AndroidHealthClinic

Wilders moet excuses aanbieden voor uitspraken over Koran

Ik wordt 'r een beetje moe van.

454dbok.gif

Geert Wilders: big hair, small brain.

Verklaar je nader. Ik zou graag willen weten waar dit soort reacties op gebaseerd zijn :) Trouwens dit geldt voor iedereen die dit soort meningen deelt :)

Okee. Hij vindt dat mensen zich hier moeten aanpassen. Dat betekent dat hun gedrag in sommige gevallen moet veranderen. Hij denkt niet na over wat hij zegt. Hij zegt dat moslims de helft van de koran moeten uitscheuren. Dat is nodeloos grievend. Ze beschouwen de koran als heilig en zullen zoiets dus nooit doen. Met de aanpak die Wilders kiest, weet je zeker dat je alleen maar mensen afstoot. Maar misschien is dat wel wat hij eigenlijk wil.

Spreken met verstand? Haha, dat sommigen hem nog serieus nemen :roflol:
Tjonge jonge wat ben jij een toevoeging voor dit topic, dat mensen JOUW met je nutteloze reacties zonder enige inhoud nog serieus nemen. Zodra je wat kritiek geeft op een of ander geloof moeten mensen je niet meer serieus nemen zeker? Dat is zoiets als wanneer iedereen zegt dat de aarde plat is en één iemand durft zeggen dat dat grote BS is. Zolang je met de linkse wolven meehuilt ben je verstandig maar wijk je af dan tel je niet meer mee. Cordon sanitair anyone? Jullie zijn zo zielig hé echt niet normaal.

@HITMAN: bedankt dat je mijn mening tenminste respecteerd:thumbup:

Okee. Hij vindt dat mensen zich hier moeten aanpassen. Dat betekent dat hun gedrag in sommige gevallen moet veranderen. Hij denkt niet na over wat hij zegt. Hij zegt dat moslims de helft van de koran moeten uitscheuren. Dat is nodeloos grievend. Ze beschouwen de koran als heilig en zullen zoiets dus nooit doen. Met de aanpak die Wilders kiest, weet je zeker dat je alleen maar mensen afstoot. Maar misschien is dat wel wat hij eigenlijk wil.

De man is een groot Israel liefhebber en is regelmatig bij Sharon en consorten op visite geweest. Zijn motieven zijn dus wel duidelijk, Wilders de voorvechter van de Judeo-Christelijke cultuur, met een nadruk op het eerste. Hij vind ook dat Israel niet ver genoeg gaat in zijn buitenlandse politiek.

Ik ben gek van Israël. Ik kom er minstens
twee keer per jaar. Ik heb er veel
vrienden. Ik weet nog dat ik met Gerrit
Zalm naar Israël ging omdat hij
een prijs kreeg. Zat hij, de minister,
bij een staatssecretaris en ik bij
Sharon.

maar ik vind dat Israël soms
te veel naar Europa luistert. Het had
veel eerder in Libanon moeten ingrijpen.
Ik vind eerder dat Israël niet ver
genoeg gaat, dan dat het te ver gaat.’

En ook nog :

‘Je zoekt naar een bepaald moment
bij mij. Dat is er niet. Er is niet dít gebeurd
en toen had ik een hekel aan de
islam. Het ging geleidelijk.
Ik raakte
ervan doordrongen dat die religieuze
problematiek heerste in het Midden-
Oosten. En ik kreeg door dat wij die
ellende importeerden.
Niet alleen
een andere cultuur, ook mensen die
iets met ons van plan waren
. Ik zag de
plannen voor een aanslag op een
kerstmarkt in Straatsburg in 2000, ik
zag aanslagen op de Filippijnen. Ik
ontmoette in Teheran journalisten
die bij het minste of geringste in de
bak werden gegooid. Ik zag hoe mensen
in de Sinaï doodsbang waren als
president Moebarak op bezoek
kwam. Ik zag het, ik zág het gewoon.’

Komt op mij redelijk xenofoob over. Mensen die met ons iets van plan zijn :scratch: Hij zag het gewoon? De man is een visionair? En hij heeft dus echt een hekel aan de islam, ook al ging dat geleidelijk.

Als Wilders de voorvechter moet zijn van die Judeo-Christelijke cultuur dan is het een cultuur waar ik zelf niet eens onderdeel van wil zijn.

Wilders MOET helemaal NIETS. Aan die Saudische ambassade zou ik zeggen: als de vrijheid van meningsuiting jullie niet aanstaat verhuis je maar lekker weer naar je eigen land. Je hebt hier helemaal niets te zeggen, dit is ONS land. En die Koran moeten ze niet half eruit scheuren maar op de brandstapel gooien.

