hehe.. had de jouwe nie gezien.. khad ff snel wa van internet geplukt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoezo doordraven?
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/kro/goedemorgennederland/bb.20061113-1.asf
Vanaf 10:30 is Wilders aan het woord.
Bijna op het einde heeft Wilders het over tijdelijk de grenzen sluiten. En de reden hiervoor is dat we nu tijd kunnen steken in de mensen die hier al zitten en die eerst integreren en niet een nieuwe lading hierheen halen en nog meer hooi op de vork nemen.
Is daar iets mis mee dan?
daar maakte ik geen opmerkingen over. maar de uitsporaken die hij af en toe doet zijn niet de uitspraken van een politicus maar van een neo-nazi imo. dat is het punt wat ik maak
Of zorgen dat je andere energiebronnen kan gaan gebruiken natuurlijk... ppen dansen? Hallo je zit hier niet in één of andere dictatuur kerel. Hoewel ik het dom vind van Wilders om zich teveel negatief uit te spreken over de Koran (hij zegt toch ook niets over de Bijbel) vind ik niet dat men kan eisen van iemand dat die zich verontschuldigd voor een mening, want daarin is iedereen vrij in dit land.willen jullie nog benzine voor 1,33 kunnen kopen? Zo ja, dan zal je moeten dansen naar de ppen van de kamelenrijder

je zou politicus moeten wordenSportje, vraag je eens af waarom de meerderheid van dit land dit óók vind, waarom Islamitisch extremisme momenteel de grootste dreiging in de wereld is, en waarom uitgerekend jíj en je vrinden vinden dat jullie meer vrijheid moeten krijgen?
ik en mn vrinden? sinds wanneer hebben die er wat mee te makenmomenteel is de grootste dreiging ter wereld de op macht beluste wereldleiders lijkt me
Als Wilders de schurk is, wat zijn die imams dan wel allemaal niet, en al hun aanhangers met dezelfde overtuigingen? Ik hoor Geert namelijk nergens zeggen dat homofielen met hun hoofd omlaag van de toren gegooid moeten worden, dat Christenen niet halal zijn en hun vrouwen h**ren-lager-dan-zwijnen en dat Joden aan het gas moeten. Die uitspraken staan me wel bij van bepaalde baarddragers die de laatste decennia zijn opgenomen in onze samenleving.
je spreekt over het algemeen, komt dat soms omdat je niet weet wie je aan moet wijzen? of roept iedere imam dat homo's dood moeten? heb je al eens gekeken naar de reactie van de islam op mensen die dat soort dingen in dit land willen invoeren? hoe bedoel je christenen niet halal? zie de hele link nieten wat betreft de joden, ben je naar een wedstrijd van ajax-psv geweest?
Alleen over travestieten doen ze geen uitspraken, zou ik ook niet doen als ik als kerel zelf in een jurk liep
ow doen ze daar geen uitspraken over?
Geert benadrukt enkel dat de Nederlandse overheid de laatste decennia een overbevolking heeft gecreëerd omdat wij zelf toen te lui waren het vieze werk te doen, met een voornemen láter dan eens culturen te integreren wat door de massaliteit niet meer te overzien is geworden.
dat doetie dan wel op een heel subtiele manier moet ik zeggennogmaals mijn punt, als je politicus bent moet je je niet als straatjongen gedragen
![]()
Door de enorme mengeling van de culturen inmiddels ziet men door de bomen het bos niet meer en verliest het besef van eigen (nationale) identiteit. Juist in zo'n cultuurloze staat waarin niemand meer weet wat hij aan de ander heeft creëer je wanhoop zoals die nu ontstaan is. Je dringt dat pas terug als je je kan concentreren op de aanpak en ordening van het probleem ipv het tegelijkertijd nóg groter te laten groeien.
cultuurloze staat? zoiets noemen we een multiculturele samenleving![]()
Stel je voor, je zet thuis de kraan aan en plotseling komt er stront uit die kraan. Dan doe je toch ook eens de kraan even dícht totdat je je kamer hebt geordend en de kraan gecontroleerd. Jammer voor het water wat er door wil, dat wacht dan maar even. Als het met stront tegelijk er uit komt word het toch weer opgeruimd.
wat een vergelijkingalsof alle andere culturen dan de nederlandse alleen maar troep is
heerlijk kortzichtig
Gebeurd dat niet, zal de wanhoop en de chaos alleen maar toenemen, en in tijden van wanhoop voelt men zich snel aangetrokken tot alles wat wel een stevig standpunt lijkt te hebben, de ideale voedingsbodem voor radicalisten om rekruten te werven, nietwaar?
heb je het nu over geert wilders en zn verkiezingscampagne?
En je mag het met me eens zijn dat daar níemand wat aan heeft, dat leidt er alleen maar toe dat dit land straks onder Islamitisch bestuur staat en wij dan het volgende project zijn op George Bush' determinationprogram
tegen die tijd is bush niet meer aan de macht hoor, maar leuk geprobeerd die vergelijking![]()
Dus, voor onze overheid geldt, pas op de plaats en orden de rotzooi wat voor men verdergaat.

En daar ga je dus de fout in
Er is geen jullie radicale aanvoerders, dat soort types moet je los van ons zien
Probleem is dat gematigde moslims nauwelijks tot geen invloed hebben op de imams die tot een klein groepje Wahhabitische jongens behoren. Die zijn heel extreem.Uiteraard zijn die snuiters niet representatief voor de burgerlijke islamitische individu die zijn draai tracht te vinden binnen onze samenleving. Echter, dát zijn wel de personen die bedreigend zijn voor de Westerse samenleving en dat kost jullie uiteindelijk als goedbedoelend individu zelf ook de kop.
Wíj hebben weinig aanspreekmogelijkheden tot deze figuren, en áls een bekend politicus eens de gelegenheid krijgt met de 'boze' islamitische leiders te vergaderen wordt dat door laatstgenoemden veelal toch als aanval gezien omdat hún visie klopt en die van de Westerse honden niet.
Feit blijft dat deze figuren, hoe bezoedelend ook voor jullie cultuur, van jullie kant afkomstig zijn en dat de (gematigde) moslims nog altijd sneller en beter in contact komen met de Islamitische (geestelijke) leiders dan wij Westerlingen. Daarom gaat het helaas over jullie rug. Jullie 'fatsoenlijke islamieten' zijn de sleutel tot invloed op de 'boze imams'. De andere sleutel is geweld, dat zien we de VS praktiseren. En da's ook niet leuk.
wat hebben we met die reizen bereikt dan? ik vind het niet gek dat mensen zoals geertje en als ik jou taal zo zie val jij er ook onder, niet geliefd zijn bij veel moslims.
misschien willen die mensen niet met je leven door de manier van behandelen die jij dan weer terugkaatst.En ik had mezelf nog voorgehouden om over dit soort onderwerpen niet serieus meer te discussieren![]()