hun leven hebben, ook coïtus buiten huwelijken.

De schande:D

Maar Spiermans, mister hypocriet, heb jij ooit gedronken, heb je ooit gerookt, heb je ooit aan coïtus gedaan (zelf bevrediging telt ook). Kijk je soms onzedelijk naar vrouwen (of mannen:D) enz enz.
Ook jij bent dan een zondaar;)
Niks stenigen, we leven niet in een islamitische staat
God will be the judge of that
Wel 1 ding he, waag het niet om ze moslims te noemen
Iemand die niet bidt en nooit de koran leest, is in princiepe geen moslim. Je mag zon persoon dan ook kuffar of ongelovige noemen.

Richard doet enkele stellingen en die ontwijk jij, maargoed als je niet capabel genoeg bent om dat te begrijpen dan wordt het mij ook een stuk duidelijk waarom je altijd van die domme posts maakt.

ik denk dat niemand het leuk vind dat ze je sprookjesboek verbranden, maar toch is er wel een verschil tussen iets niet leuk vinden en meteen alles kort en klein willen slaan. (JA ECHT!)
Hij doet een stelling, hij zegt wat is erger onschuldige in elkaar getrapt door 6 mensen(daarmee doelt hij op dat topic van Jaap, een ouwe vriend van mij)

Ja ik vind het persoonlijk erger dat de koran verbrand wordt, de koran is het allerheiligste der heiligen voor mij. En sorry maar dat vind ik gewoon erger dan 2 personen die een paar klappen krijgen. Betekent niet dat ik het veroordeel(in het geval van die 2 natzis niet omdat ik die kende en het voor mij geen onschuldigen waren) Maar normaliter gezien wel, blijft fout natuurlijk.
Maar de mate waarin ik dat erg vindt verschilt idd, de koran verbranden is de ultieme belediging. Dan heb ik liever dat je me moeder uitscheldt of iets dergelijks

Hij doet een stelling, hij zegt wat is erger onschuldige in elkaar getrapt door 6 mensen(daarmee doelt hij op dat topic van Jaap, een ouwe vriend van mij)

Ja ik vind het persoonlijk erger dat de koran verbrand wordt, de koran is het allerheiligste der heiligen voor mij. En sorry maar dat vind ik gewoon erger dan 2 personen die een paar klappen krijgen. Betekent niet dat ik het veroordeel(in het geval van die 2 natzis niet omdat ik die kende en het voor mij geen onschuldigen waren) Maar normaliter gezien wel, blijft fout natuurlijk.
Maar de mate waarin ik dat erg vindt verschilt idd, de koran verbranden is de ultieme belediging. Dan heb ik liever dat je me moeder uitscheldt of iets dergelijks

Je moeder is lelijk.

religion of peace, when neccesary violence ...

:rolleyes:

Als je wilt geloven doe dat lekker in je eigen huis zonder dat je er anderen mee stoort.
Waarom zou een religie zich moeten verdedigen met geweld?

je hebt je lekker laten indoctrineren spiertje door die imams

Er komt altijd een punt waarin religie zich moet verdedigen en verdedigd moet worden tegen aanvallen en uitroeing.
Zo zal de islam ook nog zijn grote strijden kennen, zo is voorspeld door de heilige koran

Is dat nu niet net juist wat Amerika en Europa aan het doen zijn tegen de islam, in plaats van andersom?

Ja en om wat voor reden, door de hetze die bush is begonnen.
En als Europa daar echt mee bezig is, dan is de tijd eindelijk aangebroken waarover Imam Fawaz al een tijdje over preekt en ik weet precies over welk die leidt

Dus de koran verbranden is erger dan 2 mensen dood? want het ging geloof ik niet om klappen maar om wat ergers dan klappen.

Terug
Naar boven