Donderdagavond even op de kermis gelopen, vrijdagochtend 2 uur over de jaarmarkt daarna 3 uur op de bank rust gehouden en toen rustig 1 biertje drinken op de kermis... 2,5 uur en 25 bier later rustig nog happie gegeten, nog klein rondje over de kermis toen ik daarna thuis kwam was de knie erg dik en gevoelig. Dit was dus zo'n dag dat je eigenlijk te veel gedaan heb... Zaterdag en zondag rust gehouden, zondag alleen 20 minuten wezen fietsen, verder beetje zitten en rusten.
Vandaag was opzich een goeie dag, het lopen naar de kantine op het werk gaat zonder problemen en na het werk weer bij de fysio met de rehab oefeningen verder gegaan.
Maandag 13-06-2016
Bleek dat vandaag het open train uur was bij de fysio, er liepen dus een hoop van die half bejaarde mensen rond
REHAB:
CROSSTRAINER 5 minuten ging stuk beter dan vorige keer, minder pijnlijk en de beweging ging soepeler
HOMETRAINER 10 minuten was eigenlijk van plan op dit thuis te doen, maar er zat een oude man met een rolator de legpress bezet te houden dus dan maar hier fietsen
LEG CURL 4 x 20 reps single leg 20kg
LEG PRESS 4 x 20 reps single leg 10kg
CALF RAISES 4 x 25 reps
Homegym:
INCLINED BENCH
10 x 20kg
10 x 40kg
6 x 60kg
6 x 70kg
6 x 80kg
6 x 80kg
6 x 80kg
3 x 90kg
3 x 90kg
3 x 90kg
V-HENDEL PULLDOWN steeds verzwaren
12x
12x
12x
12x
12x
12x voelde zwaar
BB CURLS
12x
12x
12x
12x
12x
De rehab oefeningen gingen een stuk beter als vorige keer, hier was goede vooruitgang te merken! Met lopen gaat ook al bijna vlekkeloos, af en toe als ik te lomp stap, of bvb een stoeprand of trap oploop en ik zit eerst me slechte been op de trede dan krijg ik een vriendelijke reminder van me knie dat hij dat nog niet aankan

Hoorde toevallig van een kennis die 2 weken eerder dan mij aan hetzelfde geholpen was dat ie weer aan het werk ging en hele dagen deed staan, die hebben ze nu weer opnieuw z`n knie in moeten pakken en tapen... Zit nu op precies 2 weken, ze geven 6 weken aan als hersteltijd dus die ga ik maar op deze manier vol maken, dan daarna weer rustig gaan bouwen! Lowerbody staat nu al vanaf februari stil, dus die 4 weken extra nu nog maken ook niet uit en zal er in de toekomst waarschijnlijk meer aan hebben als alles weer stabiel is.