Fitness Seller

Wilders film op internet

Jij bent een triest figuur zieligerd, wat noem je mij triest omdat ik het erg vind als iemand de koran in de fik steekt.
Dat zou elke moslim erg moeten vinden.
Is het nou nog niet goed genoeg dan, wil je dat ik ga aanmoedigen dat de koran in de fik wordt gestoken ofzo, is het dan genoeg. Kan je dan pas met moslims leven

Ga weg man bacardi marokaantje:D
Mennekes zoals jij zijn zielig.

Julie maken je zo druk om een boek en een profeet (die voor geen meter deugde). De haat van de joden komt omdat Mohammed ook een Jood was maar zich heeft afgekeerd van het Jodendom.

De Moslims die ik ken praten niet eens over deze achterlijke film, praten niet over het wel of niet in de fik steken van een boek, kunnen lachen om een cartoon.

Oja, ik weet het al, hun zijn afvallige en blablabla.

Ga janken kleuter.

Stelling voor jou:
Wat is erger:
6 gasten die 2 onschuldige in elkaar trappen in een trein.
Of een malloot met geverfde haren die wat papier in brand steekt:D

Zolang je dat onderscheid niet kunt maken ben je imo een niksnut:D

Dag spiermans;)

Oja, en de groeten aan je Imam (of hoe je dat ook schrijven mag), en heb het hier (dikgedrukte) maar eens met hem over;)

Ben jij echt 30 Richard, want ik heb moeite dat te geloven:roflol:

Agh ja, de christenen, katholieken etc. waren vroeger allemaal MINSTENS zo erg.
hahahah geweldig. hoe jij je kop in het zand steekt.

allemaal??? dat is wel heeel kortzichtig. en katholieken?? vertel, volgens jou hebben ze ook strotten doorgesneden en wilden ze de wereld overnemen en bliezen hele gebouwen op en nog meer?

daarbij, wat christenen ook hebben gedaan, dat was eeuwen geleden en we leven nu, en het christendom is een beschaafd geloof.

:roflol:

Haha, hoe hypocriet kan je zijn, cutler.
De haat zit wel heel erg diep bij u hé.

Agh ja, de christenen, katholieken etc. waren vroeger allemaal MINSTENS zo erg.

Het is zo sneu om de geschiedenis erbij te halen. Tuurlijk zijn er een hoop mensen geweest die in de naam van het Christendom misdaden zijn begaan.

MAAR in ons huidige tijdperk en in onze huidige samenleving is het niet het Christendom dat voor grote problemen zorgt. Veel problemen worden nu veroorzaakt door mensen die misdadig handelen in de naam van de Islam. Stop met het wijzen naar het het verleden maar kijk naar de problemen van nu en door wie of wat deze veroorzaakt worden.

Gaap, wat een onzin.

Ik snap niet waarom iedereen de film nu aan het afkraken is???

Ik vind het een ijzersterke film, wat hadden jullie dan verwacht? Dat Wilders de Islam ging beledigen?
Hij brengt stukken van de Koran aan het licht, met schokkende beelden ter ondersteuning.
Precies wat hij altijd al verkondigd heeft hij nu in een film gezet, logisch dat het niks nieuws is natuurlijk.

Oke , ik dacht even dat helemaal niemand het meer snapte.Of dachten de mensen hier dat hij liet zien hoe hij de koran in brand stak :roflol:

Het mag dan weinig nieuws zijn, die film, maar ik vind het eigenlijk wel heel sterk. Vind het eigenlijk helemaal geen bangmakerij (ik word hier in ieder geval niet bang van), het zijn gewoon (helaas) feiten.
Vond dat meisje van 3 misschien nog wel het ergste... die kinderen worden gewoon gedrilt... joden zijn apen en zwijnen. ???

Het mag dan misschien wel heel simpel zijn, maar het zou best wel eens kunnen dat ie dáárom juist meer aanhangers krijgt. Je weet het maar niet. We shall see..

Wow mastermovie!

Wilders is de verlichting waar ik op zat te wachten! Oprotten met die kankermoslims! Dood aan de moslims!!!111eeneeneen

probeer je weer de discussie te ontlopen? "held"

Welke discussie onnozele, mischien moet je eens beter lezen voordat je wat roept over discussie
Die van dat het een goede zaak is dat moslims het helemaal ok en toppie vinden dat de koran, het heiligste boek voor een moslim wat er is verbrand en gescheurd worden.

Mischien in een andere realiteit
Elke moslim die het niet erg vind dat de koran verbrand en gescheurd wordt is geen moslim. Ik weiger te geloven dat RichardV moslims kent die het niet erg zouden vinden als de koran verbrandt word, tenzij ze natuurlijk gulzig van de wijn drinken, en varkensvlees ook achterover scheppen

Spiertje, reageer anders eens op de stelling van Richard.

Elke moslim die het niet erg vind dat de koran verbrand en gescheurd wordt is geen moslim. Ik weiger te geloven dat RichardV moslims kent die het niet erg zouden vinden als de koran verbrandt word, tenzij ze natuurlijk gulzig van de wijn drinken, en varkensvlees ook achterover scheppen

Mss er is een miscommunicatie hiero, natuurlijk vinden ze het erg dat de koran in de fik gestoken wordt, immers heilig boek voor de mensjes. Echter om gelijk die mensen willen vermoorden mja, dan moet je toch eens nadenken of je wel goed gelooft, immers heb je naaste lieve, ongeacht wat ie doet.

MAAR in ons huidige tijdperk en in onze huidige samenleving is het niet het Christendom dat voor grote problemen zorgt. Veel problemen worden nu veroorzaakt door mensen die misdadig handelen in de naam van de Islam. Stop met het wijzen naar het het verleden maar kijk naar de problemen van nu en door wie of wat deze veroorzaakt worden.

Mja wij in het westen leven in het huidig tijdperk :cool: zij waarschijnlijk niet, het is daar toch een andere wereld. Christendom zit er nu zo bij ons ingebakken dat het allemaal normaal is, maar zo was het toch echt niet. Die mensen lopen gewoon aantal jaar achter qua onderwijs etc.

Welke discussie onnozele, mischien moet je eens beter lezen voordat je wat roept over discussie
Die van dat het een goede zaak is dat moslims het helemaal ok en toppie vinden dat de koran, het heiligste boek voor een moslim wat er is verbrand en gescheurd worden.

Is ook onzin, een Christen verbrand immers ook geen bijbel.

Daarbij is het een achterlijke vraag die gesteld werd wat erger is, beiden staan totaal los van elkaar. Ook de Koran keurt zinloos geweld af.

Is ook onzin, een Christen verbrand immers ook geen bijbel.

Daarbij is het een achterlijke vraag die gesteld werd wat erger is, beiden staan totaal los van elkaar. Ook de Koran keurt zinloos geweld af.
De definitie van zinloos wordt dan ook bepaald door de koran zelf. Dus dit "feit" klopt niet.

zal mij weinig intresseren

tis maar een film hé

Terug
Naar boven