AndroidHealthClinic

Wilders: 'Ik zal nooit buigen, nooit opgeven'

Er zijn ook bejaardentehuizen speciaal voor Indo's, die mensen kunnen dan op hun oude demente dag met z'n allen over vroeger praten en lekker Indisch eten, ik zie het probleem niet zo eigenlijk al snap ik wel hoe je hier een probleem in kan zien als je dit uit komt..

Is onzin, hierdoor zonderen zich alleen maar af. Als ze allemaal als moslims bij elkaar willen leven gaan ze toch lekker naar land van herkomst.

Ik zie de toegevoegde waarde van een ''moslimbejaardenhuis'' absoluut niet.

Bovendien is een multiculturele samenleving toch het ideaal? Hoezo moeten moslims zich weer afzonderen dan? Of is Allah niet te bereiken vanuit een normaal bejaardentehuis?

• Topic Starter Topic Starter
:scratch:

Bejaardenhuis speciaal voor moslims? Wtf is dat voor onzin? Heb hier overigens nog nooit van gehoord, maar als het waar, dan is het grote onzin.

Of wordt er een bejaardenhuis incl moskeetje gebouwd?

Zelfs een filmpje is op dbb gepost hoe het er aan toe ging.Dacht eerst dat het een moskee was maar was dus een bejaardentehuis.

Wilders is heel goed in het bespelen van de massa. Op het juiste moment inspelen op actualiteiten en deze zo versterken dat een deel van de mensen alles klakkeloos voor waar aanneemt.

Op Politiek niveau (landelijk, regionaal, plaatselijk) heeft hij nog helemaal niets waargemaakt.

Iedereen loopt achter Wilders aan omdat hij zo hard kan roepen, goed tegen heilige huisjes kan schoppen en niemand kijkt naar de partij achter hem. WIlders zal nooit in de regering komen, en in de oppositie doet hij niets anders doen dan zoveel mogelijk kabaal maken. Hij zou zich eens wat meer constructief voor Nederland moeten inzetten.

Mijn denkbeelden komen veelal overeen met Wilders, maar de wijze waarop hij ze uitdraagt en de wijze waarop hij zieltjes probeert te winnen is te triest voor woorden, net als de mensen die hem blindelings volgen...

Een interessante reportage over het Salafisme in Nederland.
Maar geen antwoord op mijn vraag.

:scratch:

Bejaardenhuis speciaal voor moslims? Wtf is dat voor onzin? Heb hier overigens nog nooit van gehoord, maar als het waar, dan is het grote onzin.

Of wordt er een bejaardenhuis incl moskeetje gebouwd?
Onzin? Misschien. Maar als moslims dat graag hebben, dan zie ik hier geen graten in.

Het zal jullie misschien verbazen maar ook ik ben geen voorstander van aparte bejaardentehuizen voor Moslims, dit gewoon vanuit het principe van de multiculturele maatschappij waarin mensen van alle rassen gewoon samen leven. Een utopie zullen velen zeggen, neen hoor het is gewoon de onvermijdelijke toekomst.
Wat moskees betreft, dat moet natuurlijk kunnen in verband met de godsdienstvrijheid. Als katholieken kerken hebben mogen moslims ook moskees hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=RxwdHeg1UOw

veel plezier.

Deze figuren moeten ze meteen deporteren.

Ze hebben een hekel aan alles wat westers is. Maar ondertussen wel hier wonen en gebruik maken van onze voorzieningen zoals onderwijs, doktoren en dergelijke.

Hoe hypocriet kun je zijn.

De kwestie van bejaardentehuizen vind ik anders wel begrijpelijk. Je bent oud, je leven duurt niet lang meer. Je zal spoedig bij God zijn. Misschien wil je dan graag de rest van je dagen doorbrengen tussen mannen met hetzelfde geloof.

Salafisme :rolleyes:

Ze hebben een hekel aan alles wat westers is. Maar ondertussen wel hier wonen en gebruik maken van onze voorzieningen zoals onderwijs, doktoren en dergelijke.

