Willy7
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zien wel. Sowieso eerst die 170 trekken en dan misschien 175.Dude geen energie verspillen aan die 170, als je 5 x 1 x 165 al trekt. Die heb je zoiezo in de pocket!
Goeie psych up en pak die 175 en eventueel kan je nog voor 180 gaan.

Dat is nadeel van slaappillen he, werken tamelijk lang door. best volgende keer een inslapertje gebruiken. Hebben kortere werkingsduur.
Ik begrijp niet hoe die pendlays zo laag zijn tov zo n goede pull ups, ben er nog altijd jaloers op![]()
Bwah, mijn Pendlay's zijn niet superslecht. Het is gewoon dat mijn Pull-ups erg goed zijn tov elke van mijn andere lifts. Verschil in Pendlay's en (strikte) BOR's is trouwens 10kg. Ik heb volgens mij dus relatief sterke biceps.
Met inslapers bedoel ik kortwerkende slaapmiddelen. Zijn vrij verkrijgbaar bij apotheek. Deze helpen je om snel in te slapen. Maar zullen niet de ganse nacht doorwerken. Voordeel hiervan is dat je de volgende dag veel minder last zult hebben van sufheid en zwaktegevoel.
Haha dat bedoelde ik nou ook niet. Maar mss ligt het aan je BW.. hoeveel weeg je?

Is dat verschil bij jullie ook zo groot?Nette pinsquat bro'! Bij mij scheelt het ook redelijk veel per pin ja, rackpulls idem![]()