Fitness Seller

Wilders moet excuses aanbieden voor uitspraken over Koran

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Wilders moet excuses aanbieden voor uitspraken over Koran

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wilders heeft zich de woede van Saoedi-Arabië op de hals gehaald.

Saoedi-Arabië heeft bij de Nederlandse regering zijn ongenoegen kenbaar gemaakt over recente uitspraken van het PVV-Tweede Kamerlid Geert Wilders over de Koran. De Saudische ambassade in Den Haag heeft geëist dat Wilders zijn uitspraken terugneemt en de moslims zijn excuses aanbiedt.

Verschrikkelijke dingen
Wilders stelde eerder deze week in een interview met het dagblad De Pers dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren als ze in Nederland willen blijven. Wilders zei dat er "genoeg verschrikkelijke dingen" in de Koran staan. (belga)

:rolleyes:

Haha heeft geeisd.

Laat me niet lachen.
Ga zo door Wilders. Schop nog veel meer mensen tegen het zere been. Ik hou er wel van. Ik weet alleen niet hoe oud hij wil worden?

willen jullie nog benzine voor 1,33 kunnen kopen? Zo ja, dan zal je moeten dansen naar de ppen van de kamelenrijder

gaat hij dat ook met de joden en christenen doen? word het wel rustig in Nederland :rolleyes:
meneer draaft een beetje door, opvolger van hirschi ali. snap niet dat mensen die extremist nog serieus nemen :cool:

willen jullie nog benzine voor 1,33 kunnen kopen? Zo ja, dan zal je moeten dansen naar de ppen van de kamelenrijder

De grootste oliereserves van de wereld bevinden zich in Canada. In de teerzanden van Alberta zit zeven keer meer olie dan in de woestijnen van Saoedi-Arabië. :D

• Topic Starter Topic Starter
art1.jpg

:roflol:

Hadde ze gewild.. Wilders zal toch niet buigen

Geert piekerd er niet over "geen haar op mijn hoofd om daar ook maar 1 mm van terug te nemen"

Net op de radio :D

ja bent me net voor ja hoor het ook net.. :eek:
kan nog wat worden

gaat hij dat ook met de joden en christenen doen? word het wel rustig in Nederland :rolleyes:
meneer draaft een beetje door, opvolger van hirschi ali. snap niet dat mensen die extremist nog serieus nemen :cool:

Hoezo doordraven?

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/kro/goedemorgennederland/bb.20061113-1.asf

GeertWilders zei:
"Het is nog steeds niet veilig op straat door onvoldoende politie en te lage straffen. Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog steeds excessief hoog. De demografische ontwikkelingen zijn ronduit zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van niet-westerse afkomst. De overheid is veel te groot en heft te veel belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden. En kwetsbare mensen zoals ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen leiden te vaak een mensonwaardig bestaan. Ondertussen wordt een politieke partij voor pedofielen opgericht en worden dierenmishandelaars ongestraft of met hooguit een boete naar huis gestuurd. Dat kan en moet allemaal zoveel beter. Het fatsoen moet terug in onze samenleving"
Vanaf 10:30 is Wilders aan het woord.
Bijna op het einde heeft Wilders het over tijdelijk de grenzen sluiten. En de reden hiervoor is dat we nu tijd kunnen steken in de mensen die hier al zitten en die eerst integreren en niet een nieuwe lading hierheen halen en nog meer hooi op de vork nemen.
Is daar iets mis mee dan?

Laatst bewerkt:
Kan je Geertje nou al de Koran lezen ik dacht dat Arabische ****ing moeilijk was om te leren.

Nee, ik wil 50-60 eurocent de liter betalen net als in Amerika...

dan moet je irak etc binnenvallen met het smoes dat je er voor massa vernietiginges wapens zoekt of daar vrede wilt brengen tussen sjieten en soennieten maar nie vergeten om hun eerst tegen elkaar te stoken..
en de koerden ook niet vergeten..

Terug
Naar boven