Deporteren is in mijn ogen geen oplossing. Alsof ze in het buitenland geen schade meer kunnen aanrichten.

Als er opgeroepen wordt tot haat en tegenwerking van de rechten van de mens, dan moeten ze die bijeenkomsten verbieden, en indien noodzakelijk de betrokken personen arresteren of zo.

Ee
Onzin? Misschien. Maar als moslims dat graag hebben, dan zie ik hier geen graten in.

Ik wel, kijk maar naar mijn vorige post. Bovendien worden die dingen ook nog gefinancierd met overheidssubsidies, dus indirect betaal ik hier aan mee, daar zit ik niet op te wachten.

Bovendien moet het eens afgelopen zijn met die speciale behandeling voor gelovigen.

Ik wel, kijk maar naar mijn vorige post. Bovendien worden die dingen ook nog gefinancierd met overheidssubsidies, dus indirect betaal ik hier aan mee, daar zit ik niet op te wachten.

Bovendien moet het eens afgelopen zijn met die speciale behandeling voor gelovigen.
Zie mijn antwoord op jouw vorige post.
Speciale behandeling? Oude mensen in een bejaardentehuis steken doen we gewoon met iedereen hoor.

Deporteren is in mijn ogen geen oplossing. Alsof ze in het buitenland geen schade meer kunnen aanrichten.

Als er opgeroepen wordt tot haat en tegenwerking van de rechten van de mens, dan moeten ze die bijeenkomsten verbieden, en indien noodzakelijk de betrokken personen arresteren of zo.

Waar het mij om gaat is dat Nederland ze op deze manier indirect steunt in hun missie. En hier maken ze maar al te graag gebruik van. Maar ondertussen wel afgeven op onze normen en waarden, dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Bovendien krijgen ze in dit land kansen die ze in hun eigen land nooit zouden hebben gekregen.

Dus gedraag je normaal of rot op.

Waar het mij om gaat is dat Nederland ze op deze manier indirect steunt in hun missie. En hier maken ze maar al te graag gebruik van. Maar ondertussen wel afgeven op onze normen en waarden, dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Bovendien krijgen ze in dit land kansen die ze in hun eigen land nooit zouden hebben gekregen.

Sta hier 100% achter :thumbs:

Ik snap je punten, maar deportatie blijft een verplaatsing van het probleem, geen oplossing.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook hij zal nooit buigen, of opgeven.

Maar wie heeft er nou gelijk? En wie van de twee krijg er het monopolie recht op deze qoute? De Jood of de Moslim?

De kwestie van bejaardentehuizen vind ik anders wel begrijpelijk. Je bent oud, je leven duurt niet lang meer. Je zal spoedig bij God zijn. Misschien wil je dan graag de rest van je dagen doorbrengen tussen mannen met hetzelfde geloof.

God bestaat niet, dus dat zal niet lukken.

Dat zal best, doe dat lekker in je eigen landje. Niet in speciale moslimbejaardentehuizen van mijn belastingcenten.

God bestaat niet, dus dat zal niet lukken.
Dat is volledig naast de kwestie. In de beleving van gelovigen bestaat god, en dat is wat telt.

Dat zal best, doe dat lekker in je eigen landje. Niet in speciale moslimbejaardentehuizen van mijn belastingcenten.
Waarom zouden ze dat hier niet mogen doen? Ze mogen hier geboren worden, ze mogen hier naar de moskee gaan, ze mogen hier trouwens, kinderen krijgen, werken. maar ze mogen hier van jou niet oud worden omdat jij je belastingsgeld daar niet aan wil uitgeven?

Dat is volledig naast de kwestie. In de beleving van gelovigen bestaat god, en dat is wat telt.

Waarom zouden ze dat hier niet mogen doen? Ze mogen hier geboren worden, ze mogen hier naar de moskee gaan, ze mogen hier trouwens, kinderen krijgen, werken. maar ze mogen hier van jou niet oud worden omdat jij je belastingsgeld daar niet aan wil uitgeven?

Niet oud worden? Vertel eens waar ik dat gezegd heb?

Terug
Naar boven