Fitness Seller

Wilders moet excuses aanbieden voor uitspraken over Koran

Hoezo doordraven?

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/kro/goedemorgennederland/bb.20061113-1.asf

Vanaf 10:30 is Wilders aan het woord.
Bijna op het einde heeft Wilders het over tijdelijk de grenzen sluiten. En de reden hiervoor is dat we nu tijd kunnen steken in de mensen die hier al zitten en die eerst integreren en niet een nieuwe lading hierheen halen en nog meer hooi op de vork nemen.
Is daar iets mis mee dan?

daar maakte ik geen opmerkingen over. maar de uitsporaken die hij af en toe doet zijn niet de uitspraken van een politicus maar van een neo-nazi imo. dat is het punt wat ik maak

daar maakte ik geen opmerkingen over. maar de uitsporaken die hij af en toe doet zijn niet de uitspraken van een politicus maar van een neo-nazi imo. dat is het punt wat ik maak

Hij zegt toch niet dat ze dood moeten oid, hij zegt alleen dat de regering teveel mensen heeft binnengelaten om ze een fatsoenlijk integratie proces te kunnen bieden. En als je er nu nog meer binnen haalt wordt de chaos teveel. Dit zal het integratie proces alleen maar te niet doen waardoor er nog meer onenigheden ontstaan, dus ook meer criminaliteit en waar blijft onze cultuur dan nog?
We zijn een multi-culturele samenleving maar wij zijn ook verplicht in Turkije of Marokko ons aan te passen en anders kunnen we opdoeken.
Hij strijdt gewoon voor een Nederland met een eigen identiteit.

willen jullie nog benzine voor 1,33 kunnen kopen? Zo ja, dan zal je moeten dansen naar de ppen van de kamelenrijder
Of zorgen dat je andere energiebronnen kan gaan gebruiken natuurlijk... ppen dansen? Hallo je zit hier niet in één of andere dictatuur kerel. Hoewel ik het dom vind van Wilders om zich teveel negatief uit te spreken over de Koran (hij zegt toch ook niets over de Bijbel) vind ik niet dat men kan eisen van iemand dat die zich verontschuldigd voor een mening, want daarin is iedereen vrij in dit land.

Sportje, vraag je eens af waarom de meerderheid van dit land dit óók vind, waarom Islamitisch extremisme momenteel de grootste dreiging in de wereld is, en waarom uitgerekend jíj en je vrinden vinden dat jullie meer vrijheid moeten krijgen?

Als Wilders de schurk is, wat zijn die imams dan wel allemaal niet, en al hun aanhangers met dezelfde overtuigingen? Ik hoor Geert namelijk nergens zeggen dat homofielen met hun hoofd omlaag van de toren gegooid moeten worden, dat Christenen niet halal zijn en hun vrouwen h**ren-lager-dan-zwijnen en dat Joden aan het gas moeten. Die uitspraken staan me wel bij van bepaalde baarddragers die de laatste decennia zijn opgenomen in onze samenleving.

Alleen over travestieten doen ze geen uitspraken, zou ik ook niet doen als ik als kerel zelf in een jurk liep :D

Geert benadrukt enkel dat de Nederlandse overheid de laatste decennia een overbevolking heeft gecreëerd omdat wij zelf toen te lui waren het vieze werk te doen, met een voornemen láter dan eens culturen te integreren wat door de massaliteit niet meer te overzien is geworden.

Door de enorme mengeling van de culturen inmiddels ziet men door de bomen het bos niet meer en verliest het besef van eigen (nationale) identiteit. Juist in zo'n cultuurloze staat waarin niemand meer weet wat hij aan de ander heeft creëer je wanhoop zoals die nu ontstaan is. Je dringt dat pas terug als je je kan concentreren op de aanpak en ordening van het probleem ipv het tegelijkertijd nóg groter te laten groeien.

Stel je voor, je zet thuis de kraan aan en plotseling komt er stront uit die kraan. Dan doe je toch ook eens de kraan even dícht totdat je je kamer hebt geordend en de kraan gecontroleerd. Jammer voor het water wat er door wil, dat wacht dan maar even. Als het met stront tegelijk er uit komt word het toch weer opgeruimd.

