Jij bent een triest figuur zieligerd, wat noem je mij triest omdat ik het erg vind als iemand de koran in de fik steekt.
Dat zou elke moslim erg moeten vinden.
Is het nou nog niet goed genoeg dan, wil je dat ik ga aanmoedigen dat de koran in de fik wordt gestoken ofzo, is het dan genoeg. Kan je dan pas met moslims leven
Ga weg man bacardi marokaantje

Mennekes zoals jij zijn zielig.
Julie maken je zo druk om een boek en een profeet (die voor geen meter deugde). De haat van de joden komt omdat Mohammed ook een Jood was maar zich heeft afgekeerd van het Jodendom.
De Moslims die ik ken praten niet eens over deze achterlijke film, praten niet over het wel of niet in de fik steken van een boek, kunnen lachen om een cartoon.
Oja, ik weet het al, hun zijn afvallige en blablabla.
Ga janken kleuter.
Stelling voor jou:
Wat is erger:
6 gasten die 2 onschuldige in elkaar trappen in een trein.
Of een malloot met geverfde haren die wat papier in brand steekt

Zolang je dat onderscheid niet kunt maken ben je imo een niksnut

Dag spiermans

Oja, en de groeten aan je Imam (of hoe je dat ook schrijven mag), en heb het hier (dikgedrukte) maar eens met hem over

dat is wel heeel kortzichtig. en katholieken?? vertel, volgens jou hebben ze ook strotten doorgesneden en wilden ze de wereld overnemen en bliezen hele gebouwen op en nog meer?
zij waarschijnlijk niet, het is daar toch een andere wereld. Christendom zit er nu zo bij ons ingebakken dat het allemaal normaal is, maar zo was het toch echt niet. Die mensen lopen gewoon aantal jaar achter qua onderwijs etc.