AndroidHealthClinic

Wilders film op internet

Ik vind het een goede, voorspelbare en niet beledigende film. Het laat duidelijk zien wat er op dit moment in de wereld speelt en hoe extremistisch de islam wel niet is. Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat die koran wel allemaal niet voor rare dingen zegt. De beelden maken het allemaal nog eens wat duidelijker...

Wat er in verschillende kleine delen van de wereld speelt en hoe extremitisch sommige moslims kunnen zijn. Dat is de grote denkfout die steeds gemaakt wordt door veel mensen.

Uiteraard zijn niet alle moslims zo extremistisch, maar degene die het zijn, hebben vaak wel de meeste macht! Die gasten hebben miljoenen volgelingen! Zelfs in zo'n klein landje als Nederland lopen er genoeg van die extremisten rond. Ik hoop niet dat we over een paar jaar die ansichtkaart uit de film met 'groeten uit Nederland' alleen nog maar kunnen kopen!!

De enige die zichzelf belachelijk maakte was Hans Jansen zelf. Wat een achterlijke Calimero is dat toch ook, kan nooit eens een discussie voeren zonder zich druk te maken om niets. 'Linkse kerk', 'Bange mannetjes' etc het is altijd denigrerend richting de discussiepartner(s).

Hans Jansen is een wereldvreemde kerel die het liefst doodseskaders inzet tegen degenen die de Nederlandse rechtsstaat niet volledig gezind zijn. Raadselachtig dat ze hem constant uitnodigen, er zullen toch wel andere arabisten zijn die minder vooringenomen gedrag vertonen.

Toch blijft het zo dat ze geen 1 keer inhoudelijk op zijn vragen of opmerkingen gereageerd hebben. Ik vond zijn opmerking over wat er in de moskeen in Nederland besproken werd wel een hele goede. Moet er vanuit de moskee niet meer afstand genomen worden van de radicale kant van de Islam? Ik vind in ieder geval van wel. Het enige waar ze mee kwamen was dat deze daden niet representatief zijn voor de gehele Islam, maar dat snapt anabolenhenkie in de sportschool ook nog wel. Dat niet alle Moslims terroristen zijn weet iedereen, maar ik hoor heel erg weinig harde veroordelingen vanuit de moslimgemeenschap over de verschrikkelijke daden die uit naam van de Islam zijn gepleegd, zowel hier als in het buitenland. Fouad Sidali zei wel dat er geen imam in Nederland was die met z'n zwaard boven z'n hoofd oproept tot het vermoorden van Joden bijvoorbeeld, wat nogal logisch is, en dat er juist verteld werd dat je andere mensen niet mag doden, maar toen er gevraagd werd of er ook imams waren die vertelden dat die radicale daden verschrikkelijk zijn en dat er afstand van moest worden genomen, begon hij over het onderwerp heen te praten en zichzelf te herhalen, maar tot een duidelijk antwoord kwam hij niet. Dat vind ik dus absoluut niet kunnen. Juist de "goede" moslims om het zo maar even te zeggen zouden deze daden van terreur keihard moeten veroordelen.

Ik blijf van mening dat je dat als rechtgeaarde moslim niet hoeft. Hoeveel Nederlanders keuren het wangedrag van gestoorde Nederlanders openlijk af. Buiten dan degenen die in nutteloze stille tochten meelopen zijn dat er toch ook verdomd weinig.

Maak het overigens wel regelmatig mee dat moslima's of moslims openlijk hun afkeuring laten blijken over wangedrag van bijvoorbeeld rel mocro's in het OV of andere openbare plekken. Maar hoeveel van ons grijpen er zelf in als er zulk wangedrag plaatsvind? Deze maatschappij is individualistisch gericht, dus we moeten niet gaan mauwen als allochtonen ook steeds meer op zichzelf gericht raken.