Tsja als echte atheist zeg ik dan, pleur al die bijbels en andere zooi er ook gelijk bij, is er meteen wat minder shit in de wereld. :thumb:

De man is een groot Israel liefhebber en is regelmatig bij Sharon en consorten op visite geweest. Zijn motieven zijn dus wel duidelijk, Wilders de voorvechter van de Judeo-Christelijke cultuur, met een nadruk op het eerste. Hij vind ook dat Israel niet ver genoeg gaat in zijn buitenlandse politiek.

En ook nog :

Komt op mij redelijk xenofoob over. Mensen die met ons iets van plan zijn :scratch: Hij zag het gewoon? De man is een visionair? En hij heeft dus echt een hekel aan de islam, ook al ging dat geleidelijk.

Als Wilders de voorvechter moet zijn van die Judeo-Christelijke cultuur dan is het een cultuur waar ik zelf niet eens onderdeel van wil zijn.

bron? dus al met al was mn vergelijking met hirschi ali nog niet zo slecht, die had ook al een gruwelijke afkeer van de Islam. stelletje gefrustreerde lui. zorgt alleen maar voor problemen in dit land:(

De bron : [Link niet meer beschikbaar]

Interview staat op pagina 12 en verder. Nog een aantal uitspraken :

‘We willen genoeg. De grenzen dicht,
geen islamieten meer Nederland in,
veel moslims Nederland uit, denaturalisatie
van islamitische criminelen…’

‘Nee, ik wil mensen er alleen op wijzen
dat de islam het grootste gevaar is
dat ons bedreigt. Ik geloof dat de Partij
voor de Vrijheid een van de grootste
partijen van Nederland kan worden.
Andere partijen vermijden de
thema’s die ons in onze existentie bedreigen.
Alles waar we trots op zijn,
verkopen we aan de duivel
. Oud-chef
van de Mossad Efraim Halevy zegt
dat de Derde Wereldoorlog is begonnen.
Die woorden neem ik niet in de
mond, maar het klopt wel.’

ik heb goede bedoelingen.
We laten iets gebeuren waardoor
dit een totaal andere
samenleving wordt. Ik weet
ook wel dat er over een paar
decennia nog geen islamitische
meerderheid is. Maar
het groeit wel. Met agressieve elementen,
imperialisme. Loop over straat
en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je
niet meer in je eigen land leeft
. Er is
een strijd gaande en we moeten ons
verdedigen.
Er zijn straks meer moskeeën
dan kerken!

X-E-N-O-F-O-O-B! Anderen mogen dit uitleggen als vrijheid van meningsuiting, ik zie het echter als pure xenofobie. Maar goed onze vriend van Israel zal het wel beter weten, toch handig zo'n ambassadeur van de Mossad in eigen land. Die laatste zin bedoel ik cynisch, ik zie geen complotten.

Het is een 'extreem rechtse xenofoob' ja, maar moet wel toegeven dat ik de groei van Islam de laatste jaren in Europa soms toch opvallend vind, tel daarbij het lakse en soms wat overdreven gastvrije beleid van sommige overwegend linkse regeringen en een Moslim meerderheid is in sommige grote steden (en daarna landen) onvermijdelijk. Ik weet niet of een huidige meerderheid van bevolking van die landen daarop zit te wachten, aangezien een Moslim meerderheid wel ernstige gevolgen kan hebben voor de oorspronkelijke wetgeving en cultuur van dat land. Maar dan zal ik ook wel weer een xenofoob zijn.

Het is een 'extreem rechtse xenofoob' ja, maar moet wel toegeven dat ik de groei van Islam de laatste jaren in Europa soms toch opvallend vind, tel daarbij het lakse en soms wat overdreven gastvrije beleid van sommige overwegend linkse regeringen en een Moslim meerderheid is in sommige grote steden (en daarna landen) onvermijdelijk. Ik weet niet of een huidige meerderheid van bevolking van die landen daarop zit te wachten, aangezien een Moslim meerderheid wel ernstige gevolgen kan hebben voor de oorspronkelijke wetgeving en cultuur van dat land. Maar dan zal ik ook wel weer een xenofoob zijn.
tja zat congo te wachten op de kolonisatie vd belgen? NEE

Maar als je ziet welke financiële steun ze nu krijgen van België, denk ik dat ze daar vandaag zeker wel op zitten te wachten. Maar dat is een andere discussie.

Terug
Naar boven