XXL Nutrition

Wilders: 'Ik zal nooit buigen, nooit opgeven'

Half nederland islamiseert met alle ernstige gevolgen die eraan vast zitten, criminaliteit stijgt, moorden worden veel meer gepleegd, moskee's, moslimwinkels/wijken/bejaardcentrum's worden gebouwd, en zo kun je nog even doorgaan, ons hele land word verkracht en deze man komt aan....wilders zet aan tot haat.

Hoe ongeloofelijk simpel kun je zijn.

Ben jij nou echt 48 ? hoop dat ik op die leeftijd wat slimmer ben met wat meer kennis.Anders is het erg triest gesteld.

Ik hoop dat jij wat slimmer wordt en wat meer nadenkt voor je een massaopjutter volgt in zijn idiote beweringen.

• Topic Starter Topic Starter
Of hoe simpel ben jij, denk ik dan vanuit mijn standpunt, als je alle schuld op de Moslims steekt! Hoe simpel is Wilders, of misschien juist niet, als hij goed weet dat er haat is tegen de Islam en daar dankbaar gebruikt van maakt om stemmen te winnen.

Zo zit het absoluut niet, hij maakt geen gebruik van de haat en zijn stemmen, hij had eerder helemaal geen stemmen en daarbij word hij 24/7 bewaakt.

Denk je dat je met die angst door het leven wilt gaan alleen voor stemmen ? hij wil nederland redden van een ondergang.

En mensen als jou willen en kunnen het niet inzien.

Zo zit het absoluut niet, hij maakt geen gebruik van de haat en zijn stemmen, hij had eerder helemaal geen stemmen en daarbij word hij 24/7 bewaakt.

Denk je dat je met die angst door het leven wilt gaan alleen voor stemmen ? hij wil nederland redden van een ondergang.

En mensen als jou willen en kunnen het niet inzien.

Heb jij wel eens gehoord van het spreekwoord van de regen in de drop? Wel daar ga je belanden met Wilders en consoorten, het is evenwel een troost dat hij toch nooit dat zal behalen wat hij zou graag zou willen (macht dus).

Heb jij wel eens gehoord van het spreekwoord van de regen in de drop? Wel daar ga je belanden met Wilders en consoorten, het is evenwel een troost dat hij toch nooit dat zal behalen wat hij zou graag zou willen (macht dus).

haha, grapjas.

te mooi om jou posts te lezen, de domheid van de mens is oneindig, dat geef je weer goed aan met je posts.

En wat voor bizarre hersenkronkel zorgt er voor dat jij bejaardentehuizen en moskeeën heel erg vindt?

bejaardentehuizen vind ik een hele goede zaak en we kennen niet anders, maar bejaardentehuizen speciaal voor moslims is heel erg, over moskee's nog niet gesproken.

Als jij dit toestaat heb je een hele extreme hersenkronkel :)

te mooi om jou posts te lezen, de domheid van de mens is oneindig, dat geef je weer goed aan met je posts.
Met zo'n uitspraken zou ik maar opletten in jouw geval.

Een trend die zich telkens herhaalt. We gaan in discussie met arnoldfan, arnoldfan noemt meteen iedereen die hem geen gelijk heeft dom en simpel. Verwacht jij eigenlijk nog dat mensen je serieus nemen?

Fight for your right! :thumbs:

Wat een reacties weer :o
Vind het zwaar onterecht dat ie voor de rechter moet verschijnen maar wacht het wel af.. Zal wel alleen maar meer zetels krijgen hierdoor. :)

Er zijn ook bejaardentehuizen speciaal voor Indo's, die mensen kunnen dan op hun oude demente dag met z'n allen over vroeger praten en lekker Indisch eten, ik zie het probleem niet zo eigenlijk al snap ik wel hoe je hier een probleem in kan zien als je dit uit komt..

Alleen jammer van z'n kapsel hé...

Terug
Naar boven