Toch blijft het zo dat ze geen 1 keer inhoudelijk op zijn vragen of opmerkingen gereageerd hebben. Ik vond zijn opmerking over wat er in de moskeen in Nederland besproken werd wel een hele goede. Moet er vanuit de moskee niet meer afstand genomen worden van de radicale kant van de Islam? Ik vind in ieder geval van wel. Het enige waar ze mee kwamen was dat deze daden niet representatief zijn voor de gehele Islam, maar dat snapt anabolenhenkie in de sportschool ook nog wel. Dat niet alle Moslims terroristen zijn weet iedereen, maar ik hoor heel erg weinig harde veroordelingen vanuit de moslimgemeenschap over de verschrikkelijke daden die uit naam van de Islam zijn gepleegd, zowel hier als in het buitenland. Fouad Sidali zei wel dat er geen imam in Nederland was die met z'n zwaard boven z'n hoofd oproept tot het vermoorden van Joden bijvoorbeeld, wat nogal logisch is, en dat er juist verteld werd dat je andere mensen niet mag doden, maar toen er gevraagd werd of er ook imams waren die vertelden dat die radicale daden verschrikkelijk zijn en dat er afstand van moest worden genomen, begon hij over het onderwerp heen te praten en zichzelf te herhalen, maar tot een duidelijk antwoord kwam hij niet. Dat vind ik dus absoluut niet kunnen. Juist de "goede" moslims om het zo maar even te zeggen zouden deze daden van terreur keihard moeten veroordelen.

Ben jij wel is in een moskee gaan zitten ? en heb je is geluisterd naar een lezing .. Mensen zonder kennis kunnen heel veel bullshit praten .. kom is maar een keer langs amsterdam gaan wij gezellig in de moskee zitten en luisteren wat de Imam vertelt .. Als we hier op de wereld gaan kijken naar elk individu dan zijn er meer gevallen dat mensen misbruik maken van religie bijv .. en als er geen Islam was .. dan zouden opeens alle terroristen verdwijnen? en lieve mannetjes of vrouwtjes in plaats daarvan komen ? Ze zullen er altijd zijn met of zonder Islam .. Slappe film met zijn half verzen uit de Koran .

Het verschil is dat een bepaalde evolutie over lange termijn door mensen niet als bedreiging aangevoeld wordt, maar wanneer je alle gebeurtenissen die leiden tot een bepaalde evolutie bij elkaar legt dan zien sommigen soms wel de ernst van de situatie in. Hetzelfde werd gedaan met de film over global warming. Dit is wat Wilders heeft proberen doen, maar dan mbt islamisering. En toegegeven, als je het zo allemaal op een rijtje zet dan mogen we vaststellen dat de 'islamofobie' , hoewel helemaal niet zo opvallend aanwezig als linkse organisaties beweren, gewoon een vrij terechte zaak is. Dit geloof brengt ernstige gevaren met zich mee, en als links eerlijk is, dan ziet het ook die teksten in de koran, die absoluut niet goed te praten zijn.

Men roept vanuit die hoek moord en brand als extreem-rechts 1 verkeert woordje uitspreekt, maar als de koran oproept tot haat, geweld, moord, dan is hypocriet links plots stekeblind.
Ik ben het lang niet eens met alles wat Wilders verkondigd (zeker niet met zijn christelijke onzin en racistische neigingen) maar deze film (hoewel geen meesterwerk) toont wat mij betreft enkel de waarheid, en mooi is die zeker niet.

Laat me een verz zien waaruit blijkt dat je dit ZOMAAR kan doen .. jij bent 'ook' blind zeg ..:o

Ik heb de nederlandse versie van de koran in mijn kast staan , en ik ga eens die verzen nalezen .
Ze hebben er stukken tussenuit gehaald menen ze .
Maar ik vind het wel shockerend , niet iedere moslim is aangesloten bij de jihad of de taliban .
Ik heb mijn mening erover , ben tegen terrorisme en tegen oorlog .
Maar scheer ze niet allemaal over 1 kam ....

Ben jij wel is in een moskee gaan zitten ? en heb je is geluisterd naar een lezing .. Mensen zonder kennis kunnen heel veel bullshit praten .. kom is maar een keer langs amsterdam gaan wij gezellig in de moskee zitten en luisteren wat de Imam vertelt .. Als we hier op de wereld gaan kijken naar elk individu dan zijn er meer gevallen dat mensen misbruik maken van religie bijv .. en als er geen Islam was .. dan zouden opeens alle terroristen verdwijnen? en lieve mannetjes of vrouwtjes in plaats daarvan komen ? Ze zullen er altijd zijn met of zonder Islam .. Slappe film met zijn half verzen uit de Koran .

Nee, ik ben nog nooit in een moskee gaan zitten en geluisterd naar een lezing van een imam, heb ook die behoefte niet. Mensen zonder kennis zeg je? De woorden die ik in m'n post gebruik komen van Fouad Sidali, als ik mij niet vergis voorzitter van het Samenwerkingsverband Marokkanen in Nederland.