Gebeurd dat niet, zal de wanhoop en de chaos alleen maar toenemen, en in tijden van wanhoop voelt men zich snel aangetrokken tot alles wat wel een stevig standpunt lijkt te hebben, de ideale voedingsbodem voor radicalisten om rekruten te werven, nietwaar?

En je mag het met me eens zijn dat daar níemand wat aan heeft, dat leidt er alleen maar toe dat dit land straks onder Islamitisch bestuur staat en wij dan het volgende project zijn op George Bush' determinationprogram :)

Dus, voor onze overheid geldt, pas op de plaats en orden de rotzooi wat voor men verdergaat.

Sportje, vraag je eens af waarom de meerderheid van dit land dit óók vind, waarom Islamitisch extremisme momenteel de grootste dreiging in de wereld is, en waarom uitgerekend jíj en je vrinden vinden dat jullie meer vrijheid moeten krijgen?
ik en mn vrinden? sinds wanneer hebben die er wat mee te maken??? momenteel is de grootste dreiging ter wereld de op macht beluste wereldleiders lijkt me:cool:
Als Wilders de schurk is, wat zijn die imams dan wel allemaal niet, en al hun aanhangers met dezelfde overtuigingen? Ik hoor Geert namelijk nergens zeggen dat homofielen met hun hoofd omlaag van de toren gegooid moeten worden, dat Christenen niet halal zijn en hun vrouwen h**ren-lager-dan-zwijnen en dat Joden aan het gas moeten. Die uitspraken staan me wel bij van bepaalde baarddragers die de laatste decennia zijn opgenomen in onze samenleving.
je spreekt over het algemeen, komt dat soms omdat je niet weet wie je aan moet wijzen? of roept iedere imam dat homo's dood moeten? heb je al eens gekeken naar de reactie van de islam op mensen die dat soort dingen in dit land willen invoeren? hoe bedoel je christenen niet halal? zie de hele link niet??? en wat betreft de joden, ben je naar een wedstrijd van ajax-psv geweest? :roflol:
Alleen over travestieten doen ze geen uitspraken, zou ik ook niet doen als ik als kerel zelf in een jurk liep :D
ow doen ze daar geen uitspraken over?
Geert benadrukt enkel dat de Nederlandse overheid de laatste decennia een overbevolking heeft gecreëerd omdat wij zelf toen te lui waren het vieze werk te doen, met een voornemen láter dan eens culturen te integreren wat door de massaliteit niet meer te overzien is geworden.
dat doetie dan wel op een heel subtiele manier moet ik zeggen :rolleyes: nogmaals mijn punt, als je politicus bent moet je je niet als straatjongen gedragen :cool:
Door de enorme mengeling van de culturen inmiddels ziet men door de bomen het bos niet meer en verliest het besef van eigen (nationale) identiteit. Juist in zo'n cultuurloze staat waarin niemand meer weet wat hij aan de ander heeft creëer je wanhoop zoals die nu ontstaan is. Je dringt dat pas terug als je je kan concentreren op de aanpak en ordening van het probleem ipv het tegelijkertijd nóg groter te laten groeien.
cultuurloze staat? zoiets noemen we een multiculturele samenleving:o
Stel je voor, je zet thuis de kraan aan en plotseling komt er stront uit die kraan. Dan doe je toch ook eens de kraan even dícht totdat je je kamer hebt geordend en de kraan gecontroleerd. Jammer voor het water wat er door wil, dat wacht dan maar even. Als het met stront tegelijk er uit komt word het toch weer opgeruimd.
wat een vergelijking :roflol: alsof alle andere culturen dan de nederlandse alleen maar troep is :roflol: heerlijk kortzichtig
Gebeurd dat niet, zal de wanhoop en de chaos alleen maar toenemen, en in tijden van wanhoop voelt men zich snel aangetrokken tot alles wat wel een stevig standpunt lijkt te hebben, de ideale voedingsbodem voor radicalisten om rekruten te werven, nietwaar?
heb je het nu over geert wilders en zn verkiezingscampagne?
En je mag het met me eens zijn dat daar níemand wat aan heeft, dat leidt er alleen maar toe dat dit land straks onder Islamitisch bestuur staat en wij dan het volgende project zijn op George Bush' determinationprogram :)
tegen die tijd is bush niet meer aan de macht hoor, maar leuk geprobeerd die vergelijking :thumbs:
Dus, voor onze overheid geldt, pas op de plaats en orden de rotzooi wat voor men verdergaat.
je zou politicus moeten worden :cool:

