Fitness Seller

Wilders film op internet

Pffft, heb vanmorgen dat filmpje gezien (gisterenavond kwam ik pas laat thuis) wat een bang gedoe zeg. Hij koppelt wat verzen uit de Koran aan extremistische daden die gepleegd zijn uit naam van de Islam. Amateuristische bangmakerij, Propaganda zonder ook maar een grijntje nuance, kennelijk gaat hij ervan uit dat zijn fans zwakbegaafden zijn, en mischien is dat ook wel zo. die Wilders is eigenlijk een heel laf en bang mannetje met een groot gebrek aan een realistische kijk op de samenleving.

Wel mooi dat er is aangetoond hoe snel de moslims op hun zieltjes zijn getrapt. Al die ophef om deze film toont genoeg aan voor mij.

Deze werkelijkheid is al tig keer voorbij gekomen, dus wat brengt Wilders voor nieuws?
Het verschil is dat een bepaalde evolutie over lange termijn door mensen niet als bedreiging aangevoeld wordt, maar wanneer je alle gebeurtenissen die leiden tot een bepaalde evolutie bij elkaar legt dan zien sommigen soms wel de ernst van de situatie in. Hetzelfde werd gedaan met de film over global warming. Dit is wat Wilders heeft proberen doen, maar dan mbt islamisering. En toegegeven, als je het zo allemaal op een rijtje zet dan mogen we vaststellen dat de 'islamofobie' , hoewel helemaal niet zo opvallend aanwezig als linkse organisaties beweren, gewoon een vrij terechte zaak is. Dit geloof brengt ernstige gevaren met zich mee, en als links eerlijk is, dan ziet het ook die teksten in de koran, die absoluut niet goed te praten zijn.

Men roept vanuit die hoek moord en brand als extreem-rechts 1 verkeert woordje uitspreekt, maar als de koran oproept tot haat, geweld, moord, dan is hypocriet links plots stekeblind.

Ik ben het lang niet eens met alles wat Wilders verkondigd (zeker niet met zijn christelijke onzin en racistische neigingen) maar deze film (hoewel geen meesterwerk) toont wat mij betreft enkel de waarheid, en mooi is die zeker niet.

Kunnen we geen poll maken? Kijken wat iedereen erover vindt..

en alweer vallen moslim organisaties door de mand:D net zoals de nederlandse regering overigens.

moslim organisaties uit belgie eisen dat Wilders wordt aangepakt ivm racisme. Dat zegt immers al genoeg over moslims in europa. Wat heeft dit in vredesnaam met racisme te maken?? heeft hij het over rassen? nee.

Het verschil is dat een bepaalde evolutie over lange termijn door mensen niet als bedreiging aangevoeld wordt, maar wanneer je alle gebeurtenissen die leiden tot een bepaalde evolutie bij elkaar legt dan zien sommigen soms wel de ernst van de situatie in. Hetzelfde werd gedaan met de film over global warming. Dit is wat Wilders heeft proberen doen, maar dan mbt islamisering. En toegegeven, als je het zo allemaal op een rijtje zet dan mogen we vaststellen dat de 'islamofobie' , hoewel helemaal niet zo opvallend aanwezig als linkse organisaties beweren, gewoon een vrij terechte zaak is. Dit geloof brengt ernstige gevaren met zich mee, en als links eerlijk is, dan ziet het ook die teksten in de koran, die absoluut niet goed te praten zijn.

Men roept vanuit die hoek moord en brand als extreem-rechts 1 verkeert woordje uitspreekt, maar als de koran oproept tot haat, geweld, moord, dan is hypocriet links plots stekeblind.

Ik ben het lang niet eens met alles wat Wilders verkondigd (zeker niet met zijn christelijke onzin en racistische neigingen) maar deze film (hoewel geen meesterwerk) toont wat mij betreft enkel de waarheid, en mooi is die zeker niet.

heel juist...

Gisteren nog Pauw & Witteman gezien, met die linkse rakkers....?

Wel mooi dat er is aangetoond hoe snel de moslims op hun zieltjes zijn getrapt. Al die ophef om deze film toont genoeg aan voor mij.

Ik heb meer ophef gezien vanuit het kabinet en de Nederlanders zelf dan van de islam community binnen Nederland. En uiteindelijk gaat het om de Islamieten die hier wonen en niet een stel arabieren die een vlag verbranden in het midden oosten.

brr pas maar op voor onze moslima's voor je het weet nemen ze ons land over

heel juist...

Gisteren nog Pauw & Witteman gezien, met die linkse rakkers....?

Ja, heb het gezien. Heb me mateloos geïrriteerd aan vooral Pechtold en Ahmed Aboutaleb, die de meest lastige vragen elke keer uit de weg gingen, of bij beweringen die niet in hun straatje pasten maar riepen dat dat "niet waar!" was. Die Tofik Dibi was de enige die af en toe nog iets eerlijks zei, en zei dat hij zich wel kon voorstellen dat sommige mensen angst hebben voor deze kant van de Islam. Op dat achterlijke gedrag van Spong ga ik maar niet eens in, die heeft zichzelf gisteravond al compleet belachelijk gemaakt. Telkens wanneer Hans Jansen de vinger op de zere plek legde, gingen ze niet inhoudelijk op hem in, maar probeerden ze hem belachelijk te maken.

Maar goed, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht van vooral Pechtold en sowieso de linkse politiek, stelletje hypocriten eerste klas.

De enige die zichzelf belachelijk maakte was Hans Jansen zelf. Wat een achterlijke Calimero is dat toch ook, kan nooit eens een discussie voeren zonder zich druk te maken om niets. 'Linkse kerk', 'Bange mannetjes' etc het is altijd denigrerend richting de discussiepartner(s).

Hans Jansen is een wereldvreemde kerel die het liefst doodseskaders inzet tegen degenen die de Nederlandse rechtsstaat niet volledig gezind zijn. Raadselachtig dat ze hem constant uitnodigen, er zullen toch wel andere arabisten zijn die minder vooringenomen gedrag vertonen.

Als je dat filmpje objectief bekijkt moet je toch ook constateren dat de maker vooral een bang en hysterisch figuur is of in ieder geval dat wil oproepen?

Ik heb het niet over Fitna. Ik heb het over de uitspraken van Hans Jansen richting zijn discussiepartner(s). Jansen noemde Harry de Winter een bang mannetje in een eerdere discussie terwijl daar geen aanleiding toe was. Gisteren zat hij weer te dwepen met het woordje 'linkse kerk', alsof iedereen die linkse gedachten heeft onderdeel uitmaakt van een homogene groep. Maar ja op de 1 of andere manier is bij sommige rechts ingestelde personen het generaliseren aangeboren.

Hans Jansen is een oerconservatief denker die qua denken op het randje hangt van sociaal darwinisme en vooral de zegeningen van de Westerse wereld telt zonder daarbij oog te hebben voor de meer duistere praktijken. Het zal niet verbazen dat hij een katholiek is, logisch dat hij fel gekant is tegen religies die niet aansluiten op zijn wereldbeeld.

Ik vind het een goede, voorspelbare en niet beledigende film. Het laat duidelijk zien wat er op dit moment in de wereld speelt en hoe extremistisch de islam wel niet is. Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat die koran wel allemaal niet voor rare dingen zegt. De beelden maken het allemaal nog eens wat duidelijker...

Uit alles blijkt dat deze man totaal niet op zoek is naar een oplossing.

Terug
Naar boven