Als ik me niet vergis staat in Amsterdam ook de El Tawheed moskee. Dat was ook de moskee die weigerde afstand te doen tegen het statement dat homo's van hoge gebouwen naar beneden gegooid moesten worden. Ook hebben zij duidelijk gemaakt dat het hun ideaal is om Nederland een islamitische maatschappij te maken. Maar goed, deze moskee en hun gedachten zullen wel weer totaal niets met de werkelijke islam te maken hebben...

Hier trouwens nog een mooi vers uit de koran:

5:33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen , is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Is niet in geknipt, is gewoon zoals het er staat. Meneer Fouad Sidali vertelde dat dit niet juist is, en dat er juist in de koran staat dat het doden van iemand gelijk staat aan het doden van de mensheid, en dat dat verboden is. Dan doelt hij waarschijnlijk hier op:

32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders.

Maar als je dit leest, kan je er dus uit opmaken dat je rechtmatig iemand mag doden die openlijk "een oorlog" tegen de Islam voert. Maar dat verteld meneer Fouad Sidali er voor het gemak even niet bij. Net zoals dat Geert Wilders dingen achterwege liet, doet Fouad Sidali dat zelf net zo hard.

Iran heeft de donderdag verschenen film Fitna van Geert Wilders vrijdag veroordeeld als "gruwelijk" en "godslasterlijk".

Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken riep de Nederlandse regering en de Europese Unie op snel actie te ondernemen om "deze walgelijke actie" te stoppen.

In een verklaring waarschuwde woordvoerder Mohammad Ali Hosseini voor repercussies. Hij trad daarover niet in detail. Eerder hebben parlementsleden in de streng islamitische republiek de regering opgeroepen diplomatieke en economische banden met Nederland te verbreken. De regering in Teheran is daar nog niet op ingegaan.

:roflol:

Iran :roflol: Het land waar Cirkel zich perfect op zijn gemak zou voelen, lekker met zijn allen de holocaust ontkennen. De machtshebbers dan, denk dat de Iraanse volk wel wat wijzer is gemiddeld.

Spiertje heeft er genoeg voor je.

Ik ga hier geen woorden aan verspillen hoor, en zeker niet verantwoorden
Zeker na zon lacherig filmpje haha
Ik ben gewoon blij dat hij de koran niet verscheurd heeft of in de fik gestoken, voor de rest boeit het me echt vrij weinig man. T ging mij voornamelijk om die 2 dingen

Kort en krachtig alle feiten even op een rij..

Ik ga hier geen woorden aan verspillen hoor, en zeker niet verantwoorden
Zeker na zon lacherig filmpje haha
Ik ben gewoon blij dat hij de koran niet verscheurd heeft of in de fik gestoken, voor de rest boeit het me echt vrij weinig man. T ging mij voornamelijk om die 2 dingen

Denk dat ik een filmpje ga maken dat ik dat wel doe:D
Wat een trieste figuren. Zichzelf opblazen en 100 man meenemen is geen probleem, maar scheur eens een pagina uit de koran of zet die in de fik en oeioeioei:(

Denk dat ik een filmpje ga maken dat ik dat wel doe:D
Wat een trieste figuren. Zichzelf opblazen en 100 man meenemen is geen probleem, maar scheur eens een pagina uit de koran of zet die in de fik en oeioeioei:(

Jij bent een triest figuur zieligerd, wat noem je mij triest omdat ik het erg vind als iemand de koran in de fik steekt.
Dat zou elke moslim erg moeten vinden.
Is het nou nog niet goed genoeg dan, wil je dat ik ga aanmoedigen dat de koran in de fik wordt gestoken ofzo, is het dan genoeg. Kan je dan pas met moslims leven

repercussies?:roflol:
wat willen ze gaan doen dan,nederlandse ns stations op gaan blazen ofzo?
omdat één mong**l met zo'n filmpje komt de hele westerse beschaving maar weer over 1 kam scheren en er op afrekenen?
dat laat maar weer zien hoe achterlijk sommige moslims zijn:rolleyes:

Uiteraard zijn niet alle moslims zo extremistisch, maar degene die het zijn, hebben vaak wel de meeste macht! Die gasten hebben miljoenen volgelingen! Zelfs in zo'n klein landje als Nederland lopen er genoeg van die extremisten rond. Ik hoop niet dat we over een paar jaar die ansichtkaart uit de film met 'groeten uit Nederland' alleen nog maar kunnen kopen!!

Ik weet niet waar jij woont, maar dit lijkt Saudi-Arabie wel.

Oh ja... wacht, Almere hè? Klopt als een bus. :D

Terug
Naar boven