1: ik en mn vrinden? sinds wanneer hebben die er wat mee te maken momenteel is de grootste dreiging ter wereld de op macht beluste wereldleiders lijkt me

2: je spreekt over het algemeen, komt dat soms omdat je niet weet wie je aan moet wijzen? of roept iedere imam dat homo's dood moeten? heb je al eens gekeken naar de reactie van de islam op mensen die dat soort dingen in dit land willen invoeren? hoe bedoel je christenen niet halal? zie de hele link niet en wat betreft de joden, ben je naar een wedstrijd van ajax-psv geweest?

3: ow doen ze daar geen uitspraken over?

4: dat doetie dan wel op een heel subtiele manier moet ik zeggen nogmaals mijn punt, als je politicus bent moet je je niet als straatjongen gedragen

5: cultuurloze staat? zoiets noemen we een multiculturele samenleving

6: wat een vergelijking alsof alle andere culturen dan de nederlandse alleen maar troep is heerlijk kortzichtig

7: heb je het nu over geert wilders en zn verkiezingscampagne?

8: tegen die tijd is bush niet meer aan de macht hoor, maar leuk geprobeerd die vergelijking

1: Kan zijn ja, naties bieden tegen elkaar op om de sterkste economiën te ontwikkelen om zo hun eigen positie en inkomen veilig te stellen. Men schiet soms wat ver door in de wijze waaróp, maar in principe is het een normaal verschijnsel. Je zou ook kunnen zeggen 'het voedseltekort is het grootste probleem in de wereld' dat geldt voor de meeste hoofden van de wereldbevolking. Het gaat hier echter om een politiek-cultureel probleem waarmee vreemd genoeg bijna alle westerse landen kampen.

Jij en je vrinden dienden vooral als aanspreekpunt in mijn post, aangezien je je dan altijd wel geroepen voelt om op de kast te vliegen en je overtuiging te verdedigen.

2: Ik praat in het algemeen ja, je zevert over de manier van uitdrukken in die post, maar teveel expliciet detailleren doet de essentie ondersneeuwen, een ieder die het leest snapt heus dat het om de 'slechte' imammekes gaat. Ajax PSV is overigens een nare vorm van provocatie ja, een gros van de islamitische mogendheid vind echter wérkelijk dat Joden en alle verdere niet-islamitisch overtuigden een bron van kwaad zijn.

Ik zie inderdaad dat veel imams en moslimpjes dat afkeuren, maar veel verder komt het dan ook niet. Ik zie nog weinig islamieten zich aansluiten bij autochtone bewegingen die zich wel direct aangevallen voelen door de radicale islam-tak en hier ook echt iets tegen willen ondernemen.

Tijd geleden stond hier op het board een stukje over een Amsterdamse allochtone wethouder die de koe bij de horens trachtte te pakken en veel aantijgingen aan zijn adres kreeg van jonge allochtonen in zijn stad terwijl de oudere welwillende allochtonen met de handen in het haar zaten en aangaven hun grip op de volgende generatie te verliezen.

3: Niet dat ik weet nee. Doen ze dat wel? Herinner senor Imam er dan even aan dat hij zelf zn pik onder een jurk verbergt en dat dat ook best een beetje travestieterig is. Beetje belachelijke dubbele uitspraak, niet?

4: Correct, Wilders is wat bot in z'n uitspraken. Echter, Fortuijn zei dat de Islam een 'ACHTERLIJKE cultuur was'. Dat zegt Geert nog niet, hij zegt dat wij wat verder ontwikkelt zijn, en dát lijkt ook te kloppen. (of heb je recent nog Islamitische expedities een sateliet naar de Maan zien sturen? Gek eigenlijk, raketinstallaties hebben ze anders genoeg)(rustig blijven Sport, ergernis is slecht voor je bloeddruk)

Slechts door zich als 'straatjongen' uit te drukken krijgt hij nog enigzins aandacht voor zijn statements, doekjes om de inhoud draaien zoals de reguliere politiek doet dempt alleen de oproer met goede voornemens en laat uiteindelijk het probleem voortkabbelen omdat de ernst er niet van ingezien wordt.

5: Tuuuuuuut. Samenleving?

sa·men·le·ving (de ~ (v.), ~en)

het met elkaar samenleven

sa·men (bw.)

1 bij elkaar => bijeen, saampjes, tezamen
2 met elkaar
3 onderling

Leven wij samen? Wij leven naast elkaar op een stuk grond ja, overdag doen we noodgedwongen (we kunnen elkaar niet ontlopen, overbevolkt als het oppervlak van dit land is) bepaalde dingen vaak samen, soms gaat dat goed, vaak/soms (doorhalen wat niet van toepassing is) ook niet. Op politiek niveau leven we echter helemaal niet samen en onze culturele gewoonten en bezigheden zijn geenzins gemengd te noemen. Of vieren we ieder jaar gezellig samen met z'n allen het Suikerfeest?

6: Goed lezen gabber! Er is niet alleen poep buiten Nederland, er komt namelijk behalve poep ook wáter uit de kraan. Wáter staat voor al het pósitieve buiten Nederland dat helaas vervuild wordt door de schijt. In dat geval moet het water noodgedwongen even wachten met stromen totdat de stront eruit gefilterd is, anders heeft het water ook geen kans.

7: Ook Wilders' campagne zou je hieronder kunnen scharen ja, echter zijn de extreemste standpunten die onze vreemdkapselige vriend noemt minder levensbedreigend en schendend voor de mensenrechten dan de extreemste standpunten van júllie meest radicale aanvoerdertjes. Het ene extreme wordt pas opgeheven door het tegengestelde, niet door onderwerping en het zijn gangetje laten gaan helaas.

8: Tegen die tijd niet nee. Misschien is het dan wel Arnold Schwarzenegger, dát zou pas leuk zijn he? Je weet best wat ik bedoel Sportje, niet de aandacht afleiden naar, overigens prima te begrijpen, figuurlijke voorbeelden en illustrerende anekdotes. :kiss:

waarom zitten er zulke kinderen op zulke hoge plaatsen?

van júllie meest radicale aanvoerdertjes. Het ene extreme wordt pas opgeheven door het tegengestelde, niet door onderwerping en het zijn gangetje laten gaan helaas.

En daar ga je dus de fout in
Er is geen jullie radicale aanvoerders, dat soort types moet je los van ons zien
De Islam zoals hij was bedoelt is niet meer, de Islam in landen als Nederland worden door een heel mager groepje uitgedragen. Wilders heeft in die zin gelijk, Moslims van tegenwoordig verschuilen zich achter de Islam maar doen echt alles wat god heeft verboden te doen.
Het is niet raar dat de autochtone Nederlanders niets met de Islam te maken willen hebben. Kijk toch eens wat een slecht voorbeeld met name Marokkanen
geven. Of andere Moslims, het lijkt een container voor criminelen te worden die door angst wordt overheerst.

Het lijkt hedendaags ook alsof de oorlogsmentaliteit hoogviert
Het monddood maken van Wilders vind ik zelf een beetje een lastig iets.
We hebben hier een democratie en ondertussen is deze man met zijn partij en denkbeelden goed voor negen zetels. Het zou een minachting voor de Nederlandse kiezers zijn (hoe je verder ook over die mensen mag denken, ook zij zijn staatsburgers met rechten) om een partij met aanhang monddood te maken, omdat je het er niet mee eens bent. Als de wet wordt overtreden is het een ander verhaal, maar dan is het de rechter die de politicus monddood maakt. Wat ik uiteindelijk ook hoop dat gebeurt

En daar ga je dus de fout in
Er is geen jullie radicale aanvoerders, dat soort types moet je los van ons zien

Uiteraard zijn die snuiters niet representatief voor de burgerlijke islamitische individu die zijn draai tracht te vinden binnen onze samenleving. Echter, dát zijn wel de personen die bedreigend zijn voor de Westerse samenleving en dat kost jullie uiteindelijk als goedbedoelend individu zelf ook de kop.

Wíj hebben weinig aanspreekmogelijkheden tot deze figuren, en áls een bekend politicus eens de gelegenheid krijgt met de 'boze' islamitische leiders te vergaderen wordt dat door laatstgenoemden veelal toch als aanval gezien omdat hún visie klopt en die van de Westerse honden niet.

Feit blijft dat deze figuren, hoe bezoedelend ook voor jullie cultuur, van jullie kant afkomstig zijn en dat de (gematigde) moslims nog altijd sneller en beter in contact komen met de Islamitische (geestelijke) leiders dan wij Westerlingen. Daarom gaat het helaas over jullie rug. Jullie 'fatsoenlijke islamieten' zijn de sleutel tot invloed op de 'boze imams'. De andere sleutel is geweld, dat zien we de VS praktiseren. En da's ook niet leuk.

art1.jpg

:roflol:

:thumb:

Uiteraard zijn die snuiters niet representatief voor de burgerlijke islamitische individu die zijn draai tracht te vinden binnen onze samenleving. Echter, dát zijn wel de personen die bedreigend zijn voor de Westerse samenleving en dat kost jullie uiteindelijk als goedbedoelend individu zelf ook de kop.

Wíj hebben weinig aanspreekmogelijkheden tot deze figuren, en áls een bekend politicus eens de gelegenheid krijgt met de 'boze' islamitische leiders te vergaderen wordt dat door laatstgenoemden veelal toch als aanval gezien omdat hún visie klopt en die van de Westerse honden niet.

Feit blijft dat deze figuren, hoe bezoedelend ook voor jullie cultuur, van jullie kant afkomstig zijn en dat de (gematigde) moslims nog altijd sneller en beter in contact komen met de Islamitische (geestelijke) leiders dan wij Westerlingen. Daarom gaat het helaas over jullie rug. Jullie 'fatsoenlijke islamieten' zijn de sleutel tot invloed op de 'boze imams'. De andere sleutel is geweld, dat zien we de VS praktiseren. En da's ook niet leuk.
Probleem is dat gematigde moslims nauwelijks tot geen invloed hebben op de imams die tot een klein groepje Wahhabitische jongens behoren. Die zijn heel extreem.
Zo zijn ze bijvoorbeeld tegen de naturalisatie van moslims in westerse landen. De mainstream van de moslims is voorstander. In de meeste moskees wordt uitgedragen dat je actief moet deelnemen aan het politieke en sociale leven, wordt desnoods lid van een christelijke partij.''

De angst van mensen die roepen dat deze imams het topje van de ijsberg zijn, wat vaak ook zeer verstoord is.
Het kennisgat van de Nederlander is groot. Weinig mensen weten dat slechts een kwart van de 700.000 moslims regelmatig naar de moskee gaat.Dat is niet interessant en dus komt de Nederlander dit niet te weten.

Wat geert wilders ook doet is zo een grote groep aanvallen, en zich niet beperkt tot de radicalen. Daar schuilt namelijk ook zijn succes in
Politic hebben de taak en verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling van een harmonieuze samenleving. Maar het enige wat ik Geert wilders tot nu toe heb zien doen is angst, haat en xenofobie aanwakkeren. Lijkt me niet echt bevorderend voor de harmonie ofwel?

dus als je naar de maan reist heb je jezelf ontwikkelt? :roflol: wat hebben we met die reizen bereikt dan? ik vind het niet gek dat mensen zoals geertje en als ik jou taal zo zie val jij er ook onder, niet geliefd zijn bij veel moslims.
je praat alsof alles aan de ander ligt, je leeft naast mensen maar niet met mensen??? misschien willen die mensen niet met je leven door de manier van behandelen die jij dan weer terugkaatst.
zo blijven we bezig, gek he? ik leef prima in dit klompenlandje, ik gedraag me en de mensen om me heen ook. de ene persoon die daar soms tegenin gaat, daar heb ik geen last van.
als jij er moeite mee hebt moet je het misschien eens bij jezelf gaan zoeken?

als je anderen wilt veranderen? moet je eerst jezelf veranderen!

En ik had mezelf nog voorgehouden om over dit soort onderwerpen niet serieus meer te discussieren:sad:

Terug
Naar boven